Ik snap het hoor! Jammer dat de andere het weer verpesten voor de andere meiden! Jeetje hebben ze dan echt niet door dat pendelen voor de leuk is en dat het maar een "spelletje" betreft. Je toekomst veranderd heel veel, en zo n pendel is maar een moment opname. Bij mij zeggen ze ook allemaal januari....... maar dat zegt niks.... kunnen er allemaal harstikke naast zitten. Zie het als een spel dames! En scheld geen dames uit die voor jullie in hun vrije tijd voor jullie pendelen. Wees blij dat ze het doen!
Ik had vorige week ergens eentje die niet snapte dat ik niet pendelde als ze voor mijn opening een PB stuurde en erg moeilijk deed dat ik dit niet even deed... Maar goed 5 min voor mijn opening is buiten mijn tijden, ze wist helemaal niet of ik wel ging pendelen die dag... Kortom snap je heel goed meid... Denk aan jezelf nu je in de MMM zit. Is belangrijk genoeg...
Denk maar eerst lekker aan jezelf meid, dat is belangrijker!! Voor nu heel erg bedankt voor de moeite die je voor ons dames genomen hebt! Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!!
Het is heel begrijpelijk..sterkte ermee! Ik wilde je even laten weten dat je had juist had met pendelen bij mij.. Weet iemand waar Kayleigh is trouwens? Zij had het ook juist maar haar gebruikersnaam bestaat niet meer...