Hoe druk is Disneyland?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wij willen over een week of twee een paar dagen naar Disney met vrienden en onze kids. Nu vraag ik me alleen af of het op een doordeweekse dag ook zo druk is? We willen woensdag t/m vrijdag of zaterdag gaan.

O en waar hebben jullie geslapen? Ik wil sowieso in iets van Disney :D New Port bay vonden wij vorige keer wel erg leuk maar misschien zijn er ook andere leuke dingen.

2. tulip

tulip Niet meer actief

maandag en dinsdag waren de rustigste dagen hebben wij ervaren. Woensdag gaat ook nog wel, vanaf donderdag wordt het weer drukker.

Over het slapen kan ik je niet helpen, wij zaten op een camping in de buurt.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    als je kan kiezen zou ik ma tm do doen. dat is het relaxt. als je wo tm za gaat heb je 2 hele rustige dagen en dan 2 dagen dat je over de hoofden kan lopen.

mijn lievelingshotel van Disney zelf is seqouia lodge. verder Santa Fe zou ik niet zo snel meer doen is ons toch tegengevallen in september het ontbijt is te massaal zeker als je seqouia gewend bent. en de bedden waren net nieuw, maar de veren staken in je rug. Cheyenne is het ontbijt ook massaal. verder wel leuk met kids.

ik ga in april voor het eerst naar hotel new york dat lijkt me ook wel wat.

in het vakantie gedeelte hebben we een heel topic over disney ;)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik vond davy crocket ofzo ook echt te leuk, zijn blokhutjes in het bos, echt super gezellig vond ik het. Ga je s ochtends je broodjes halen in van die blokhutjes in t park echt leuk.

En qua hotel ook de sequoia lodge.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Idem mijn antwoord maandag tot en met woensdag goed te doen en waar slapen ... ik woon er een uurtje rijden vandaan dus gewoon thuis!

Veel plezier en tip neem wat kleine versnaperingen mee omdat het erg duur is om steeds wat aan te schaffen. tenzij je geld over hebt van 2011 en dus helemaal los kan gaan!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Dus het is op vrijdag ook al zo druk? Ik dacht dat alles door de weeks wel rustig zou zijn. We moeten namelijk wel echt op wo/do/vr.

Sequoia ga ik even bekijken!! Thanks

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    op vrijdag komen er al heel veel mensen voor het weekend aan. na 13.00 wordt het pas echt druk dan

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij gaan meestal di,wo,do,vrij. Alleen de vrijdag is het wat drukker maar je zit volgende week in het laagseizoen en dat is goed te merken dan is het daar zalig haha.

Ja slapen ik vind met kids davy crocket erg fijn omdat je dan aparte kamers hebt. Maar alle hotels zijn goed te doen. Wil je wat rustiger zitten dan zou je de duurdere kunnen boeken santa fe enz is meestal drukker met ontbijten enz

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als je geld wilt besparen kun je ook in het Kyriad Disney hotel gaan zitten. Daar zit je met je 2 kids al voor 75 euro per nacht. Kunnen we van het geld dat we besparen lekker eten en shoppen in de Village.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vroeger hadden we een jaarkaart en dan zaten we altijd hier maar als je maar 1x in het jaar gaat dan is vaak een arrangement goedkoper. wel een fijn hotel

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben niet per se op zoek naar geldbesparing. Ik wil gewoon een paar leuke dagen weg. Het hoeft niet de duurste te zijn maar moet gewoon comfortabel zijn voor iedereen.

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het voordeel vind ik van seqouia dat ze een leuke openhaard hebben in de bar. is heerlijk knus om nog ff wat te drinken

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik krijg ook het idee dat die wel leuk is! Ook weer eens wat anders :D

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn favoriet is Newport :) maar die ken je al. Die van m'n man Sequia Lodge :) .

Cheyenne of Sante Fe vind ik zelf verschrikkelijk en dan eigenlijk vooral het ontbijt. Die chaos smorgens van het tafeltje zoeken enzo. In newport krijg je hem toegewezen en kun je rustig eten halen terwijl je tafeltje/plekje niet ingepikt wordt.

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.833
    3.628
    113
    Ik vind Santa Fe en Cheyenne ook prima hoor, maar eerlijk gezegd vind ik alle Disneyhotels wel oké, zijn toch allemaal wel comfortabel en verzorgd.

Met kids vind ik Cheyenne en Davy Crockett t leukst.

16. Januari is heeel rustig, en door de Weeks al helemaal.
    Wij zijn jaren lang een weekend van donderdag t/m zondag geweest en alle dagen was niks te doen, behalve zondag.
    Nergens rijen. Alleen jammer dat het vaak erg koud is.

Santa fe is een prima hotel, Sequia lodge ook.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn ervaring is dat vrijdag ook nog prima te doen is. En mijn favoriete hotel is toch echt het disneyhotel. Man dan voel je je echt weer even kind hoor! Geweldig daar.

Deel Deze Pagina