Lyanna vervelend van je voet zeg.. Duren de weken daardoor niet nog langer of heb je genoeg afleiding door je kleine uk..? Benji al getest.? Spannend hoor..
@ justB en Lyanna: hoe voel je je? @ Benji: lukt het nog om te wachten met testen. En hoe gaat het met de zwangere dames?
Het is zeker erg vervelend zo met mijn voet, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk dingen te ondernemen met mijn zoontje zittend op de bank of bij de hoge tafel en voet omhoog. Mijn zoontje geeft wel aardig afleiding, morgenochtend zal ik voor het eerst weer even een aantal boodschappen doen. Hier verder nog helemaal nergens last van, geen kwaaltjes en ook niet zoveel klachten meer van de Utrogestan. Denk dat mijn lichaam daar nu aardig aan gewend is. Want die misselijkheid en die moeheid is niet echt fijn. En hoe gaat het verder met de anderen?
@ lyanna: ongesteld zijn en wachten tot de 27ste voor een FM.Hopelijk nog IUI6 voor oud en nieuw.Laat 2012 mijn jaar worden
Lyanna fijn dat je niet meer echt last heb van de Utro, ik kreeg ik altijd onwijse hoofdpijn van, au au au..!! Het is hier weel heeeeel erg stil he... *Gaat in de hoek staan en doet een heel sexy dansje..* Der kijkt toch niemand.. Hier alles goed, kan het hartje elke dag vinden met de Angelsound, dus echt het vertrouwen dat er echt iets heel bijzonders van ons samen in mij groeit, groeit.! En dat is een heerlijk gevoel.. Wel weer erg misselijk de laatste dagen en warm eten is nog steeds een big problem hier en naar de wc gaan ook, maar ik klaag niet, doe alles met een big smile.!! Zie je.. Huisje is beneden vandaag zeker af.. En dan morgen verjaardag van me zus, dus niets geen huis, ff iets anders.. Zondag moet ik werken en dan gaan paps en manlief weer hard aan het werk aan iig onze kamer en de babykamer.. En dan vloertje erin (boven) en dan kunnen we erin.. Zolder komt wel als we erin zitten.. Zin in..!! Nou alle Lieverds, alvast een heel fijn weekend, ik kom hier vast nog wel spieken voor die tijd, want ben aan het werk, maar heb nou niet echt zin, maja wel druk dus kom de dag wel door..
Justb: succes in de wachtweken! benji: en?? hoe voel je je? Sesa: super dat je toch nog door mag tussen kerst en oud en nieuw! Het wordt inderdaad tijd voor meer roze hier zeg...en het wordt steeds een beetje stiller.. Superlief dat je nog steeds even komt spieken Kaaat! Goed om te lezen dat je zo lekker aan het genieten bent en dat je al bijna je huis in mag, WAUW! Een beter einde van 2011 kun jij je niet wensen denk ik zo..! Hier gaat het erg spannend worden: ik heb maandagavond de pregnyl gezet, zaterdag (morgen) gaan ze een cryo ontdooien (en als die niet doordeelt, doen ze dezelfde dag nog de tweede erbij) en dan word ik zondagochtend gebeld tussen 10 en 12u of we 's middags mogen komen voor een tp. Pffff, dat worden zenuwslopende uurtjes. Ik heb wel vertrouwen in de cryo, het voelt toch natuurlijker zo, in mijn eigen cyclus!
Spannend Josefien.. Ga keihard duimen voor je cryo('s).! Idd tijd voor roze hier..!! En snel een beetje..
hai dames wat zijn jullie nieuwsgierig zeg hihihihi nee ik heb nog niet getest en ik weet ook niet wat ik moet voelen ik denk eigenlijkl dat nummer 6 ook niet gelukt is heb geen gespannen borsten enzv alleen af en toe steekjes in mijn buik maar dat had ik vorige maand ook en toen ook ongi geworden en trouwens als het mis is dan word ik toch morgen ongi dat is tot nu toe bijna elke keer zo geweest een dag voor nod dus we zullen het zien heb er weinig vertrouwen in en dan hebben we december een rust maand zou ik heerlijk lekkeer kunnen drinken en lekker eten zonder dat ik ergens hoef aan te denken en dan als ik in jan weer ongi word gaan we starten met ivf kan niet wachten dat het 2012 is nou iedereen een fijn weekend gewenst
@ kaat: het is idd stil hier. Al ik zwanger word wil ook zo'n angelsound.Super zeg! @ Josefien:Hoe is het gegaan? Ik ben vrijdag lekker wezen stappen, had een slokje teveel op (ben toch ongi dus dan kan het). Ik heb het afgelopen jaar zo weinig gedronken dat ik hem behoorlijk goed had zitten. Ik heb gister vrienden gemaakt met de wc-pot Vandaar dat ik er dit weekend ook niet was hier.
Sesa, je hebt het verdiend ff een avondje je gedachten verzetten! Josefien, is je embryo terug geplaatst? Benji, heb je al getest? Hier verder alles prima, misselijkheid wordt steeds minder nog wel moe, hoop dat dat vanaf volgende week wat minder wordt. Verder onwijs zin in kerst, we hebben een hele grote familie en gaan het in 1 keer vertellen... Het idee is Om een familie foto te maken en dan zegt mijn man; zeg allemaal, kiki is zwanger! Ben benieuwd hoe die foto eruit komt
Benij nu al wel getest neem ik aan..! Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.. Duim alleen keihard dat je twee prachtige strepen zag... Sesa oow gezellig hoor lekker wezen stappen.. Super dat het wat gezellig was de dat after is altijd zo verrot hè.. Whihi Kiki hier de misselijkheid minder alleen nog steeds net echt trek in warm eten.. En ben sinds een week echt moeier, echt raar en vervelend, mama gaat ook wel weer over.. Super dat jullie het aan iedereen tegelijk gaan vertellen, super moment lijkt mij.. Wanneer was je volgende echo ook alweer, begin Jan tot.? Hier alles goed, huisje wordt al wat hoop eind van de week of begin volgende week erin te kunnen.. En met mij ook alles goed, kan net hartje elke avond vinden en heb onwijs zin in vrijdag de twaalf weken echo.. Hoe is het met de dames op het wachtbankje.? Al iemand stiekem getest.? Lieverd hele fijne week allemaal.!
Hoi allemaal! Nou, mijn eskimootje is gisteren teruggeplaatst hoor! Ik was echt zo dolblij toen ze belden! En het is het beste scenario: ze hoefden maar 1 van de 2 te ontdooien, dus we hebben er nog eentje in de vriezer! Nu lekker broeden...ik voel me erg positief, dus hopelijk zegt dat wat... Kiki: wat een superleuk idee om het zo aan de familie te vertellen zeg, lijkt me zo geweldig! En spannend ook, haha... Kaaat: wat heerlijk dat je elke avond naar het hartje luistert. Goed idee ook, als ik zelf eindelijk zwanger ben ga ik ook zo'n ding aanschaffen.. En wat fijn dat je nu bijna je huis in kan, heerlijk! @ sesa: heel herkenbaar, zo'n weekend. Dat heb ik ook gedaan in de rustmaand, ik kon er veel minder goed tegen, maar heb een TOPavond gehad, haha @ benji: en??
Goedemiddag meiden! Gelukkig er wordt toch weer wat gezellig gekletst hier! Ik ben ook wel benieuwd naar Benji..?? Gezellige avond is nooit weg natuurlijk, ff lekker helemaal los! Ik heb afgelopen zaterdag personeelsfeestje gehad, maar ik drink doorgaans nooit dus zaterdag ook niet Hier nog steeds op het wachtbankje, zit nu op 6 dagen na iui dus ik moet nog ff. Heb niet echt ergens last van, mn temp gaat eigenlijk ook niet echt goed omhoog, maar zal toch wel eisprong gehad hebben haha. Verder had ik gisteren opeens enorme steken in mn vagina en lies, kwam ff heftig opzetten en was ook net zo snel weer weg. Heb deze keer (nog) totaal geen gevoelige tepels, wat ik andere keren wel had van de pregnyl. Zucht... nog een week wachten
@ kiki: wat een leuk id die foto!! @ justB: wachten is weer vervelend maar hopelijk begint het jaar goed!! @ All: ik heb genoten van mijn stapavondje. Ik heb me verselijk misragen haha. Mentale ontspanning zal ik maar zeggen
Josefien wat fijn zeg dat er maar 1 is ontdooit en hij goed is terug geplaatst.!! Wanneer mag je testen..? JustB naar he dat wachten.. Ja temp niet omhoog, zou jij niet een extra echo krijgen om zkr te weten dat je een eisprong had gehad.? Ik blijf duimen..!! Benji ik zie je hangen..! Ben benieuwd..! Sesa je misdragen mag af en toe tog.. En jij helemaal geen man om je aan te verantwoorden..
Aaahhhwww Benjij waarom nog niet getest, je mocht tog gister.? Krijg je een bloedtest via het ziekenhuis of niet.?