dat ligt er aan, het zou ook kunnen dat mijn NOD vandaag is.... maar dat weet ik dus niet en daar twijfel ik heel erg over, want had op dag 16 mijn ei, dus dan heb ik geen cyclus van 28 dagen denk ik? maar misschien ook wel. dus ben met mijn banner maar uitgegaan van een cyclus van 31 dagen
ei op dag 16, plus lf van 14, is cyclus van 30 dagen en op welke dag zit je vandaag? normaal gesproken geven zwangerschapsbanners dan 4 weken aan, als vandaag je nod is van die 30 dagen...
WHHHAAAA, manlief heeft nesteldrang! Wat the f*ck!! Hij wil dit weekend vanalles gaan doen, vroeg opstaan etc etc etc. Hij is gek! (wel grappig). Ik wil gewoon van het weekend uitslapen!
vandaag is het dan dag 29, NOD als ik uitga van een cyclus van 28 dagen maar denk zelf ook dat me NOD pas de 14e is
Goeiemorgen meisjes! Er word hier nog niet zo veel gekletst Komt het omdat er nog veel in de andere NOD topic blijven hangen? @hier... ik voel me goed, maar vraag me toch echt af wanneer mijn kwaaltjes nu eens echt beginnen. Ik heb vanales, maar dan een beetje en af en toe. Het liefst zou ik de hele dag door mijn bm willen voelen... heel de dag door Lolo Ferrari willen zijn *zeg ik nu * Mannetje is ons bad er aan het uitslopen... gisteren voor het laatst hier in bad gekunnen Vanaf nu moeten we de komende 2 a 3 weken ergens anders douchen pfff...
cyntje wacht maar af haha soms zijn die kwalen neit leuk hoor maar snap dat je ze nu wel wil voelen hier ziek bleg snotteren koud en rillerig gistere om 10 uur savonds nog in bad gegaan toen kon ik eindelijk slapen ook eerst me eten eruit gegooid blegh vandaag gaan we de babykamer halen !!! en de wagen yeahhhh
Ohhh gaaf!!! Melanina! Hoe word het kamertje? En wat voor wagen? Ik kan wel heel goed p**pen elke ochtend zowiezo én soms savonds ook nog! Geen enkele moeite mee hihihi!
cyntje wacht maar af hahah die tijd komt nog wel de kamer word iig witte meubels en waarschijnlijk tiger of woezel en pip assoisaires de kinderwagen word een mutsy bruin en dan een roze deken erin
Ahh mooi! Ik houd wel van witte meubeltjes! En dan een zandkleurige muur. Ik had wel ergens al een hele mooie boxkleed gezien...
hier wat minder moe, pijnlijke boobs en tepels.... ben wel over de magische 12 weken Yeah! verder kan niet wachten dat ik een buikje kan laten zien.... hoe is het verder met iedereen op Valentijnsdag? xxx
hier lekker aan het rusten na gisteren veel geshopt dus was moe en vannacht niet geslapen kleine was bezig
Sterkte Lilalien 3kats, jeeeeeeeeeeeeeej 12 weken al voorbij!!! Hier gisteren mijn tante's over de vloer gehad en het goede nieuws vertelt. Daarna nog uit eten geweest, ben nu dus helemaal kapottttt!
goedemorgen laatste dagen geen puf gehad om te typen 9 maanden beurs was erg leuk kamertje is bijna leeg vh weekend verf halen dus dan alleen nog wat gordijnen en een lamp en we zijn klaar met kopen en kunnen we gaan klussen Ben stiekem wel toe aan verlof haha