Voormalig okt/nov topic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kaaat, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justb

Justb Actief lid

Mar 26, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh lyanna spannend, ik zie t ook! Hopelijk wordt ie komende dagen duidelijker!

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Justb, is lastig om hem duidelijk op foto te krijgen maar hij staat er echt ja. Ik hoop ook dat die snel duidelijker wordt en dat dit dus een echte oud en nieuw baby gaat worden. ;)

3. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ohh lyanna

ik zie hem ook hoop voor je dat ie gauw duidelijker wordt wanneer is precies je testdatum ook al weer hoop zo dat beebje mag blijven plakken

4. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ kaat ja klopt helemaal eerst nu 3 keer iui en dan evt evalueren want ik mag er in principe gewoon weer 6 doen als ik wil maar mag ook na 3 keer beslissen of we toch na ivf gaan maar liever natuurlijk zo min mogelijk gerommel aan me lijf natuurlijk met iui is toch wat minder we gaan wel kijken eerst ga ik me ook verdiepen in mijn opleiding dus hoop dat me hoofdje wat leger gaat worden en we zullen geduld moeten hebben maar het gaat gewoon gebeuren hoor dat we weer zwanger raken

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Wowwie Lyanna ik zie hem..! Ga je elke dag testen.? Wel elke dag hier posten dan he..:D

Benji wat klinkt je heerlijk nuchter en positief.! Super fijn, denk ook echt dat het wel gaat lukken bij jullie alleen het afwachten is soms zo frustrerend..:S Met welke opleiding ben je bezig.?

Hier weer snik verkouden, maja afweersysteem minder hoort er ook bij.. Fijn weekend allemaal.!

6. sesa

sesa Niet meer actief

Ow Lyanna, wat leuk voor je meid.Wanneer was je 'echte' testdatum? De mijne was vandaag. Ik heb er nog een testje tegenaan gegooit...ook positief! Toch blijft het onzeker tot de eerste echo. Het liefste doe ik elke dag een test. Maar dat kan natuurlijk niet haha

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meiden, het is zeker hier ook even spannend.

Ik zit nu 12 dagen na IUI, maar door al aantal dagen last van kwaaltjes dus getest. Als ik het van jullie aanhoud dan zou 16 dagen later testdatum aanstaande woensdag zijn.

Sesa, wat fijn dat die van jou ook weer positief was. Onzer blijft het zeker, zelfs na goede echo's nog wel hoor.

Ik ga denk ik morgen wel weer testen en anders zeker maandag.
    Ik weet alleen niet of ik al die foto's kan plaatsen, pc doet met foto's heel erg raar en ik denk dat pc weer eens helemaal schoongemaakt moet worden.

8. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ja he kaat lekker nuchter en positief ingesteld moet wel zo onderhand veel te veel al mee gemaakt je weet het nooit zeker dus en ik ben er van overtuigd dat het goedkomt weet alleen nog niet wanneer dus daar moet ik het geduld voor opbrengen ik ga een vakopleiding nagelstyliste doen voor erbij voorlopig dus kan ik daar lekker al me energie in steken

9. sesa

sesa Niet meer actief

@ Benji: das leuk zg. En zo heb je je gedachten ook ff op wat anders.

Vanavond ga ik naar de cocktailbar met vriendinnen. Een daarvan weet het. Ik ben de BOB zo hoef ik verder niet uit te leggen waarom ik alcoholvrije cocktails drink ;)

10. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Dames,
    Het is rustig hier op het forum.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
  12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel!!!

13. sesa

sesa Niet meer actief

@ Lyanna: krijg jij ook een echo met 6 wk? Ik krijg hem 2 feb. maar het wachten duurt weer zo lang. Ben jij ook zo onzeker?

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Lieverd wat lief van het vragen zeg.
    En bijna geslachtsbepaling spannend!

Hier pffff uhm we staan nergens eigenlijk mijn icsi is mislukt, geen cryo's etc.
    En hier thuis gaat het ook niet erg goed;)
    Dus erg moeilijk allemaal om uit te leggen;)

Lyanna van harte gefeliciteerd meid!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ons wondertje, hele dikke knuff voor jou!!! En dank je wel voor je felicitatie.

Sesa, als het goed is mag ik als ik 7 weken ben voor een echo. Daarna zal ik elke 2 weken wel naar de gyn. voor controle moeten ivm hoge bloeddruk en mijn voorgeschiedenis met de zwangerschap van ons zoontje en de MA. In de zwangerschap van mijn zoontje kwam ik vanaf 20 weken bij de gyn. terecht en moest toen altijd om de 2 weken, denk dus ivm bloeddruk nu 130/95 dat dat niet anders zal zijn.

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Lyanna dank je wel;)

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    OW, graag gedaan!!! :)

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,053
    941
    113
    Female
    Sesa genoten van je alcohol vrije avondje..:D:D

Lyanna mooi hoor super gefeliciteerd! Wat vervelend dat je sowieso bij de gync moet blijven.. Was de zwangerschap van je zoontje zwaar.?

OW ik ga je pben..:)

Hier een super verlovingsfeestje gehad.. Vriendin werd gevraagd wij wisten er allemaal vanaf maar zij niet..:D En daarna een feestje bij haar Antillliaanse schoonfamilie heel gezellig en heerlijk eten..:)

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kaat, dank je wel.
    Ja, mijn zwangerschap was zwaar van mijn zoontje, ik heb 2x in het zkh gelegen met hele hoge bloeddruk terwijl ik al hoge dosering medicatie had. Ook had ik zware blaasontstekingen en was ik zo van het ene op het andere moment doodziek.
    Verder bevalling ingeleid ivm hoge bloeddruk en hartslag van zoontje reageerde op mijn harde buiken bij 40,1 wkn en bij 8 cm werd het een spoed keizersnede ivm wegvallen hartslag zoontje.
    Bij mijn MA dachten ze dat ik een mola zwangerschap had, gelukkig achterna niet en ben toen met 7,5 wkn gecuretteerd 3 weken voordat we gingen trouwen.
    Toen heeft de gyn ook tegen mij gezegd met mij geschiedenis dat ik niks te zoeken heb bij een vk en vandaar dus onder controle kom bij de gyn.
    Dat was het even kort maar krachtig!!!

Share This Page