Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Oow JustB dat was niet de bedoeling.. Snap heel goed dat je er deze keer niet meer op vertrouwd, maar t is niet onmogelijk nee.. Ik duim nog ffies verder..:)

2. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnks kaaat, ik kan alle positieve energie wel gebruiken... Is het niet deze keer dan voor de volgende poging maar weer!

Fijne avond allen!

3. sesa

sesa Niet meer actief

Hey dames.....tis stil hier. Zitten jullie op andere onderwerpen? @ JustB en Benji: hoe is het op de bank? Houden jullie het nog vol?

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er nog sesa, hou het niet lang meer vol, morgen nod ;)

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Is t nog wel spannend JustB of niet meer voor jou gevoel.?

Sesa hoe is het met jou, vul je je dagen een beetje tot de echo en Lyanna ook.?

Benji jij al testdrang of valt t mee.?

6. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kaat: wachten, wachten en meer wachten. Het duurt lang. Ik heb wel een nieuwe camera gekocht vandaag. Vrijdag doe ik nog een cb-test(wil weten of er nu 3-4 wk staat). Ik maak een foto nu hahah.
    @ JustB: klote hoor. Op naar de volgende poging dan maar.

Ik ga wel naar d 9 mnd beurs 23 feb. met een zwangere vriendin( als alles goed is natuurlijk ;). Kaat, Lyanna en Kiki gaan jullie ook?

7. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet kaaat, die negatieve test was niet echt hoopgevend he...maar zolang m'n temp hoog blijft is het wel weer spannend.
    Zal morgen wel kelderen, verwacht morgen of donderdag ongesteld te worden.

Blijven afwachten ...

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Just, hoe is bij jou. Nog geen rood, dan duim ik nog even door voor jou.

Benji, duimpies draaien ook voor jou nog op volle toeren hoor.

Kaat, morgen alweer 17 weken, nog even en dan heb je je 20 weken echo.

Kiki, hoe is met jou?

Sesa, vind het leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Moet ik alleen en daar vind ik niet zoveel aan. Ben er ook nog nooit geweest, leek me eigenlijk wel leuk :(

Hier vandaag bij de HA geweest voor bloeddruk controle en JAAAA.........medicatie doet z'n werk. 4 en 2 weken geleden nog zo'n 140/95 gemiddeld en nu vandaag 120/85. Dus ben helemaal blij.
    Ook heb ik weer mijn B12 injectie gehad, nu kijken of ik het volhoud met 1x in de 4 weken of dat ik iets vaker moet hebben.

Voor de rest kijk ik uit naar over 2 weken, echo en dan maar hopen dat ik niet weer zo'n bericht als in sept. '10 krijg te horen. Hoop op een mooi kloppend hartje.

Verder ben ik wel erg moe en 's avonds al een echt opgezet buikje. Haha, ik had trouwens vandaag nog bijna een zwangerschapsbroek gekocht, was jammer een maat te groot en kleiner was er niet. Hier zit 10 km van ons vandaan een outlet van Miss Etam en die broek kostte maar €2,95 en voor die prijs kon ik hem dan toch niet laten hangen als de maat goed was.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB; Jammer dat je niet naar beurs gaat. Was ik ook alleen had je met mij mee gekund hoor.Fijn dat je RR goed is gezakt!!Ik heb 's avonds ook een opgezette buik van mijn darmen. Verder heb ik geen klachten. Ik zit nog te wachten op de misselijkheid.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sesa, Lyanna bedoel je natuurlijk. ;)
    Dat is lief dat ik anders met je mee mocht,.
    Ik ben zeker erg blij dat RR gezakt is, kan altijd nog iets lager, maar dit hebben we maar weer. Volgende controle van RR is over 2 weken bij gyn en dan horen we wel weer wat het is.

11. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lyanna, jij ook aan de b12 injecties?

Ik inmiddels 2 jaar, heb ze lang elke week gehad en daarna afgebouwd.
    Mag nu bij de ha binnenlopen als het weer nodig is, probeer dat om de 2 maanden te doen maar meestal ga ik al eerder.
    Volgens mij wordt je nooit meer de oude en ben altijd jaloers op mensen die bergen energie hebben ;)
    Heb je veel last en/of symptomen (gehad)?

@ hier idd nog geen bloed, dus alle duimen mogen nog ff doordraaien haha.

Benji hoe gat het met jou, hou je het nog vol? Zijn weer spannende dagen he?!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Wat een geklets gisteravond..:) Ik lag er erg vroeg in heerlijk..

JustB hoge temp geeft idd zkr weer moed. Ik duim, maja dat weet je..! :)

Lyanna over 2 weken al de echo joehoe.! En hoop en bid idd voor een heel mooi knipperlichtje.! :) En wat goed van je bloeddruk zeg..
    Oow een outlet miss etam, k heb echt leggings nodig en ik wil een jeans maar nog niets naar me smaal tegen gekomen..:s

Sesa ja w88 is stom.! Ook over 2 weken de echo tog.?

Ja hier al weer 17 weken gaat nu wel hard (gelukkig).! :)
    Staan nieuwe buikfoto's in me album van gister..
    Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs ik wilde echt super graag maar zit met me billen op de antillen tegen die tijd..:)
    Zo ff enter en dan de volgende bladzijde lezen..

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    JustB ook al B12 problemen, lijkt me idd heel vervelend..:(

14. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB en Lyanna: hoe komt dat dat jullie een vit.B12 deficientie hebben?

@Kaaat: ik heb over 1 week de echo....nog ff wachten. Hoe is het met jou? Heb jij nog klachtjes?

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Oow Sesa 1 weekje nog maar welke dag volgende week heb je hem.?

Hier alles goed wel wat moeier last van hoofdpijnaanvallen had ik de hele tijd al maar soms heel wat dagen niet en dan weer wel en nu dus al 3 dagen wel.. En me onderrug maar ook daar is best goed mee te leven..:) Alles met een BIG smile hoor..:)

16. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa: bij mij is het geconstateerd toen ik 2,5jr geleden een griepje kreeg en totaal gevloerd was en bleef.
    Ik kon werkelijk niks meer, alles deed zeer en ik bleef ziek.
    Ik neem de b12 niet op uit voedsel dus daarom de injecties.

@hier: 16 dpo, temp weer wat gedaald maar nog geen ongi.
    Hoofdpijn met opstaan vanmorgen en heel licht misselijk maar zal voorteken zijn van de ongi die ik vandaag toch wel verwacht!

17. sesa

sesa Niet meer actief

@ JustB: ok dus je moet levenslang spuiten.Heb je al getest? Ik ben nieuwsgierig.

@Kaat: ik heb volgende week donderdag de echo om 19 uur.Ik kan niet wachten. Vervelend dat je hoofdpijn hebt. Je mag wel paracetamol he.

18. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb levenslang de injecties nodig idd maar was wel een hele opluchting dat er iets aan gedaan werd dus vind het geen moeite!
    Ben jij er ook mee bekend?

Heb nog niet getest, ja afgelopen maandag negatief.
    Mijn temp is weer wat gezakt dus het komt er wel aan de ms... Vorige maand ook pas 17dpo dus ik wacht het af.

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    he dames hier nog lekker op wachtbankje Justb hoop voor je dat het toch nog roze mag kleuren en anders moet ongi gauw komen en dat je weer verder kan

Kaat ik heb eigenlijk geen testdrang want het is natuurlijk rustmaand maar ik verwacht hem eigenlijk aankomende zondag of zelfs maandag maarja ik weet nooit wanneer ik me eisprong hebt dus dan is het maar een gok he eigenlijk wil ik miss zaterdag testen aangezien we een leuk feestje hebben en ik eigenlijk ook wel zo af en toe een lekkere borrel lust dus we zien wel weer leuk om te horen dat het zo goed gaat met iedereen

20. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een lf van al 2x 16/17 dgn... Is niet echt leuk en dan ook nog maar heel kort ongesteld.
    Das dan weer wel prettig naar daaraan merk je toch wel dat er gerommeld wordt met je lichaam...

Deel Deze Pagina