Sesa, mooi hoor!!! Heb je test vandaag gedaan? Die van mij staat trouwens in mijn album, 3 dagen geleden gedaan en ook 3+.
Super mooi Ses.! Nog steeds bruin of alweer weg.? Ben je al wat relaxed of is het stressen tot donderdag.?
@ Lyanna: ik heb de test vandaag gedaan. @Kaaat: ik heb nog af en toe bruine afscheiding. Ik lees maar een spannend boek om mijn gedachten op iets anders te hebben. Ik ben blij als het donderdag is.
Hoi sesa, hoe is het nu? Nog bloed? Hoop het niet.. En hoop dat er donderdag wat meer duidelijkheid voor je is. Hier weinig vertrouwen meer. Zon buikpijn niet normaal. Maar ja nog eve afwachten.
Oownee Sammy.. Ik duim nog ff heel hard door.. Goed zo Sesa gewoon afleiding zoeken dan is het zo donderdag..!!
oow noh.! Dikke knuffel Sammy.!! Sesa, nu even in sportkleding voor een rondje sportschool, maar gister wel 2 broeken aangeschaft dus zal er straks wel 1 aantrekken..
@Sammy: nee he!!! @Kaat: je hebt nog niet een echte grote buik. Ikmerk nu al dat mijn kleding niet lekker zit. Dat komt alleen door mijn darmen.
Nee zkr nog niet echt een dikke buik.. Als je me kent zie je wel wat bolling haha maar als je me niet kent zie je het niet echt.. Maar de skinnys zitten nu echt te straks vooral na een hele dag.. De broek zat idd wel heerlijk.. Ik heb in het begin ook heel veel last van me darmen gehad en nu krijg ik echt een klein bolletje vanaf onderaan echt een babybuik, maar nog wel heel klein nu.. Maja zal straks wel sneller gaan..
hai dames lekker he zo`n broekkie vond ik toen ook zo lekker hier nog geen ongi had afgelopen zaterdag wel een omowitte test maar weet totaal niet meer wannneer nod is we gaan wel weer wachten
@benji: dan blijft het nog ff spannend voor je!! @sammy: verdorie zeg, jammer meid!! @hier: dag 6 dus volgende week weer iui... De 5e alweer. Maandag Fm dus denk dinsdag weer iui. Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, ik wil me graag aansluiten op jullie forum als jullie dat goed vinden.. Ik heb vorig jaar een ontzettend zwaar jaar gehad. In het ziekenhuis gelegen, hevige overstimulatie. Daarna kwam mijn cyclus niet op gang, cystes etc etc.. Alles wat tegen kon zitten zat tegen. 2e terugplaatsing van 2 eskimo'tjes in november resulteerde in een zwangerschap. Maar mijn angst werd werkelijkheid, een miskraam. Mijn HCG bleef hoog. Naast het vruchtje in mijn baarmoeder zat nog ergens anders in mijn buik ons 2e vruchtje. Omdat dit erg gevaarlijk is, heb ik een chemospuit gekregen om de cellen van dit vruchtje af te breken. Vreselijk!! 6 weken hevige krampen en bloedverlies gehad. Vorige week vrijdag een gesprek gehad met onze arts, ik heb weer groen licht gekregen voor een volgende poging. Vandaag dag 1 van mijn cyclus... Een nieuw begin.. Nog 3 super eskimo's in de vriezer!! Zal onze wens nu uitkomen....
welkom kimmie stort je hart hier maar uit hoor is toch wel allemaal fijn om er met mensen die hetzelfde ervaren te kunnen kletsen maar wat heftig allemaal wat je hebt moeten mee maken hoop voor je dat je gauw je eskimo krijg teruggeplaatst en dat ie dan ook maar roze mag kleuren succes
Welkom Kimmie @Benji: ik blijf duimen... @SAmmy: een dikke knuffel meid!!! @JustB:Fijn dat je weer doorkan. Je merkt wel hoeverder de pogingen hoe minder hoop je hebt? Of heb jij dat niet?
Hè sesa dank je wel hoop natuurlijk dat ik niet ongi word door. Zwangerschap maarja we moeten geduld hebben