melk kan ook laxerend werken al kan ik daar nu liters van drinken haha zo pfff ben nog steeds moe hahah dus zal er vandaag weinig actie komen ach maak me niet druk hoor nog 8 weken en dan verlof en dan kan de grote schoonmaak hier beginnen in etappes .
melk was voor de zwangerschap bij mij laxerend maar nu drink ik er ook liters van, helpt helemaal nix hahah
met de beeb is alles goed maar met mama eromheen wat minder haha nog steeds last van bekkenpijn zeker met hele dagen werken, maar niemand die het voortouw wil nemen om mij minder te laten werken, want zwangerschap is geen ziekte wordt er constant tegen me gezegd.
heb je wel bekken fysio aangevraagd?? en anders je bedrijfsarts bellen of uwv kijken of hun wat kunnen doen voor je . Ik herken het hoor ik heb vooral snachts of na een dag werken last van me bekken
loop al bij de fysio, die heeft het wel er over gehad minder werken, moest het opperen bij de gyn, maar die wil er niet over oordelen, moet dus van de gyn idd contact opnemen met de bedrijfsarts ga dat van de week doen hoe is met jou verder?
Hey meiden hoest hier??? Ben beetje doos hier heb de afgelopen dagen steeds krampjes gehad en toen maakte ik me zorgen....maar nu zijn de krampjes weg en maak ik me nog steeds zorgen hahahha hadden jullie dat ook de eerste weken?? Vind t wel een tikkeltje bizar hoe je gaat denken als je net zwanger bent hoor....tis ook nog zo'n soort ongeloof
charmed ik heb me tot ik me kleine meid ging voelen steeds zorgen gemaakt dus dat hoort erbij Moedergevoel heh
ff weer upkrikken het topic hoest met jullie allemaal ??? Hier in het laatste gedeelte van me zwangerschap pffff moet nog genoeg doen hoor dus het zal zo wel voorbij zijn . Kamrtje komt dinsdag gordijnen van de week bestellen lamp komt over 2 weken nu nog me blije dozen halen als ik ooit bericht ervoor krijg. Vandaag ff lakentje kopen voor het wiegje wat in onze slaapkamer komt te staan voor de eerste weken.
hier gaat het goed ik ben inmiddels 8 weken zwanger tenminste dat denk ik zelf volgende week krijg ik een echo wel ben ik erg moe nog steeds en soms in de middag misselijk me eetlust is ook opeens op een laag pitje en de rest?
hallo dames, even een update van mij... vanmiddag de 20 weken echo gehad alles helemaal in orde en we krijgen een dochter!!! ben helemaal opgelucht dat alles in orde is. xxx
2kats Leuk! Een dochter! Gefeliciteerd hoor! Fijn dat alles goed is. @hier: wisselend last van ochtendmisselijkheid. Gister mijn directie verteld die waren helemaal enthousiast en blij voor me. Dan is het toch wel fijn dat ze op de hoogte waren van onze reis door de mmm nu zijn ze nog enthousiaster! Nog een weekje en dan hebben we onze echo zooooooooo spannend!
zo heerlijk weer vandaag zeg Opa heeft net even met de hoge drukspuit de tuin mooi gemaakt Nu word de commode in mekaar gezet dan is het echte bouwpakketen deel gedaan en kan ik het bedje opmaken hemeltje plaatsen en aankleedkussen enz neerzetten en dan is het kamertje zo goed als af Verder gaat het hier goed geen suiker beeb ligt op schema maandag weer naar de vk toe . Maar merk wel dat ik het zat word hoor zwanger zijn is heerlijk maar niet te lang hahaha. Zat net in me tuintje en zat echt al te dromen dat ze lekker ook in dr kampingbedje naast me lag . Ben naar borstvoedingonfo avond geweest en het was erg interesant al vind ik het nog wel eng hoor ben zo bang dat het zeer doet haha. Maarja het is iig een raar idee dat over max 10 weken ik me meisje in me armen heb.
merk dat ik lang niets meer geschreven heb @3kats wat fijn dat de echo goed was! @charmed altijd leuk he als mensen positief reageren @melanina nog maar 10 weken jeetje tis vast een onwerkelijk idee nog @hier gaat alles zijn gangetje 6 mei krijg k weer een echo dat is de 12 weken echo ben erg nieuwschierig me vriend en ik hebben vandaag lekker geshopt bij prenatal alles met 20%korting en had nog tegoed kaartjes van 30 euro dus dat was lekker we hebben allemaal beddegoed gekocht
Hey meiden, Hier vandaag allemaal positiekleding gekocht voor de zomer, leuk tuniekje, tshirtje, 1 linnen broek en een 3/4 broek. En een zooi sokken, want mijn eigen sokken zitten te krap, voeten houden nu al vocht vast...
ja tis heel raar om te bedenken dat de laatste weken aan gebroken zijn BEG leuk hoor shoppen ik heb zoiets van die 2 maanden koop ik niet echt iets alleen merk ik dat ik wel kleding problemen krijg . Flappie baby shoppen is zooooo leuk omte doen
@Mel, ja ik moet de hele zomer nog door, en met 2 spijkerbroeken en wat truitjes, dat trek ik echt niet haha.