hallo dames, ben weer terug van vakantie... zit wel weer een dagje thuis vanwege migraine..... maar goed zal er wel bij horen x
hey zal dit topic terug even boven halen! hoe gaat het hier meiden? zag een paar nieuwe naampjes! gefeliciteerd flappie en lilalien!
dank je wel ben erg moe mar verder gaat het goed alleen soms wel bang je hoort soms van die verhalen leeg vruchtzakje enz
en voor je het weet zijn die 12 weken voorbij (nou dat zeggen ze dan ) Zo weekend is weer voorbij op naar een mooie werkweek Het weer is ook volgens mij wel lekker dus dat komt mooi uit en me kindje is volgens de baby site levensvatbaaar !!!!! dus weer een mijlpaal gehad . Nu nog ff stressen voor het kamertje en het in huis spic en span te maken en ik ben blij
12 weken zo voorbij??? pfff hou op ik leef met de dag echt verschrikkelijk was vannacht op eens zo bang om de beeb te verliezen moest helemaal huilen
ik dacht in het begin ook...komt het wel goed en die 12 weken kruipen voorbij, maar voor je het weet is het zo ver hoor! komt allemaal goed, stres is ook slecht voor je, probeer er van te genieten! x
hoihoi, hier net voorbij de 13 weken, en van te voren leek het heel lang te duren, maar zit nu al op 1/3e van de zwangerschap!
dank je hoe is het met jullie ik ben net weer wakker van een lekker dutje ben eindelijk een dagje vrij na 6 dagen werken pfff dat hakt er echt in vandaag nog pijn in me buik op heb erge last van verstopte darmen iemand tips?
goedemorgen feestje was leuk gisteren me meisje is nu druk in me buik gisteren weer kleertjes en heeel veeel luiers gekregen word het slechte slapen wel weer zat