Hoi allemaal, Ik ben nu 18w zwanger. Joepie! Nu, ik heb sinds een goeie week, dat ik meerdere keren per dag plots heel duizelig wordt. Is steeds maar even, enkele seconden maar best wel schrikken. Het gebeurt op alle mommenten, als ik lig, sta of wandel. Ik heb op dat moment geen bukbeweging gedaan of zo. Ook krijg ik er een beetje een voos (lichte hoofdpijn) hoofd van. Ik eet regelmatig iets kleins per dag, doordat ik anders misselijk wordt, dus denk niet dat het mijne suikerspiegel is. Heb meer het gevoel dat mijn bloed niet goed doorstroomt, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Heb naar de vk gebeld maar zei vertelde zeker gespreid te eten en als het echt niet betert langs de ha gaan. Alvast dank je wel voor de reactie. Groetjes
Mijn verloskundige zei ook dat het inderdaad kan als je bloeddruk wat aan de lage kant is. Daardoor kun je ook sneller buiten adem zijn.
de verloskundige zei bij bij mij dat het of de bloeddruk is, maar die is bij mij tot nu toe netjes. Het kan ook je bloedsuikerspiegel zijn die erg schommelt. Bij mij helpt het om wat vaker een tussendoortje te nemen of iets te drinken waar suiker in zit.