Brievenbus pakketje

Discussie in 'De lounge' gestart door 2mam2, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Haii,
    Er is zaterdag een pakketje naar me toe gestuurt en ik heb 'm nogsteeds niet ontvangen.. Ik maak me dus een beetje zorgen.
    Kan ik deze nog verwachten of kan ik ernaar fluiten?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Kan morgen ook nog hoor. Heb je geen track en trace code gekregen?

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

die krijg je nog wel hoor. Weekend zit er tussen he?

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kun je nog wel verwachten! PostNL is wel vaker erg traag en soms gebeurt het wel eens dat het pakketje beschadigd is geraakt of verregend is of zoiets stoms, en dan gaat het eerst naar de repareer-afdeling (ik weet niet echt hoe die afdeling heet, maar ik heb het tot 2x toe gehad) en dan doen ze er een envelop of plastic tasje/zakje omheen en wordt het alsnog bezorgd.

Ik denk dat als je het morgen of overmorgen nog niet hebt, dat je het als niet-verzonden kunt beschouwen.

5. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Nee geen track and trace code voor dit brievebus pakketje helaas.
    Ik wacht nog even af! Maar ik dacht altijdnefatieve ervaringen te lezen over postNL dus maakte me al zorgen.

6. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ligt er ook aan hoe het verstuurd is. Ik heb een keer op mp iets gekocht en bezorgkosten betaald heeft de verkoper het zo onhandig ingepakt dat het niet door de brievenbus paste toen heb ik ook meer dan een week gewacht. Uiteindelijk is het door een bezorger gebracht. Ging toen om adapters vsn maxicosi

7. Veera

Veera Niet meer actief

De fouten zitten meestal niet bij PostNl zelf maar bij de verzender.
    Er kan van alles zijn waardoor het vertraging oploopt maar als je goed t adres enzo opschrijft gaat t versturen haast nooit fout hoor

8. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Jeej, ik heb m:)

Deel Deze Pagina