He josefien wat een naar nieuws! Hoop dat je je koppie ff lekker leeg kan maken en heerlijk geniet van een fijne wintersport vakantie! Ik begin de spanning van een naderende nod wel weer een beetje te voelen maar heb nog geen testdrang. Denk om mezelf te beschermen dat ik dat liever uitstel dan een negatieve test te zien. Ik ga nog ff verder met duimen draaien voor benji en mezelf Fijn weekend allemaal!
JustB hoop dat je msgevoel er naast zit.! Ik duim verder voor jullie beide.!! Kiki we gaan zkr gelijk op met datum en buikjes.! Wat een mooie datum voor een 20 weken echo.! Willen jullie ook weten wat t wordt.? En ga je nog bepaalde activiteiten, gym, yoga of zwemmen ofzow doen.?
Ja wij willen ook weten wat het wordt, hopelijk kan ze het 14 Feb zien ik zit eraan te denken Om op zwangerschapszwemmen te gaan... Ook vanwege mijn rug, bekken en banden.. in het water Ben je beweeglijker en Ben niet zo van de zweverige cursussen... Ga jij iets doen?
Ze zal t vast wel kunnen zien.. Spannend.! Wij hebben net voor ons meisje kleding geshopt.! Ja ik wil ook sowieso gaan zwemmen en miss zwangerschapsgym de rest is me ook te zweverig.. En daar zijn wij ook niet zo van.. Zwemmen wil ik gaan doen als we terug zijn van vakantie dan ben k ook wat verder..
Hai kaat wat ontzettend leuk een mooi lief klein prinsesje wat geweldig(allebei had goed geweest neem ik aan) en idd geen twijfel over mogelijk de echo`s Justb ik hoop ook dat we tegelijk op mogen zou wel erg leuk zijn dat we evt miss wel samen lopen net als kiki en kaat want wanneer is jouw nod ook alweer en ga je ervoor testen of wacht je echt even af ik weet het nog niet heb namelijk volgende week een feestje dus wil wel weten waar ik aan toe ben en ik denk dat ik zo zondag of maandag nod heb dus we zien wel nog een hele week voor de boeg dus geduld @josefien wat ontzettend k*t voor jullie gelijk hebben jullie hoor even lekker een lastminute skieeen heerlijk even lekker niks en dan daarna met frisse moed er weer tegen aan hoop voor iedereen dat het gauw mag lukken
justb goed van je zeg dat je wilt proberen te wachten ik zou het eigenlijk ook willen maar ja een feestje en ik wil niet wat drinken met het idee dat het zomaar raak kan zijn dus we wachten geduldig af toch zo samen hihihihihi
Ik heb wat dat betreft gelukkig niet zo'n moeite met feestjes, ik drink toch maar zelden Hebben woensdagavond etentje van het werk, als ik dan nog niet getest heb maakt het voor mij weinig uit haha drink toch wel fris Ik vind dat we in dit topic onderhand het wachtbankje moeten kunnen gaan opruimen en heerlijk comfortabele roze zetels neerzetten voor iedereen!!
JustB ben t helemaal met je eens tijd voor roze zetels.. Spannend hoor wordt het nu voor jullie beide Benji ook.! Mijn duimen staan nog steeds aan.. Benji ja t was allebei goed geweest, natuurlijk.. Hij heeft ook al 70% van de 20 weken echo kunnen checken en dat was allemaal in orde, wat natuurlijk veel belangrijker is.. Maar t is tog wel leuk om te weten wat het wordt, t wordt er echt echter van..
Ik hoop dat iedereen straks op die grote roze wolk zit hier, zou toch mooi zijn! Leuk hoor Kaaat, shoppen.... Ik heb zelf nog niks voor de baby gekocht, wel onwijs veel gehad! Ik ga na de 20 wkn echo pas kopen, maar Ben wel al volop aan het kijken en heb gisteren toch maar wat zwangerschaps kleding besteld! Ben benieuwd of het past of veel te groot is. Maar wordt gek van dat broekknoopje wat op mijn buik drukt als ik de hele dag zit!
Haha ja zwangerschapskleding, ik heb 1 legging zo een extra hoge en die zit heerlijk, maar kwa jeans vind ik niet dat er in de winkles veel leuks hangt en op internet wel maja dan kan je niet passen.. Maja moet er ook wel echt aan ja.. Ben benieuwd hoe het jou bevalt.. Wagen en kamertje gaan wij ook pas na de 20 weken kopen al weten we al wel wat we ws willen.. Dat zijn veel W's achter elkaar.. Hoe is het op het w8bankje dames.? Fijne zondag!
Haha gelukkig zit t nog lkkr daar.. Dan duimen ik nog maar even door he.. JustB hou je t nog uit zonder manlief..? :S
Nou kaaat, ben het wel zat ondertussen,... nog 2 nachtjes en dan is hij er weer! Zit te twijfelen of ik een vroege test zou doen, dat stél dat hij positief is ik hem kan verrassen als hij thuiskomt Máár ik heb totaal niet het gevoel dat er iets gaande is in mijn buik. Heb zelfs nergens last van, geen enkel symptoom waardoor ik zou kunnen denken of zelfs hopen dat het raak is... dus dat houdt me wel tegen eigenlijk Elke maand voel ik wel iets, al is het maar lichtjes, maar nu heb ik niet eens last van gevoelige tepels... dat heb ik elke maand na mijn ei wel en zeker na de pregnyl... Zou je lichaam kunnen gaan "wennen" aan de hormonen, dat je er na enkele keren totaal geen bijwerkingen of symptomen meer van kan hebben?
Hoi dames, Ik ben er weer.JustB en Benji nog lekker op de bank? @ Kaat: super dat je een meisje krijgt!!! @Lyanna: leuk dat we gelijk opgaan!Het wachten tot de eerste echo duurt lang he? Ik vind van wel. Heb jij al klachtjes?
Goedemorgen dames! Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief, maar dat had ik ook wel verwacht! Jammer, had er graag m'n mannetje mee verrast Zit nu op 12 of 13 dpo dus die gaat ook niet meer positief worden denk ik, meestal ms op 14 of 15 dpo dus die nu maar weer afwachten. Fijne dag allemaal!
he justb wat rot voor je zeg maar zoals je weet geen bloed geeft moed dus gewoon afwachten maar miss wel later ingenesteld of zo en trage hcg opbouw ofzo nog meer geduld dus helaas en anders op na iui5 niet opgeven zag maar aan mij gewoon iui 6 zwanger dus kan nog altijd liefs benji
Thnks meiden! Ik geef de moed niet op hoor, ook al is het nu voor de 4e keer niet gelukt ik blijf er in geloven dat het ons gaat lukken! En idd, geen bloed geeft moed maar ik hoef ook pas over 3 dgn ongesteld te worden dus dat er geen bloed is nu zegt natuurlijk nog niets. Maar wie weet gebeurt er een wonder haha Liefs Justb