Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag over de Utrogestan.

Justb, kan je niet helpen met de vraag. Heb nooit Clomid gebruikt.

Sesa, ja..hier weer op het wachtbankje plaats genomen.
    Ik zag ook een vraag wat voor werk wij doen, officieel heb ik geen werk. Maar ik ben fulltime moeder en we hebben zelf een groot akkerbouwbedrijf. Hierdoor heb ik na mijn zwangerschapsverlof mijn baan als taxichauffeuse op moeten zeggen ivm beide onregelmatige werktijden. Maar ik vond het ook niet erg, akkerbouwbedrijf is veel werk en ik heb ook altijd gezegd als het mogelijk is ik zelf mijn kind wilde opvoeden en niet naar bv kinderopvang of een vaste oppas wilde brengen.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@ lyanna: groot gelijk heb je. Als het niet hoeft...
    Ik werk 3,5 dag als gipsverbandmeester.

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Kiki en al smoesjes bedacht voor vanavond..? ;) Veel plezier iig.!

JustB helaas ook al geen ervaring met Clomid.. Hoe voel je je nu.?

Sesa hoe voel je je.? Je dag komt steeds dichterbij.!

Lyanna ook jij op de wachtbank, nog helemaal relaxed.?

@ werk, ik werk sinds 1 november 28 uur als planner bij een voorziening voor verstandelijk gehandicapten en daarnaast werk ik nog 8 uur op de groep, dit deed ik eerst fulltime en nu een combi dus.. Erg leuk, beetje afwisseling..:)

Gister belde MvM, heb maandag een afspraak, spannend.! Kiki heb jij je al aangemeldt.?

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat: ik voel me prima, zit op cd7 dus nog even geduld hebben voor de 2e poging, ik denk volgende week donderdag.

@werk: ik werk 38u p/w als filiaalhoudster/verkoopmedewerker in een telecomzaak.

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kaat, hier zit ik nu nog wel lekker relaxed op de wachtbank. Gelukkig veel te doen en vooral met onze zoon om me heen. Die is nu naar de psz en vanavond moeten we natuurlijk voor het eerst met hem met zijn zelfgemaakte lampion lopen. Hij kan al héél goed 1 liedje zingen, nu hopen dat hij het vanavond ook doet.
    Je hebt zeker een leuke baan, ik kon het jammer genoeg lichamelijk niet meer aan. Maar anders had ik toen ik nog leerde willen gaan voor Z-verpleegkundige. Gelukkig het ik nog bijna 10 jaar op de taxi met heel veel gehandicapten gewerkt en vaak had ik ook vaste route en mensen. Gewoon echt genieten.
    Jeetje, maandag afspraak voor MvM. Ik heb het vorig jaar 1 week gedaan. Toen jammer genoeg ging het mis. Maar ik ga het ook zeker bij een volgende zwangerschap doen, vind dat ik het eigenlijk wel een beetje verplicht ben. Ook omdat ik nu zelf Pregnyl gebruik, maar ook om op die manier een ander de kans op een kindje kan vergroten.

Justb, dus alweer een weekje in je nieuwe cyclus. Ik hoop dat deze ronde je heel veel geluk gaat brengen en je over een paar weken toch ook positief mag testen. Ga in ieder geval hard voor je duimen.

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hè dames, ben ook weer hier. Ben zojuist ongesteld geworden. Erg snel en erg vreemd. Heb vaak cyclussen gehad van 16 dagen maar ook van 42 dagen. Nou mag over 7 dagen komen voor echo.. Voor het geval ik een korte cyclus heb deze x. Vind het spannend en ben bang.! Me eerste cryo terug plaatsing!

7. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kaat: ik mixed emotions. Soms denk ik dat ik ongesteld word en de andere keer voel ik me misselijk.De tijd zal het leren. Nog ff volhouden tot woensdag.

8. sesa

sesa Niet meer actief

ik vind het leuk om horen watvoor werk jullie doen. Zo heb ik het gevoel jullie iets beter te leren kennen.
    Morgen ga ik op een school(weekendklas) lesgeven over hoe ik gipsverbandmeester ben geworden.

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik werk op een peuterspeelzaal 3 dagen. Met veel plezier maar heb soms wel dagen erbij dat ik het moeilijk vind zoveel kinderen om me heen te hebben. Dan doet het me pijn dat ik ze zelf niet heb.

10. sesa

sesa Niet meer actief

@ sammy: dat begrijp ik hoor. Het kindje op je foto is van je werk?

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee dat is het kindje van iemand die ooit een vriendin van me was. Tot ze dus niet voor der kind zorgde. Die is bijna elk weekend bij ons.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Lyanna hoe was Sint Maarten gister.? Ik ben met me nichtje van 2 en een half geweest en het was echt super, ze wilde ook echt niet stoppen haha.. Maar mooi niet zingen zegt ze Karin ik dans wel.. Haha dat kind praat al volzinnen en ze is zo grappig en eigenwijs..;) Maar das ook wel leuk..

JustB oow ik zit al veel te ver bij jou.. Nou hoop dat het deze week al mag gebeuren..

Sesa oow jij ook een erg leuk beroep, lijkt me erg afwisselend je ziet van alles..:) Succes met lesgeven morgen..
    Oow en snap van je mixed feelings, je wordt lichamelijk en emotioneel zo heen en weer geslingerd, sterkte met dat.!!\

Sammy oow ik heb een tijd op een kinderdagverblijf gewerkt, zat toen nog niet in de molen, maar wist wel dat het ooit zou moeten, maar ik vond het heerlijk met die kleintjes, ik mis ze nog steeds hoor..
    Wat erg zeg dat je vriendin niet voor haar eigen kindje zorgt.. Wel een hele mooie foto..!!

Hier alles nog steeds goed, maandag MvM dus had ik al gezegd tog..:) Nu manlief aan het werk dus ik lkkr niets doen, heerlijk..

13. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal..

het feestje gisteren is goed gegaan, ze hadden alcoholvrije prosecco ;)) ideaal! niemand had wat door...

Ik werk als recruiter 45 uur per week... best heftig dus...

kaaat.. ik heb mij nog niet voor moeders voor moeders opgegeven, dacht eigenlijk dat het vanaf 7 weken was...moet ook toegeven dat ik dat best spannend vind.. er zijn dagen dat ik niks raars voel en denk is het allemaal niet echt? maar dan de dag erna weer misselijk en moe etc.. het blijft onwerkelijk na jaren proberen een positieve test te hebben..denk echt dat ik pas wat rustiger ben na de echo met het hartje.. nog 1,5 wk... ;)) Laat even weten hoe het gegaan is met moeders voor moeders..;)

14. sesa

sesa Niet meer actief

@ kaat: tnx. Ja mijn beroep is echt super. Ik vind mijn werk echt leuk.

@Sammy: das erg hoor als iemnd niet goed voor haar kind zorgt. Gelukkig dat jij dat dan wel kan doen.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Nou ik heb hoofdpijn en pijnlijke borsten.....ik begin ongi te worden :(

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @sesa nee dat mag niet wanneer ik jou nod dan

@ hier mag nog 5 dagen wachten killing maar heeft iemand ervaring met tempkaarten ik hou het nu voor het eerst bij maar wanneer zou je temp weer moeten zakken als je ongi word ik ben echt een leek hierin ik heb verders geen klachten die me doen denken aan zwanger zijn of niet had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet dus kan ook niets vergelijken het enigste waar ik last van heb ik sinds gisteren dat ik steekjes heb op de hoogte van mijn schaambeen iemand van jullie daar ervaring mee nou wacht jullie berichtjes wel af een fijne zondag gewenst vandaaag

17. sesa

sesa Niet meer actief

Mijn NOD zou dinsdag zijn maar ben nu echt ongi geworden. Kutzooi!!!

18. sesa

sesa Niet meer actief

Wie, wat, waar:
    Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen.
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek

Startdatum:

Echo/FM afspraken:
    Justb: 09 nov. (uitgangsecho cd5)
    Sesa: 15 november(uitgangsecho cd3), 28 november FM

Punctie:

Terugplaatsing:

IUI:
    Lyanna: 08-11-2011

Testen:
    Benji: 18 November
    Lyanna: 22 november

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie
    Kaaat
    Kiki82
    Fieke17

Niet zwanger:(:
    Sesa

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:

[/QUOTE]

Ik heb de nieuwe lijst ff gebruikt.JUllie aanpassingn staan daar nog niet bij.

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Sesa, wát rot voor je zeg! Ik heb vandaag een positieve ovu test gehad:( Zo vreemd! Nou moet ik dus morgen komen voor een echo. Echt super snel maar ja. Ben wel blij. Hoop dat die ovu test niet vals positief is!

20. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie, wat, waar:
    Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt.
    Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF
    Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg.
    Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud.
    Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle
    Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC!
    Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht
    Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven
    Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam
    Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc
    Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen.
    Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer.
    Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek

Startdatum:

Echo/FM afspraken:
    Justb: 14 nov. (1e FM = 2x17mm)
    Sesa: 15 november(uitgangsecho cd3), 28 november FM

Punctie:

Terugplaatsing:

IUI:
    Lyanna: 08-11-2011
    Justb: 16-11-2011

Testen:
    Benji: 18 November
    Lyanna: 22 november

Zwanger:D:
    Loesie1982
    Joekie
    Kaaat
    Kiki82
    Fieke17

Niet zwanger:(:
    Sesa

Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma:(:

@Sesa meid wat jammer!!

@hier: vandaag 1e FM meting gehad, 2 eitjes van 17mm
    Moet vanavond al de pregnyl zetten en dan woensdag de 2e IUI... spannend weer!

Deel Deze Pagina