Hallo allemaal ! Wij zijn nog op zoek naar een 2e naam dat past bij de namen die wij hebben voor onze eventuele dochter/zoon. De roepnaam voor een meisje wordt Fiene en voor een jongen Joost en we willen dus 2 voornamen hebben. Iemand een leuke suggestie ? We willen wel dat Fiene/Joost de eerste naam wordt.. dus: Fiene ...... Joost ...... Mijn dank is groot
Fiene Sophie Fiene Lisanne Fiene Manouk Fiene Jolijn Fiene Jasmijn Fiene Karlijn Fiene Aniek Fiene Danique Fiene Marjolein Fiene Isabelle Joost Kasper Joost Matthijs Joost Michiel / Machiel Joost Maxim Joost Mischa Joost Louis Joost Siebe Joost Martijn Joost Jurriaan Joost Sebastiaan
Wat een reacties al !! Ik heb DE naam er nog niet tussen zien staan! Fiene Sophie vind ik erg leuk, maar helaas is Sophie al een veel voorkomende naam in onze omgeving.. dus die valt af. Kato/Cato vind ik ook erg leuk.. maar dan krijg je de initialen F.K. of F.C en dat doet me op de een of andere manier toch denken aan f*ck.. Met Joost vind ik het moeilijk om een 2e naam te verzinnen omdat het 1 lettergreep naam is.. maar wel wat langer, dus vind ik het ook heel vaak niet klinken. Ik ben gewoon heel kies keurig Nog meer suggesties ??
Joost Alexander Joost Valentijn Joost Constantijn Joost Florian Joost Nicolaas Joost Adriaan Joost Mathias Joost Diederik Joost Maurits Joost Seger
Fiene Juliëtte Fiene Silke Fiene Emma Fiene Emilie Fiene Sarah Fiene Yvette Joost Kobe Joost Nathan Joost Gideon Joost Dominic Joost Emile Joost Derek Joost Juliën
Fiene Caro Fiene Valérie Fiene Isabelle/a Fiene Carlijn Fiene Manouk Fiene Norah Fiene Elin Fiene Jasmijn Fiene Mara Fiene Elise Fiene Sarah Fiene Rosalie