Voormalig okt/nov topic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kaaat, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji: Thnks, de hcgtjes kan ik wel gebruiken ;)
    Zit nu op 10 dgn na iui en het begint alweer spannend te worden :)

@all: uiteraard iedereen hele fijne kerstdagen en op naar een zwanger of vruchtbaar 2012 he!!!

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Spannend weer he JustB..:)

Lieverds de echo was prachtig.. Lkkr aan het bewegen.. Maagje al een beetje gevuld wat erg goed was want dat betekend dat het werkt.. En beeb lag met de beentjes gestrekt voor de foto komt niet vaak voor dat ze de beentje al helemaal strekken maar mijne deed niet anders :D Staan 2 nieuwe fotos in me album..

Lieverdjes allemaal een super fijne kerst.! Kussjess

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, even kort.

Hier vandaag 1e bruinverlies alweer, dus denk dat het over en uit is deze ronde.
    Later even met zkh gebeld ivm FM en oud en nieuw, IUI doen ze alleen op 1 jan niet, dus denk dat ik net geluk ga hebben. Anders mocht het op 1 jan. wel zo zijn mogen we zelf met behulp van puregon en pregnyl zelf proberen. Hier nog niet rood gespot en denk niet dat ik al op CD9 IUI krijg (hoop ik).

Verder vandaag een rot bericht gehad, goede kennis van mij van 21 jaar heeft woensdag een ernstig verkeersongeluk gehad en is gisterochtend overleden. Ik kende hem al vanaf dat hij 1 jaar was.

Dus voel me hier een beetje k*t om het zo maar te zeggen.

Sorry voor mijn egoberichtje.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@ Lyanna: sterkte meid.Zeker klote nieuws zeg!!

Iedereen fijne dagen xxx

5. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn Kaat: dan kan je nu lekker gaan genieten, de kritieke periode is voorbij.

6. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @lyanna ik wens je heel veel sterkte toe en probeer moed te houden zolang het nog steeds geen rood verlies is is er hoop

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Lyanna oownee..:( Voel je ook egt dat je ongesteld gaat worden.?
    Hoe dan ook.! Sterkte succes en als het wel over is hoop ik dat je gelijk door kan.. Knuffel.!

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, thnx!!!

Ik ben vandaag echt ongi geworden, dus 4e IUI ronde gaat beginnen. Heb goede hoop dat ik net na 1 jan IUI krijg en deze ronde niet verloren is.

9. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer balen lyanna!!
    Dan moet 2012 een goed jaar voor je worden!

Als ik ongesteld word dan kom ik in de knoei met de uitgangsecho die op ca dag 3 moet.
    Maarja dat zien we dan wel weer, gewoon maar hopen dat het niet meer nodig is ;)
    Ik zit dinsdag op 14 dgn na iui dus ik wil daarna pas testen.... Nog ff geduld hebben.
    Maar het wachtbankje is best comfortabel zo met de drukte vd feestdagen

Groetjesss Justb

10. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB: idd das comfi wachten zo haha.

11. Josefien

Josefien Actief lid

Dec 1, 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    JustB: je houdt het goed vol hoor op dat wachtbankje..Ik vind het maar lastig! Zou het liefst nu al willen testen, maar das wel heeeel vroeg..

Lyanna: knuffel meid!

Kaaat: mooooooie foto's! Nu al een prachtig kind..hihi

Hier alles nog goed, zit op dag 6 na de tp, dus vanaf nu wordt het spannend (menstru kan tussen dag 6 en 14 na tp doorbreken bij een cryo..)

Liefs en fijne kerst!

12. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @josefien: ja het is deze keer te doen. had de eerste wachtweek vakantie en die dagen vliegen dan voorbij, de 2e wachtweek is deze week geweest en de drukte en geregel voor kerst was een mooie gelegenheid om er niet teveel mee bezig te zijn.
    Had vanmorgen sterk de drang om te testen omdat mijn temp wat gestegen was (zit al vanaf ei strak op 36.9 en nu 37.1), maar toch maar niet gedaan... ik hou het nog ff spannend ;)
    Wil echt pas woensdag of donderdag testen en niet mezels gek maken van 1 temp stijging!

Allemaal een hele fijne eerste kerstdag!
    Wij gaan vandaag niks bijzonders doen, lekker samen thuis eten en morgen gaan we met de kids (1 van mij en 2 van hem) gezellig gourmetten!

13. sesa

sesa Niet meer actief

Fijne kerst iedereen!!!!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Lyanna echt weer van start met de volgende ronde.. Duimen gaan hier weer aan.!:)

JustB, hoe is het.? Het klinkt allemaal erg goed bij je hoor.. Je zei eerst dinsdag testen he, het nou niet steeds meer naar achter verplaatsen, wij zijn heel nieuwsgierig..:)

Josefien spannend hoor..! Fingers crossed voor jou.!

Sesa jij ook fijne dagen.!

Ik gister een heerlijke dag gehad en het zaterdagavond aan al me vriendjes en vriendinnetjes verteld, dat was heeel erg leuk om te doen..:D:D
    En nu weer aan het werk, beetje jammer.. Maja gaan straks naar de bios, dus de dag zal wel heel snel om zijn..:)

Fijne 2e kerstdag.!

15. sesa

sesa Niet meer actief

@ kaat: wat deed je ook al weer voor werk?

16. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat, dinsdag testen zou 14 dgn na iui zijn, en ik wil liefst wachten tot 15/16 dagen.
    Maar vanmorgen m'n temp weer lager dus denk dat t alweer voorbij is :(
    Dus kom mss al niet aan testen toe.

Ga nu lekker alles voorbereiden voor een heerlijke dag met m'n gezinnetje!

Fijne dag allemaal!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    JustB hoeveel lager was ie.? Blijf duimen tot het tegendeel bewezen is..;)

Sesa ik werk als planner voor 28 uur maar ook nog 8 uur op de groep, bij verstandelijk gehandicapten mensen.. Dus daar ben ik vandaag..:D

18. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kaat:Owja das waar.Werkse vandaag.

19. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mijn kaartje (handtekening), je kan ff kijken... zit vandaag onder de coverline en heb mijn twijfels over mijn eisprong 4 dgn na pregnyl, dus ik denk dat ik op 12 of 13 dpo zit ipv 11dpo wat FF aangeeft dan is die daling echt een voorbode van mijn komende ms... helaas

Als ik uitga van cd25, wat natuurlijk klopt, dan gaat tot nu toe elke keer mijn temp dalen tot ik ongesteld wordt.
    Vind alleen dit kaartje dat mijn temp na ei niet echt veel hoger is dan ervoor.
    Maarja tot nu toe geen enkel kaartje hetzelfde ;)
    Laatste 2 kaartjes wel een erg constante temp, op zich ook wel bijzonder, maar deze keer dus 0.2 lager als vorige keer.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB: ik temperatuur niet.Dan ben ik er helemaal dagelijks meebezig. Ik heb het 6 mnd gedaan maar werd er niet wijs uit. Bij mij schommelde het de hele tijd.

Share This Page