Vandaag smsje gekregen van mijn zusje... Vriend van ons (m.) is overleden... Zusje gebeld. Paar jaar geleden had ik een relatie met F., die ik had leren kennen via M. is uitgegaan omdat F. nogal gewelddadig was, verslaafd aan coke en alcohol. (leuke exen heb ik he). Na die relatie nog paar keer bij de politie gezeten ivm dingen die hij gedaan had en waarbij hij mij als alibi had gebruikt en dat soort achterlijke dingen. Nou ja, M. is dus overleden... Overdosis rotzooi waarschijnlijk. Volgens de politie heeft F. er veel mee te maken... M. en F. en nog iemand die ik niet ken waren samen aan t stappen... Waarschijnlijk allebei rotzooi en drank gebruikt. Het ging mis. F. en die ander hebben M. naar huis gebracht en m daar achter gelaten. Waarschijnlijk was ie toen al gestorven. Politie is nog bezig met onderzoek, autopsie volgt ook nog. Ik ben er kapot van.. Ik ben een goeie vriend kwijt aan die rommel... En een ex van mij heeft er mee te maken. Ik snap niet dat ze hem hebben achtergelaten... en niet naar de eerste hulp hebben gebracht. Al die vragen... en zo'n groot verdriet. Als ie begraven wordt probeer ik een oppas te regelen zodat ik naar .be kan. Maar wat kan dit pijn doen zeg... (en ja ik weet dat als je met die rotzooi bezig bent dat je dat allemaal jezelf aan doet, maar dat neemt de pijn niet weg)
jeetje wat een erg ben dr helemaal stil van! wat kan drugs helaas een hoop kapot maken he sterkte meis....en gecondoleerd. liefs,Denise
Jeetje wat een verhaal. Moet wel zeggen dat mensen die daar mee bezig zijn het naar mijn mening helemaal aan zichzelf te danken hebben. Maar dat maakt het verdriet voor de nabestaanden er natuurlijk niet minder om. Heel veel sterkte toegewenst.
wat een heftig verhaal zeg..beetje sprakeloos van zelfs kan me goed voorstellen dat je met veel vragen zit, en dat maakt het er ook niet makkelijker op. Ik wens je heel; veel sterkte in deze moeilijke tijd!!! Liefs deesje
sterkte meis fijn he al die bende en alles kan en mag maar hier in nl nl raakt verziekt , sorry dat ik het zeg
Heel veel sterkte meid. Het is vreselijk om een vriend te verliezen. Bijna 15 maanden geleden zijn wij ook een hele goede vriend verloren (niet aan drugs) en dat hakt er behoorlijk in. Hopelijk lukt het je om naar de begravenis te gaan, afscheid nemen is erg belangrijk. Nogmaals erg veel sterkte.
Jo meid wat een verhaal zeg.... het is niet niks allemaal wens je heel veel sterkte en gecondoleerd. Liefs,Maris