Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames

hier even een berichtje van mij alleen met geen goed nieuws helaas ben ik gisteren me beebje verloren wat doet dat zeer zeg ik was 5weken en 5dagen zwanger maar toch doet het erg zeer dacht dat me de ivf traject bespaart bleef maar helaas moet het er toch van komen 11jan hebben we afspraak fertarts en dan zien of alles wel weg is en bespreken hoe verder nou voor de rest heb wel hele mooi kerstdagen gehad allemaal blije gezichten dat we eindelijk weer zwanger waren alleen jammer dat je ze daarna gelijk moet vertellen dat het over is wens iedereen een mooi 2012 met allemaal goede zwangerschappen

liefs benji

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Oow Benji wat erg zeg! Tranen in me ogen! Hele dikke knuffel! Weet maar al te goed hoeveel pijn t doet.!!

Sesa wowwie hele onderneming idd, maja t is het waard..

Ja leuke naam he.! Dr papa.!

JustB k hoop dat je er maar 4 nodig hebt al is 6 idd een mooi getal.!

Benji nogmaals heel veel sterkte!!

3. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sesa das ook wat!
    Waarom helpen ze daar geen alleenstaanden?
    Is wel erg bekrompen gedachte of niet?
    Raar dat daar geen landelijke richtlijnen en regels voor gehandhaafd worden...

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh benji wat erg meid!
    Sterkte!!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@ Benji: wat erg nieuws zeg! Ik vind het heel erg rot voor je!!Echt k*t.

@ JustB: idd erg bekrompen. Die artsen bij de kliniek zeggen ook dat het bekrompen is. Ik werk notabene in het Ziekenhuis waar Dr. Alberda( godfather van de IVF) werkt!!!Ik kan geen echo op mijn werk laten maken!!!

6. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat belachelijk sesa, lijkt wel soort van discriminatie?!

7. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Benji, wat Vreselijk! Zo knap dat je evengoed optimistisch kan zijn elke keer weer.... Ik hoop dat je net zoveel succes hebt met je eerste ivf als ik met mijn icsi! Uiteindelijk heb ik mij er toen drukker over gemaakt als dat nodig is en is het mij meegevallen met een super resultaat, het is je zo gegund!

Kaaat ik moet 2 Feb weer naar de vk. Je kunt trouwens niet in het kraamhotel bevallen omdat dat hun concurrent is. De keus is ziekenhuis of thuis.. ik neeg al naar thuis maar manlief wilde niet. Nu gaan we er toch eens goed over denken.

Hier ook met kerst aan de familie verteld, onwijs leuke foto geworden! Allemaal super reacties! Nu nog een maand mijn mond houden, krijg 1 Feb een vast contract.... Voelt als liegen maar durf het risico in deze tijd niet te nemen!

Allemaal een goed uiteinde en veel geluk in 2012 gewenst!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sesa wat raar idd.! Vind ook dat ze gewoon landelijke regels moeten hebben.. Al begrijp ik wel dat het ene ziekenhuis miss een grotere donorbank heeft dan een andere..

Kiki oownee dat wist ik niet bummer.. Zal zo gelijk manlief even bellen wat hij vind, al weet k dat eigenlijk wel.. Ziekenhuis..:)
    Moet goed over worden nagedacht ja..

Wat moeilijk dat je nog een maand je mond moet houden op je werk.. Begin je al een beetje te groeien.?

9. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ben nog steeds plat, vk zei al, weet niet of ik je baarmoeder kan vinden, je bent zo slank.. komt vanzelf wel, merk wel dat ik na het avond eten continu een opgeblazen buik heb... Zie je het bij jou wel?

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Ja heel ietsjes hoor, als je het niet weet niet anders wel..;) En idd is het 's avonds een stukje erger als in de ochtend..
    Ach ja komt vanzelf idd..

11. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wacht maar meiden... Over paar maanden lopen jullie te puffen en te steunen met enorme buiken!! Gaat snel hoor ;)

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Whaha JustB ik kijk er naar uit..:D Nu nog wel..;)

13. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Meiden,

Nou het zaad zit er weer in:D. Dit keer mocht ik blijven liggen. De dokter wilde toch ff een bakkie koffie gaan drinken. Ik was helemaal blij! Nou hoop ik dat dit de doorslag mag geven.
    Ik neem weer plaats op de wachtbank. 14 jan. mag ik testen.

14. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij vanmorgen rood, bij afvegen nog meer rood.
    Tampon ingedaan, die ging ik net wisselen... Zit er niks in op wat caramelkleurig slijm na...

Vreemd dus... Temp was weer wat gezakt dus t laat wel lang op ich wachten voor t doorzet :(

15. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB; Laat dan ook maar doorzetten he?Zo ga je misschien weer hoop krijgen das helemaal niet leuk.

16. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa; ja laat dan maar doorkomen idd, je weet dat t komt dus dan liefst zsm! Heb sinds iui nauwelijks menstruatie klachten meer dus moet nu uitgaan van temp, spotting hwb ik hooguit n dag vantevoren terwijl dat eerst ook wel 3 dagen was en ik de eerste dag van m'n echte ms krom liep vd pijn.
    Ook duurt het maar 2 dagen van echt bloed is ook al minder geworden.
    Dus wat de medicijnen en hormonen betreft qua invloed op de klachten.... Jeeuujj ;)

17. sesa

sesa Niet meer actief

Nou idd. Ik ben het normaal 6 dagen, nu 3 echt en dan nog een paar dagen een inlegkruisje

18. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er ook altijd een week zoet mee van spotting naar ms naar spotting, om gek van te worden.., en nu dus veel minder.
    Vind het nog steeds geen feest maar ben zo blij dat ik van die pijn nu iig al 3x geen last heb gehad!!
    Komt dus vaker voor begrijp ik, had dat nog nergens gelezen

19. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja zeg!
    Ik verander net 1 minuscuul dingetje (medium ms naar spotting)op fertilityfriendtyfriend en meteen gaat mijn coverline omlaag en ziet mijn kaartje er opeens heel anders uit.... Snap er niks van!

Ben dus nu nog niet ongesteld ?? Officieel 1 dag overtijd maar voelt toch dat er wat aan zit te komen.

20. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hey all,

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen! Helaas is de cryopoging bij mij mislukt, ook al had ik er steeds zo'n positief gevoel bij..:( Ik mag me alweer opladen voor de laatste cryopoging, ik hoop heel erg dat die ook weer goed ontdooit én dat deze wel blijft zitten natuurlijk... Als dat niet het geval is, moet ik helaas door naar de volledige ICSIronde 2...ben nu al weer bang voor de punctie, ik vond dat zo vreselijk!

Kaaat en Kiki: wat genieten jullie goed, mooi om te horen! Ik hoop echt dat 2012 meer roze gaat brengen voor de rest van ons. Liefs

Deel Deze Pagina