rare vraag maar bij wie goed voorgevoel tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door snelly, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo dames,

Een hele rare vraag maar bij wie was het voorgevoel goed dat het een tweeling is. Ik heb steeds het vermoeden dat het weleens een tweeling zou kunnen zijn. IK heb volgens mij aan allebei de kanten een eisprong gehad. En ik ben nu 5 wk zwanger maar heb al een buik van toen ik met mijn zoon 12 wk was. Nou weet ik dat je met de tweede eerder uitzet. Maar al mijn symptomen zijn sterker. erger misselijk gevoelige borsten ook veel groter. Zelfs mijn broer zag het dat ik dikker was geworden.

Dus ik ben benieuwd of er meides zijn die het goed hadden.

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai

ik heb de hele zw al het gevoel dat ik een tweeling krijg,heb er zelfs nachtmerries over!

ben ook pas 2.5 kilo aangekomen maar heb al een behoorlijke buik!
    soms voel ik de bubbie ook schoppe maar dan veel te ver uit elkaar. snap je?

bij meedere echo's duizend keer gevraagd of het er maar 1 is (iedereen vraagt ook of het er 2 worden en mijn moeder heeft ook net als ik een super sterk gevoel dat het er 2 zijn)
    en elke echo is het er maar 1....

waarop ik dan weer van mensen om me heen te horen krijg dat ze ook nog achter elkaar kunne liggen enz.....

ben er ook nog steeds niet van overtuigd dat het er maar 1 is:):)

ook met de naam weer heel raar, we hadden een 1e naam en een 2e naam maar nu zitten we te twijfelen over welke naam we eerst moeten doen...en willen we ze allebei als 1e naam:(:(:( echt heel apart

wanneer krijg je echo's?

Deel Deze Pagina