Wauw wat fijn zeg ik hoop dat hij in de komende weken nog netjes opschuifd en een keizersnee Niet aan de orde is. Hier nog steeds in afwachting..
Dank je Lindy. Zo zie je maar: met 28 weken er nog goed overheen en nu toch wat opgeschoven. Kans op vaginale bevalling werd overigens wel laag ingeschat, maar ik wacht het rustig af. Over vier weken weer een echo. Hopelijk schuift hij bij jullie ook nog (wat meer) op.
Hey Minty, bij mij op dit moment geen bloed meer, maar wel zo af en toe een dag met roodbruine afscheiding. Wel een verschil met vorig jaar, toen had ik 8 wkn lang dagelijks bloed. Dus ik ben tevreden!
Hier is het rustig.. Mag dinsdag naar de gyn ben benieuwd. Voel me prima ukkie is erg druk.. Buik groeit als kool. Pechvogel.. fijn meisj. Hopelijk blijft het zo gaan.
Hier momenteel ook rust. Soms een roze veeg met afvegen, maar niet meer echt bloeden. Over vier weken hebben we echo voor de placenta localisatie. Ben benieuwd!
Hoe is het hier meiden? Hier gaat alles goed.. Geen probleempjes.. Over 2 wkn terug nr de gyn.. ben benieuwd. Hoe de placenta nu ligt..