Mijn vriendinnetje en ik wisten het zeker. Noah was de naam van onze toekomstige kinderen. Zij wilde Noa en ik Noah. Maar nu we op die leeftijd zijn van kinderen willen weten we zeker nooit de naam Noah meer te willen geven. Het is zo'n populaire naam geworden. Meisjes, jongens.....heel verwarrend! Vooral als je drie Noah's in de klas hebt zitten!! (Ik ben juf) En dan 2 meiden en 1 jongen. Om gek van te worden. Ik ben er ook totaal op uitgekeken! Jammer want ik vond die naam vroeger dus ook prachtig! Ik heb op Luca gestemd.
ik vind ze allebei onduidelijk qua geslacht, daarom vind ik ze zowiezo niet zo leuk. Maar als ik moest kiezen, zou ik voor Noah gaan.
ik vind beide namen leuk en prima samen gaan met Emma, maar heb gestemd op Noah, die vind ik nét iets leuker dan Luca.
Hier net zo. Vond het een geweldige naam, totdat ik er ineens minstens 8 in onze omgeving van geboren werden. Maar goed, Emma is ook zo'n populaire naam en waarschijnlijk vindt je dat gewoon helemaal prima, dan zou ik toch voor Noah gaan. Luca vind ik trouwens ook wel een ok naam, Noah alleen iets leuker.
Ik vind beide namen leuk en vind Noah nog iets mooir maar... ik vind beide namen niet bij Emma passen. Ik vind Emma een gewone Nederlandse naam en Luca en Noah niet. Ik zou voor iets gangbaarders gaan.
Luca! Ik vind Luca beter bij Emma passen, meer eigenheid. Emma en Noah vind ik minder makkelijk/mooi klinken door de m en de n.
Whihihi heel grappig en een moeilijke keuze. Ons mannetje heet namelijk Luca Noah! Zijn roepnaam is Luca dus ik heb mijn stem daarvoor gegeven.
Noah vind ik een hele mooie naam en mooi staan bij Emma. Luca vind ik ook wel mooi , maar vind Lucas dan net iets mooier. En Luca doet me altijd denken aan die stad in Italie Niet dat , dat wat uitmaakt hoor!