Benji spannend! Hoop dat ivf niet nodig is en je daarvoor nog zwanger raakt! Hier helaas ongesteld geworden, nu verplichte rust maand en januari weer verder! Echt balen maar ja niets aan te doen.
Balen sammy!! Maar wie weet doet de rustmaand wonderen voor jullie! Hier nog steeds niet doorgezet pfff Ga toch vandaag het zh bellen voor de uitgangsecho op maandag. Is dan dag 4 als het vandaag doorzet, ben maandag vrij dus wil niet riskeren dat ze me op dinsdag plannen Mijn lijf is volgens mij erg eigenwijs. Heb deze ronde op dag 10 de pregnyl gespoten en dag 12 iui gehad, dan verwacht je dus ook cd26 je ms, maar mijn lijf wil toch gewoon cd28 denk ik haha. Dus ik ben nog ff in afwachting van "rood" Edit: uurtje later nu en het is nu officieel begonnen. Maandag weer uitgangsecho en ronde 3 uitstippelen
Net het ziekenhuis gebeld. Ik mag 13 dec komen voor echo kijken ze of ik het nog red voor de sluiting en dan mag ik er 2 teruggeplaatst hebben.! JeeeeJ!!
Sammy super!! Hopelijk dan je eigen kwrstcadeautje maken!! Daar gaan wij ook voor, zwanger het jaar afsluiten...duimduimduim!
@ sammy:rot dat je ongi ben geworden maar wel fijn dat je nog verder kan @ justB: zou idd bellen.Lastg he om steeds weer vanales te moeten regelen?
JustB ja vooruit kijken is idd het beste.. Er hoeft niet heel veel te gebeuren.. Alles even goed schoon en witten enzow en dat is het, maar we hebben geen haast dus miss wordt het wel na de kerst we zien het wel.. En ja over de babykamer zijn we al wel aan het nadenken.. Toch ongie geworden.. Fijn dat je gelijk door kan.. Sesa leuk he dat wachten.. Nog wat doen vandaag met Sinterklaas.. Kiki ik ben het vergeten te vragen, maar op de site staat dat het gewoon kan.. En ik heb wel aangegeven dat we in het ziekenhuis wilde en dat kon.. Benji, spannend sowieso laatste IUI dus..! Hoop zo dat dit hem mag zijn.. Sammy wat fijn dat je toch gelijk door kan..! En 2, helemaal super.!! Zo naar mijn zus Sinterklaas vieren met de hele familie, heb er zin in..!! Mijn BB is gecrasht dus zal wel minder online zijn aankomende week..
@ Kaat: ik vier sinterklaas thuis. Mijn ouders komen eten.Lekker veel suikergoes, chocomelk met slagroom en boterletter.Owja en de slotenmaker komt. Mijn voordeur gaat niet meer van het slot.Dus moet via de tuin eruit.
Wie, wat, waar: Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, nu 3e IUI nov/dec 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek Startdatum: Echo/FM afspraken: Justb: 12 decemer 1e FM Lyanna: 07 december 1e FM Punctie: Terugplaatsing: IUI: Sesa:28-11-2011 Testen: Benji: 18 November Sesa: 14 december Zwanger: Loesie1982 Joekie Kaaat Kiki82 Fieke17 Niet zwanger: Lyanna Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Lijstje weer even tevoorschijn gehaald en aangepast!
Zo en is de sint gul geweest vandaag? Ik heb een staatslot gekregen van mijn ouders, nu nog de jackpot!!!
Hey sesa, Ja dat Zou ff lekker zijn die jackpot! Wij hebben van het weekend het nieuws aan opa's, oma's, ooms en tantes verteld... Was alléén maar huilen, gillen en héél veel echt waar? Erg geslaagd dus... Woensdag weer een echo, als het allemaal goed is sluit het boek dan bij het MCK en kunnen we zelf op zoek naar een verloskundige..
@ kiki: leuk hoor dat je het ze hebt verteld.Je bent nu de kritieke periode voorbij.Nu kan je gaan genieten.
Wie, wat, waar: Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m5 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, nu 3e IUI nov/dec 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek Startdatum: Echo/FM afspraken: Justb: 12 decemer 1e FM Lyanna: 07 december 1e FM Punctie: Terugplaatsing: IUI: Sesa:28-11-2011 Benji: 04-12-2011 Testen: Benji: 18 december Sesa: 14 december Zwanger: Loesie1982 Joekie Kaaat Kiki82 Fieke17 Niet zwanger: Lyanna Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:
Mijn arme kipjes. Door de wind kon ik erst vuilnisman spelen, mijn hele inhoud van de vuilnisbak lag door de tuin.Toen ik goed keek zaten mijn 2 kipjes op een omgewaaide tuinstoel op mij te wachten.Het dak van hun hok was eraf gewaaid.Gelukkig was ik vanavond niet lang gaan sporten, arme beestjes. Is het bij jullie ook zo erg?
Even snelle korte update en kopie van ander topic. Hier vanochtend FM gehad op CD9, links zat al follikel van 16 mm. Vanmiddag moest ik ovulatietest doen, bij negatief morgenochtend weer FM en bij positief vandaag nog Pregnyl en morgen IUI. Vanmiddag zo goed als positieve test (miniem verschil) besloten om 16.15 Pregnyl te spuiten en om 10.30 morgenochtend de 3e IUI te doen al op CD10. Verder zit ik niet veel achter pc, heb klein ongelukje gehad. Stapte niet goed op de laatste trede van de trap. Dus nu met een heel dik pijnlijk blauw enkel en gescheurde enkelband opde bank met pootje omhoog. Dit even via tablet getypt, maar niet echt ideaal. Zodra voet het weer toelaat kom ik weer mee kletsen, maar hou jullie op de hoogte. Succes iedereen, duim voor iedereen. Zou iemand mij op het lijstje willen bijwerken? Alvast bedankt! Xxx
@ lyanna: mooi dat je de IUI krikgt.Suc6 vandaag en beterschap met je enkel.Heb je nu een drukverband?
Wie, wat, waar: Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m5 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, nu 3e IUI nov/dec 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek Startdatum: Echo/FM afspraken: Justb: 12 decemer 1e FM Punctie: Terugplaatsing: IUI: Sesa:28-11-2011 Benji: 04-12-2011 Lyanna: 08-12-2011 Testen: Benji: 18 december Sesa: 14 december Lyanna: 21 december? Zwanger: Loesie1982 Joekie Kaaat Kiki82 Fieke17 Niet zwanger: Lyanna Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:[/QUOTE] Ik weet niet hoelang je moet wachten met testen. Ik moet 16 dagen wachten dus heb voor jou dat ook ingevuld
Hoi allen! Storm overleefd? Ik had vanochtend mijn eerste fm (cylcusdag 8). Ze waren nog erg klein, dus zondagochtend (hmmm) terugkomen. Als de piek eraan komt, mag ik die avond pregnyl zetten en anders maandag terugkomen. Wordt dus weer spannend! Toen ik aan het wachten was in de wachtruimte vanochtend, kwam er ineens een enorme stikstoftank uit een kamertje gereden met een mannetje die hem voortduwde...Ik slikte wel even zeg, misschien zaten mijn eskimootjes daar wel in! Ik heb even naar ze gezwaaid..
Sesa oowja die jackpot willen we allemaal.. Mijn manlief is zaterdag jarig dus ik vind tog dat wij hem meer verdienen.. Whahaha Aahhw wat super zielig van je kippies.. Ja het was hier ook verschrikkelijk en gaat vannacht ook weer te keer als ik het nieuws moet geloven.. JustB alweer aan het voorbereiden op de volgende IUI.? Kiki oow wat mooi allemaal huilen, is tog een super reactie.. Hoe was je echo gisteren.? Benji en Sesa hoe is het op het wachtbankje.? Lyanna wat ga je snel, fijn hoor.!! Succes morgen.! Minder fijn van enkel, auauau.!! Josefien oow leuk he dat soort afspraken op zondag.. Of sowieso in het weekend, gelukkig doen ze het hoor heb deze tp ook op een zaterdag gehad, maar vond het altijd wel net even anders in het weekend.. Oow je hebt gezwaaid, dat brengt vast geluk..! Hier alles nog steeds goed.. Voel me buikje aardig dus nog wel vertrouwen, al ben ik wel toe aan de volgende echo.!! Heb net een angelspund besteld dus hoop hem volgende week binnen te hebben en dan wat te kunnen horen.. Met huisje alles goed, dit weekend is de beneden verdieping zeker klaar en volgende week zaterdag dan de meubels dus het wordt al wat..