Ik heb het hartje horen kloppen!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door horselover, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh wat is dat een bijzondere ervaring zeg!
    Vandaag zijn mijn vriend en ik naar de verloskundige geweest voor een intake! Zoals ik zelf heb berekend ben ik ong. 10 weken zwanger.
    Ze vroeg of ik misschien ook al vast wilde proberen of het hartje al hoorbaar was.... Nou natuurlijk wou ik dat! Dus de VK op zoek en ja hoor daar was het hartje duidelijk hoorbaar! Het was net een locomotiefje :D... Het hoorde erg mooi zei ze, en mijn baarmoeder stak al boven mijn schaambeen uit. Dus ze zei het kan zo zijn dat je misschien alwel 11 weken zwanger bent :D .
    Ik ben heel erg benieuwd... Dus ik naar het ziekenhuis bellen voor een termijnecho.. Nou zei ze wij hebben vanmiddag nog plaats maar dan moet ik even overleggen...Toen kwam ze weer aan de lijn en zei dat het niet kon vanmiddag dus dan volgende week dinsdag :( ..Nah goed dat is nog vrij snel dacht ik maar ik had zoiets van Yesss vanmiddag..Maar goed we hebben geduld..

2. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Super goed nieuws! Gefeliciteerd! :D

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

van harte gefeliciteerd toch fijn he even dat hartje gehoor te hebben

groetjes nathalie

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ja echt een heel fijn gevoel.. Aangezien ik toch wel erg twijfel altijd..
    Dinsdag echo en daar zie ik ook erg naar uit!

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Oooowwww wat heerlijk zezg :D. Ik denk altijd met een fjin gevoel terug naar al die bijzondere momenten en geniet met je mee!

Deel Deze Pagina