Van posi naar nega en toch al 4 dagen overtijd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suzetje, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Goedemiddag,

Ik zit hier in een hoop onzekerheid.

Zaterdag 1 juni was mijn ovulatie voorbij, mijn baarmoedermond stond hoog en was gesloten.

Afgelopen woensdag getest, negatief
    Donderdag positief buiten afleestijd
    Vrijdag positief binnen afleestijd maar toch een stuk lichter als de vorige. Deze dag is ook NOD
    Zaterdag hartstikke negatief getest (wel op de middag maar ik had maar 1 kopje thee op over de gehele dag)
    Zondag nog geen menstruatie
    Vandaag nog geen menstruatie.

Mijn baarmoedermond ligt nog altijd heel hoog (nog dieper als tijdens de ovulatie en naar achter gekanteld).

Wat moet ik hier nu van denken?
    Ben ik zwanger, ben ik zwanger geweest, zit het niet goed, wat kan ik verwachten?

Nog een test doen zie ik niet meer zitten, zo bang voor de teleurstelling en zonde van mijn geld.

Als mijn menstruatie woensdag nog niet doorgebroken is ga ik maar langs de huisarts om bloed te laten prikken.

Ik heb ook nog totaal geen tekenen dat mijn menstruatie door moet komen: zere borsten, puistjes en opgezette buik.

Wel ben ik sinds vorige week zaterdag met vlagen misselijk en zijn mijn darme flink van streek. Dan weer obstipatie en dan weer dunne ontlasting.

Alvast bedankt voor het lezen en beantwoorden.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je hebt een aantal testen gedaan. Positief na afleestijd is geen positieve test.
    Getest in de middag is minder betrouwbaar.

Test of nogmaals met ochtendurine en aflezen binnen de afleestijd. Of ga langs de huisarts om HCG te laten prikken, je loopt daarbij wel de kans dat hij/zij zegt doe de test nogmaals omdat je 1x met middag urine hebt getest en de andere hebt afgelezen na de afleestijd.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina