@ kiki en kaat: jullie zijn lekker aan het zwangeren. De klachtjes horen erbij . Nog niks hier, rustig op de bank>nog 11 dagen te gaan.
Hier ook pas weer op cd 5, volgende week maandag weer eerste FM en dan ws dinsdag of woensdag weer iui. Hopelijk kunnen we ons binnenkort allemaal gaan toevoegen aan de zwangeren zodat we gezellig met Kiki en kaaat kunnen meekletsen
@ kaat ja zo voel ik me ook gewoon positief blijven met negatieve energie kom je niet ver maar ik heb het wel als ontzettend k*t ervaren eindelijk na een jaar weer zwanger en dan moet het een vmk zijn maar ze zeggen dat je na een vmk veel vruchtbaarder bent dus hopen dat ze maar gelijk krijgen en dat ik ook deze rustmaand een eigen eisprong mag hebben en dat wil ik wel bekijken de 11 of er al schot in zit zodat ik ongeveer weet wanneer ik dan weer ongi word zodat we kunnen starten met ivf
Sesa lkkr op het wachtbankje dus.. Schiet de tijd een btje op voor je gevoel.? JustB vanaf volgende week dus ook weer op het prachtige zachte gekleurde bankje.. Benji ben het helemaal met je eens, aan negatief zijn heeft niemand iets.. Maar vind het wel heel knap..! En ja het klopt je schijnt vruchtbaarder te zijn na een vmk, let's hope.! Knuffel..
Sammy: super zeg, hopelijk gaat dit em dan echt worden! Benji: vind je heel stoer! @ all: vanochtend fm gehad (CD9) en mijn follie was al aardig groot! Beetje vroeg dus, maar had zelf ook al dat gevoel. Bloed geprikt en nu wachten of mijn lijf al een piek aan het aanmaken is. Zoniet, dan zet ik vanavond al de Pregnyl en hebben we hopelijk volgende week de tp van onze laatste cryo. Wordt weer spannend dus!
Goedenavond meiden. Kaat, hoe gaat het met jou? Begint er zich al een mooi buikje te ontwikkelen? Benji, knap hoe je ermee omgaat en hopelijk dat je snel weer zwanger mag zijn. Josefien, jij ook al een snel follikel. Ik had op dag 8 al 1 van 21 bij 23 mm. Mocht je de pregnyl vanavond al zetten? Succes in ieder geval met je laatste cryo. Sesa, ook nog op wachtbankje. Duim voor je!!! Sammy, succes meid!!! Justb, nog een paar dagen en jij ook weer een FM. Succes!!! Hier ook weinig nieuws, zit rustig op het wachtbankje naast sesa. Verder heb ik een beetje last van mijn nieuwe medicatie, maar volgens apothekersassistente moest dat met zo'n 2 weken over zijn. Maar zal vast goed komen, want ik heb deze eerder in mijn 1e zwangerschap en na de geboorte van ons zoontje geslikt en kan me niet herinneren dat ik er last van had. Meiden, succes en alvast welterusten.
Hey lieve meiden! Sesa en Lyanna: hoe zit het wachtbankje? Houden jullie het pluche alvast een beetje warm voor mij? Ik hoop namelijk dat ik er dinsdag bij mag komen zitten! Ik heb gisterenavond al de Pregnyl moeten zetten (au..) en hoor dinsdagochtend of de ontdooiing goed is gegaan en dan mag ik 's middags komen voor de tp. Ik hoop echt zo dat dit een dappere dodo gaat zijn! Lief dat jullie meehopen.. Kiki en Kaaat: nog even volhouden daar in het heerlijke zwangerschapsland; Sesa, Benji, Lyanna, Sammy, Justb en ik doen hard ons best om bij jullie op het 'Verlengde wachtbankje' te komen. Ik zelf geniet in ieder geval heel erg van jullie updates, het maakt me erg hoopvol: dus keep on doing that! Liefs, Josefien
Ben het eens met josefien! Een klein maar leuk groepje hier waar diverse fases en behandelingen aan de orde zijn! Lekker lezen hoe het met anderen gaat die al lekker zwanger zijn en evengoed toch hier blijven om de rest moed in te spreken! Thnks all! Fijne dag!
Josefien je bent lief.! K zal alvast wat extra kussentjes en een dekentje klaar leggen voor je het wachtbankje.! Hoop ook dat deze jou dappere dodo is.!! Lyanna wat voor medicatie slik je.? Sesa zit het niet lkkr daar.? Wil je ook nog een extra kussentjes of een lkkr kruikje.? Zeg het maar hoor.. Hier alles goed, buikje begint idd echt al heb ik ook heel erg veel last van me darmen en denk dat het meer darmen als beeb is maar tog.. Inhouden gaat niet meer.. Gister weer beeb geluisterd met de angelsound en hij of zij is 's avonds zo druk, ligt te schoppen en steeds het hartje weer weg, dus beweegt erg veel.. leuk leuk.. Zal ik over een paar maanden wel anders over denken.. Just B Haaaaai hoe issie.? Ik zie je hangen.!
Alles weer zijn gangetje kaaat! Gisteren laatste Clomid, maandag fm en dinsdag of mss woensdag poging 4 alweer!
JustB lees je beide berichtjes nu pas.. Ja we weten als geen ander hoe t is en dat stop egt niet als er een beebje in je groeit.. Wordt straks nog druk op dat wachtbankje.! Je gaat ook weer snel JustB.!
Tnx voor alle duimen @ justB: ik hoop dat je snel naast ons komt zitten op de bank!! En het is idd leuk dat we ook van de zwangeren onder ons mee kunnen lezen. @ Kaat: een kruikje zou aangenaam zijn. Morgen is mijn bank vol. Ik ben morgen jarig!
Leuk Om te lezen dat het jullie opvrolijkt Om de positieve dingen te horen. Lees continu mee en ben dankbaar dat ik het geluk heb gehad in de eerste poging zwanger te raken. Vind het onwijs knap dat jullie de teleurstellingen verwerken en weer vol goede moed naar de volgende poging gaan! Het is jullie allen zo gegund. Zwanger via icsi is voor mijn gevoel anders, ik voel mij bijzonderdat het gelukt is, Ben er elke minuut van de dag mee bezig en nog altijd voorzichtig met vertellen juist omdat het uniek is. Iedereen is onwijs enthousiast en betrokken en begin steeds meer rond te kijken naar alle leuke dingen die straks gekocht moeten worden. Niemand ziet mijn buik nog alleen ik heb het idee van iets teveel gegeten... Ik hoop zo dat jullie allen bij kaat en mij op de bank komen, plek zat!