Hier sluit ik me bij aan! Ik ben al niet zo voor Engelse namen en al helemaal niet voor alternatieve schrijfwijzen.
Super leuk zelfs! Schrijfwijze vind ik of zoals jullie zelf al zeiden Joly mooi of Jolie maar niet Joli en Dj vind ik echt niet mooi, maar de uitspraak Djoly vind ik wel heel mooi, ik ben dan ook wel gechameerd van Angelina en dan ook nog eens super origineel way wil je nog meer en gaan jullie hem gebruiken f laat je dat nog even jullie geheimpje?
We zijn er nog niet helemaal uit! Maar ik denk het stiekem wel! Vriend lief is erg gek met de naam Nova! Dus nog even uitvechten, of een combi maken! Joly Nova Nova Joly Maar ik wil nog niet definitief de knoop doorhakken, nog even goed over nadenken!
Ik vind Joly wel apart, zou er zelf niet voor kiezen maar het is wel origineel. Haha ik moet denken aan een paar jaar geleden, een vriendje van mijn zoontje kon ´Joey´ niet uitspreken en noemde hem dus ´Joly´ Ik zou persoonlijk voor alleen Nova gaan...
Ik vindt het wel erg apart wat alleen een nadeel is dat je grote kans hebt dat veel mensen het verkeerd uit gaan spreken
Nova doet mij aan de scholen denken Nova college :S vind ik niet mooi. Als we combi's gaan doen zou ik Ann-Jolie of Jolie-Ann ik noem maar creabea iets wat ik wel mooi vind
Haha.... nooit van gehoord het nova college! Maar het word niet echt een combi hoor! Ze krijgt wel een tweede naam! Maar Joly Ann vind ik wel heel leuk! Bedankt voor de tip!
Graag gedaan zelf verzonnen , ja ik vind Jolie of Joly alleen ook heel leuk , alleen ik vind hem wel voller en nog mooier met Jolie-Ann of Jolie 2e naam Ann, misschien is het toevallig ook een vernoeming in de fam Ik vind het heel mooi hoor Jolie als roepnaam!
Mijn zus heet ook Joly een voor zover ik weet vindt iedereen het altijd een hele leuke aparte naam. Ik weet ook wel dat niemand tegen haar gaat zeggen dat ze een rare naam heeft maar als het iemand niet aan staat merk je het meestal wel. Zelf ik ze er ook erg blij mee. Wel wordt het vaak door gemakzucht afgekort naar Jool.