hihi hoihoi meiden, ben echt te vermoeid om uitgebreid te zitten forummen buikje is hier al flink aan het groeien, boven mijn navel is het al een stuk boller, en van bovenaf gezien loopt het in een puntvorm hahah
BEg snap je vermoeidhied helemaal hoor meis heb ik nog steeds haha Zo al bijna 12 weken gaat snel bij jou hoor. Hier net naar de vk geweest alles was helemaal in orde
Super Mel! Hier al bijna de hele week thuis, voel me echt zo beroerd. Misselijk en krampen, heb van de HA siroop gekregen voor mijn stoelgang, hopelijk slaat die een beetje snel aan. HA voelde gister dat mijn baarmoeder al boven mijn schaambeen uitstak, dus gaat hier ook goed.
BEG, Stoelgang problemen? Heb ik ook. Soms gaat het goed soms niet.... Mel: Fijn dat alles weer op en top was!!
gezellig hoor einneh! Alhoewel we hier nog niet zo veel kletsen. We blijven net iets te veel hangen nog in het NOD-forum haha
euhmmm daar lees ik ook nog steeds gezelli mee.... reageer niet altijd maar wil wel op de hoogte blijven
goedemorgen gisteren na me werk ff naar de winkel geweest nou had ik beter niet kunnen doen me bekken deden auuuuuu kon me in bed niet eens mee omdraaien gelukkig deed een slaapnachtje wonderen. Hoest met jullie en jullie kwaaltjes ??
Oei Mel, wel oppassen hoor. Misselijkheid valt nu wel weer mee. Hier nu al last van rug en bilspieren, als ik lang heb gezeten/ gelopen/ gestaan achter elkaar. Kijk het nog even aan, en als het nog langer zo duurt, toch maar even bellen naar HA of fysio. Gisteren naar Babydump geweest in Eindhoven, supergrote zaak! Heb gelijk wat positiekleding gekocht, elke keer dat ik bij de Prenatal keek, hadden ze alleen kleine maatjes. We weten nu welke kinderwagen we willen, de mutsy 4-rider, wilde eigenlijk een slider, maar die duwstang van de 4-rider kan nog een stand hoger, en die heeft mijn vent wel nodig met zijn 2m. Maar nu kan ik dus niet meer gaan voor de paars met zwarte bekleding. Heb wel wat opties nu, maar die hangen dus af van het geslacht van de kleine Hoe is het met de rest?
De mutsy wagens zijn mooi heh die hebben wij ook en BEG die spierpijn is erg heh had ik ook en dat is het begin van je bekkenpijn . Dus doe maar rustig aan. Hier 25 weken zwanger vandaag gisteren verf gehaald voor het kamertje volgend weekend gaan vriendje en schoonpapa verven . Ook gelijk een voedingskussen gehaald kan ik nu gebruiken om lekker te slapen en moet zeggen lukte aardig
groot gelijk dat je door anderen laat verven hahah hier gaat manlief iemand inhuren om te verven, aangezien hij niet wil dat ik nog verf, en hij zelf niet kan verven hahah voedingskussen, vind het niet echt fijn zo'n groot ding in bed, rol me in het dekbed in, zodat het dekbed dan onder mijn buik ligt hahah, merk wel dat ik echt lekkerder lig op mijn linkerzij dan in andere posities.
ik gebruik hem echt als een soort kussen dan lig ik wat hoger en kan ik makkelijker draaien maar groot is ie zeker hhaha
welkom flappie @mel, slaap sinds 2 dagen toch maar met die voedingskussen hahah en heb dus idd last van bekkenpijn, gister bij de fysio geweest, die heeft het geconstateerd
Hoi hoi! Flappie & Einneh: Hallo!!! Gezellig! Hier niet veel te melden. Nergen last van dus happy! Fijne dag allemaal!