Voorlopig even vaarwel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibi78, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Lieve meiden,

Ik heb een besluit genomen. Vanaf dinsdag (08-08 ) neem ik even afscheid van deze geweldige site.
    Een beetje vreemd misschien, want eigenlijk vind ik jullie allemaal super.
    Je kan hier lekker anoniem je "ei" kwijt, en iedereen steunt elkaar fantastisch. Ik merk dan ook dat ik hier steeds meer te vinden ben en bijna verslaafd raak :( .
    Ik ben nu eigenlijk bang dat ik daardoor TEveel bezig ben met "het zwanger worden", wat volgens mij een averechts effect heeft.
    Ik weet dat er meer meiden zijn die onlangs de beslissing hebben genomen om even afstand te nemen en ik denk dat ik dat voorbeeld ga volgen. Hopelijk lukt het mij om me met andere dingen bezig te houden en te kunnen ontspannen.
    Ik verwacht wel dat ik het in eerste instantie erg moeilijk ga krijgen en jullie zal missen :cry:, maar ik hoop snel met goed nieuws terug te kunnen komen.
    Ik wil iedereen graag heel veel klusplezier, succes en sterkte toewensen.

Heel veel liefs,
    Bibi

2. Niet meer actief

Hoop je idd snel weer terug te zien met goed nieuws!Veel succes meid

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Bibi,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Het is ook niet goed om er teveel mee bezig te zijn. Ik merk ook dat deze site erg verslavend is en dat je dan automatisch teveel bezig bent met het zwanger worden.

Ik wens je veel geluk toe in de nabije toekomst en ik hoop je snel weer te zien met een hele mooie zwangerschaps banner!!!

Het ga je goed meis!

Dikke knuff!!!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sterkte meid en probeer lekker wat ontspanning te zoeken, we zien je hopelijk snel weer terug als je zwanger bent!

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hopelijk ben je snel weer terug met goed nieuws! Ik duim voor je!

Dikke knuffel van An ;)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan het me heel goed voorstellen, ik hoop je snel weer terug te zien met zo'n mooie zwanger banner!!! Hopelijk tot snel!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vind het echt super jammer meisje! We hebben altijd zo'n lol op het tempkaartjes topic! Heel veel succes!

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    'k Zal je heel erg missen meid !!! Zeker weten ! 'k Hoop je snel met heel veel fijn nieuws terug te zien ! xxx

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Bibi, hou je hoofd koel. Ik hoop je snel terug te zien met een dikke vette positest!

liefs
    Angela

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kan je beslissing goed begrijpen. Doe lekker ff rustig aan. Hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws.
    Dikke knuffel Elvira!

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hopelijk tot snel met een zwangerbanner!!!
    ff lekker ontspannen...

Liefs Britt

12. Niet meer actief

Ik kan je volkomen begrijpen, ben er ook veel meer mee bezig sinds ik hier kom. Zodra het naar mijn idee ongezond zou worden zou ik ook wegblijven.

Heel veel succes!!!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel veel succes Bibi en dank voor al je steun de afgelopen maanden. Ik hoop dat de toekomst jullie iets moois gaat brengen. Het gaat je goed.

Liefs Loeki

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heel veel succes met zwanger worden Bibi en hopelijk kun je snel berichtjes posten ;)

Liefs,
    Daan

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Zoals beloofd zou ik vandaag nog even terugkomen op het forum zodat ik in ieder geval jullie allemaal kan bedanken voor jullie lieve berichtjes.

Dank jullie wel

Liefs Bibi

Deel Deze Pagina