@ Kaat: ik moet je de foto toch schuldig blijven, mijn fototoestel heeft het begeven. Ik heb vanochtend een CB-test gedaan maar ga zo weg. De uitslag is maar 24 H zichtbaar! maar hij geeft 2-3 wk zwanger aan. Fijn weekend allemaal
ha justb ja hoop dat het ook geen ms is maar denk dat ik eigenlijk afgelopen maandag miss voor het eerst me eisprong hebt gevoeld dus dan ga ik ervan uit dat dan de 30ste me nod is en trouwens heb ik elke keer toen ik zwanger was niks gevoeld wat zou duiden op zwangerschap dus dacht elke keer dat me ms er aan kwam dus zegt ook niks hoop dat ie gewoon roze mag kleuren voor je we moeten alleen helaas geduld hebben hihihi
Soms best lastig he dat je zo gefocust bent op je lichaam en vanalles voelt!? Normaal dingen die je mss altijd wel had maar nooit voelde omdat je er niet mee bezig was. Moet zeggen dat ik nu eigenlijk okk niks voel of opmerk waarvan ik denk "zou het..." Nog een dag of 5/6 dan weet ik het
we gaan gewoon weer die duimpjes draaien voor ons dat alles goed mag gaan en dat ie maar mooi roze mag kleuren en ja we moeten gewoon proberen om er niet te veel aan denken van wat voel ik nu en hoort dat er ook bij maar is makkelijker zeggen dan doen niet waar
Benji en JustB spannend he.. en w88 duurt idd te lang en je bent idd zo gefoccust op je lichaam dat je van alles denkt te voelen.. Josefien hoe is het bij jou.. Sesa flauw hoor van je camera.. Fijn dat er 2-3 weken stond..!! Fijn weekend nogmaals.. Hier net heerlijk gezwommen en nu zo douchen en mezelf bezig houden tot half 2 dan komt mams me halen om naar de cho te gaan.. Moet lukken..
hai kaat heel veel plezier met je echo vanmiddag hoop dat je wel te zien krijg wat het word een pracht van een bink of een mooi prinsesje heb je zelf enig idee wat het is of weet je het totaal niet en mogen wij het wel weten of moeten we langer in nieuwsgierigheid blijven hoop dat in iedergeval alles goed is en geniet er van zijn leuke herinneringen op daar op terug te kijken succes
Kaat, veel plezier met je echo. Ik zal nog 1x spammen hier, heb nml een digitale en een KV test gedaan vanochtend en is toch wel leuk om het te zien staan. Bekijk bijlage 216481
he lyanna wat ziet dat er geweldig uit he zo die tekst en streepjes en zeker als je ze ziet donkerder worden hoop dat je een lekkere plakbeebje mag hebben en dat je eeen geweldige en goede zwangerschap hebt hoop dat ik je gauw weer mag volgen
Dank je wel Benji, ziet er zeker mooi en goed uit bij mij. Ik vind de KV al echt knal, vandaar de CB digitale gedaan. Wilde graag ook 1x het zwart op wit hebben staan dat ik zwanger ben. Ik hoop dat de zwangerschap verder ook goed gaat gaan en nu op naar een goede echo met 2,5 week. Ik strooi maar even wat HCG jou kant op, hoop dat je mij ook zeker snel weer opvolgt en de anderen hier ook.
Mooi Lyanna, wowwie jij en Sesa gaan net zo gelijk op als Kiki en ik.. Leuk.. Ja ik eigenlijk hebben heel erg een voorgevoel dat het een jongetje is, maar mijn familie weer heel erg een meisje, dus we zullen t zien.. T maakt ons helemaal niets uit en tuurlijk mogen jullie het weten..
Kiki en kaaat, sesa en lyanna.... Dat wordt het nu benji en justb tegelijk he, en liefst josefien er ook nog bij! We gaan ervoor !
Zkr Josefien ook.. En ja wat zal het zijn.. We krijgen een babygirl.! Een prinsesje dus.. Er staan wat foto's in mijn album..
Ohhhh en mooie foto's kaaat! En je buikje groeit ook al mooi! Een prinsesje .... Duidelijker kan niet he!
wauw kaaat: wat leuk zeg, een meisje!!! en wat een prachtige foto's! Lyanna: supermooie testen meis, geniet ervan! Benji: spannend hoor! Hier helaas geen roze...mijn laatste cryo is ook geen beebje geworden, bleek vandaag. Heb er al 2 dagen huilen op zitten, dus ben nu sterker dan hiervoor. We gaan een rustmaand in, boeken een lastminute wintersport en gaan dan eind feb door met de volgende ICSI. Ik wens de anderen heeeeel veel succes met de wachtweken, zet em op! Ik blijf hier wel meelezen en schrijven hoor, hopelijk jullie ook.. Liefs
Josefien oownee.. Wat oneerlijk zeg.! DIkke knuffel.. Lkkr even er uit nu en nieuwe ronde nieuwe kansen.. Wij duimen met je mee.. JustB ja ik groei echt deze week heb ik ook veel last van me banden gehad, dus ik groei en dat moet ook.. Kiki wanneer ga jij weer een kijkje nemen in je buikje.?
Ook ik heb buikfoto's in mijn album.. volgens mij zijn wij aardig gelijk kaast 14 februari mag ik weer kijken.....