steeds probeer ik mijzelf ervan te verzekeren dat het normaal is...maar ik blijf mij toch veel zorgen maken. anderhalf jaar geleden heb ik een MK gehad, dit was een ongeplande zwangerschap en ik gebruikt etoen de pil. (ik heb deze niet goed gebruikt waardoor ik dus zwangerwerd. Ik kwam er achter dat ik zwanger was toen het ook daadwerkelijk al mis was. de huisarts bevestigde een MK. ze schatte toen een week of 7-8. Nu ben ik geheel gepland in ronde 1 zwanger geworden! ik ben natuurlijk superblij maar heb vanaf dat ik een dag over tijd was al buikpijn. Alsof mijn menstruatie er aan komt. dit heb ik zo'n beetje de hele dag door. Ik probeer het een beetje los te laten, maar wil zo graag dat het goed blijft gaan dat het mij erg bang maakt. vandaag zit de pijn meeste rechts in mijn buik. Is dit iets om mij zorgen over te maken?
HOi bergje, Wat je voelt is dat de baarmoeder aan het groeien is! Dit is kan juist een goed teken zijn! Probeer het inderdaad los te laten, zolang je geen bloedverlies hebt is er nog geen reden voor verdenkingen op een miskraam! Imke
dank je wel! ik zeg het ook steeds tegen mijzelf maar toch fijn om het van een deskundige te horen!! het is ook zoooooo spannend!