Sesa super gefeliciteerd met je verjaardag.! K zal wat nootjes en chipsjes neer zetten voor je gasten.. Kiki ja k blijf het ook nog elke dag een wonder vinden en vaak ook zo onwerkelijk.! K denk dat wildvreemden ook nog niets zien aan mijn buikje maar de mensen die me kennen en weten hoe plat ie normaal is zien toch wel een kleine bolling.. Die k natuurlijk ook trots show.! Fijn weekend allemaal!
Hieperdepiep hoeraaaaaa voor sesa! Gefeliciteerd met je verjaardag! En voor de rest iedereen een fijn weekend gewenst!
Tnx voor de felecitties! Het was niet zo'n beste dag. Die nacht moest ik 5x naar de wc rennen....diaree/misselijk. Ik heb mijn verjaardag toch door laten gaan. Als ik niks at ging het goed. Ik dacht lekker vroeg naar bed te gaan....komt er om 21.15 nog visite!!! Ik heb ze toch om 22.30 verzocht om te gaan. Vandaag puijm ruimen in mijn huis...pfff
Goedemorgen meiden! Vanmorgen FM gehad, zitten er weer 3, deze keer wel wat kleiner dan normaal op 1 na 15mm, 17mm en 21mm. Morgen weer IUI. Heb bij voorbaat al geen vertrouwen in deze ronde Bms was 5.1mm zelfde als vorige week dus niet dikker geworden, maar dat was niet erg zei ze want is bewezen dát het bij mij wel elke keer dikker wordt. Vanavond om 22u de pregnyl en morgen cd12 om 12u de IUI, zit maar 14 uur tussen, wordt ook steeds korter. Wil nu wel echt op dag 14 nog een echo, om te zien of ze gesprongen zijn. Kan zomaar zijn dat de zwemmertjes er al meer dan 24 uur rondzwemmen voor m'n eitjes springen... Dan gaan we daarna zelf ook nog maar flink aan de klus Sesa, voel je je alweer wat beter? Wat naar om ziek te zijn op je verjaardag!
Hai Lieverd, Sesa wat vervelend dat je ziek was op je verjaardag zeg.. Voel je je alweer wat beter.? JustB hoezo heb je er niet veel vertrouwen in.? Ik heb niet heel veel verstand van IUI he, dus vandaar.. Wel fijn dat je iig weer mag en ja zelf klussen zou ik sowieso doen.. Hoe is het met de dames op onze wachtlounge.?
@ justB: het zijn toch mooie eitjes? Ik zou het wel een kans geven. @Kaat en JUstB; Ik voel me al iets beter. Mijn moeder heeft nu buikgriep. Ik heb het doorgegeven. Ik had het ook van een collega. Ik zit rustig op de bank....te wachten. Meestal word ik 2-3 dagen voor de testdag ongesteld.Anders mag ik zaterdag testen.
@sesa: is de eerste keer dat ik er maar 1 grotere bijheb en zelfs nog 1 van 15mm. De grootte maak ik me ook geen zorgen om, wel om het niet verdikte bms en om de timing... Snel na de pregnyl (14 uur) ... Dus hier hebben we vals gespeeld... Mijn schatje heeft me vanmiddag om 15u de pregnyl al ingespoten ipv om 22u
Alles weer goed gegaan! Bms was nu al 10.1mm dus goed dikker geworden sinds gisteren. De eitjes waren nog hetzelfde, en hopelijk springen ze snel zodat de 5.5mlj zwemmertjes aan het werk kunnen
Hoi dames! Goed te horen dat het allemaal op schema loopt, justb! Sesa: nu wordt het wel heel spannend he? Ik duim voor je! Hoe is het met de rest? Ik heb gistermiddag onze tweede en laatste cryo mogen ophalen. heel blij dat het door ging natuurlijk, maar wat wel jammer was, was dat hij door het invriezen en ontdooien 2 celletje verloren had...nu een 6-cellige ipv een 8-cellige...Hij loopt dus nu al wat achter, hopelijk haalt hij het snel in!! Het wachten is begonnen dus, en de wachtbank zity nog best comfortabel kan ik zeggen..
De duimen draaien weer josefien! Mijn temp was vanmorgen weer omhoog dus qua timing zitten we deze keer weer goed! Wordt weer wat drukker op t wachtbankje!! Succes allemaal!
hai josefien mijn duimpjes draaien zoveel en zo hard mogelijk voor je en justb wanneer heb jij je iui4 gehad dan hoop dat ie raak mag zijn voor je @all hier vanmorgen bij fertarts geweest om te bepraten wat nu verder en we gaan toch nog eerst 3 behandelingen iui doen en dan daarna evalueren of er nog 3 bij komen of dan toch door met ivf want zij was erg positief dat iui gewoon gaat lukken bij ons omdat het nu toch al 2 keer gellukt is met 7behandelingen totaal dus we wachten nu ongi af (hebben even gekeken of er al wat beweging inzit en zij verwacht volgende week eisprong was nu 10mm dus vanaf het weekend lekkker om de dag klussen geblazen en dan ongeveer 3 weken hopelijk zwanger/ongesteld dan evtueel verder rustig wachten nog even hoop dat 2012 ons jaar mag worden liefs benji
@ Josefien: welkom weer op de bank @ Benji: het wordt gewoon ons jaar!!! Wel fijn dat je met IUI doorkan. Het is toch iets minder belastend als IVF.
Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben....en dan weer niet. Er spelen allerlei gedachten door mijn hoofd. Ik heb pijnlijke borsten, buik en hoofdpijn.Dat zijn ook weer menstruatie klachten. Zo irritant die onzekerheid. Dan weer hoop dan weer niet pffff
Hou moed sesa! Wanneer is je testdag?? Benji, ik had gisteren de 4e iui dus ben weer in de beruchte wachtweken aanbeland