Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sesa ooww nee..:(:( Dikke knuffel.! Fijn dat je gelijk door kan..

JustB wowwie je gaat snel.!

Sammie hoop ook niet dat het vals is en dat je gewoon lkkr snel door kan..

Benji ik heb totaal geen verstand van temperaturen..:S Maar hoop dat de dagen vliegen en je snel posi test.. Ga je eerder testen of niet.?

Kiki je mag met MvM meedoen van 6 tot 16 weken..:) Zal de test zo even plaatsen, was heeeel positief.. Gelukkig..
    Ik voel me vanaf vorige week eigenlijk constant misselijk vooral tot een uur of 2, maar zet mezelf er toe om toch te eten, want was al wat afgevallen en wil gewoon gezond blijven eten en ondanks het constante misselijke gevoel gooi ik er gelukkig niets uit, hoop dat dat zo blijft..

Nou nu even lekker naar de sportschool, op de rustige manier he..;)

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Bij deze.!

3. sesa

sesa Niet meer actief

tnx voor de reacties. Ik baal ook verschrikkelijk. Deze keer geen tranenzee maar ik ga gewoon voor poging 5. Morgen een uitgangsecho en dan zien we weer verder.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kaat; Fijn dat je misselijk voelt (nou niet echt maar je weet wel dat het goed zit dan)

5. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @justb wouwww wat ga je snel zeg heel veel succes en dat de wachtweken zo voorbij zijn voor je

@kaat ik ga niet eerder test zou wel willen maar ben toch te bang voor een teleurstelling vorige keer wou ik ook eigenlijk een dag eerder testen en toen ik wakker werd was ik dus ook al gelijk ongi geworden dus ben een beetje bang dat ik het op me af roept als je begrijp wat ik bedoel nou voor iedereen succes

6. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Heej lieve meiden,

hier ben ik weer eventjes, ben wat minder aanwezig omdat ik in de rustmaand zit.
    Kaaat: wat 'heerlijk' dat je misselijk bent, haha, 23 november komt al bijna in zicht; dat gaat een superdag voor jou worden! Kiki: jij hebt dan toch ook echo?

Sesa: wat naar voor je, sterkte! Goed dat je de moed erin houdt.
    Sammy: wow, bijna alweer een cryo! Hopelijk groeien onze cryoos uit tot wondertjes!

Leuk om te lezen waar jullie werken. Ik werk als kinderpsycholoog in een jeugdzorginstantie. Heel bijzonder werk en soms ook erg moeilijk om dagelijks geconfronteerd te worden met ruzieende en scheidende ouders of verwaarloosde kinderen!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou vandaag echo gehad. Ovu test was vals maar er zat wel een ei van 13 mm. Vrijdag weer een echo en als het goed is volgende week donderdag terug plaatsing. Ik duim voor jullie allemaal meisjes!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sesa hoe was je uitgangsecho.?

Benji ik snap je dat je niet eerder wilt testen.. Ik duim, hoop en bid voor je verder..:)

Josefien, geeft niets hoor dat je hier wat minder bent, snappen we best hoor in je rustmaand..
    Wat heb je mooi en zwaar werk zeg.. Wow lijkt me heel interessant..

Sammy oow bummer, maja gelukkig nu wel weer deze week nogmaals terug en hopelijk dan een datum voor de cryo, spannend hoor..

Hier alles nog steeds hetzelfde, hoop dat de dagen vliegen nu tot volgende week, maja dat zal wel goed komen, morgen nog vrij en dan do en vrij en zon werken en dan is het zo woensdag..:)

9. sesa

sesa Niet meer actief

@ kaat: de uitgangsecho was prima.Een cyste van 18 mm(die exact op een follikel lijkt) in mijn linker eiserstok. de 25 weer voor echo (FM).Jou echo komt steeds dichterbij...spannend hoor.

@ SAmmy: mooi hoor dat je snel voor TP kan

@ Josefien. Idd leuk he dat je zo wat meer weet over elkaar?

10. sesa

sesa Niet meer actief

Het is niet echt druk he op ons cluppie?

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kaaat wat een prachtige test en nu op een mooie echo.
    Hopelijk een goede dag voor ons beiden want het is mijn testdatum:D
    Al heb ik er weinig/ geen vertrouwen in.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ons Wondertje wat gezellig dat je ook hier langs komt..

Spannende dag voor beide idd.. Ja je gevoel zat tot nu toe goed he, maar ga tog voor je duimen en bidden.!

Sesa ja het is hier idd wel erg stilletjes he.! Maja als straks iedereen weer begint wordt het wel weer drukker..:)

13. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Kaaat bijna echo? Spannend!
    OW Waarom heb je er geen vertrouwen in? Kom op meid positief denken he ;)

Hier weer op t wachtbankje, gisteren de 2e iui gehad.
    Had 2 follikels, een van 24mm en een van 20mm dus ze waren weer hard gegroeid (maandag beide 17mm), en van manlief hebben we 1,7 mlj zaadjes gekregen. Minder dan vorige keer, toen was het 7,2mlj maar blijft evengoed een mooi aantal.

En nu ... Wachtenwachtenwachten

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Justb succes op het wachtbankje!

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnks Sammy!
    Hoe is t met jou?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend justB ook 2 eitjes:D

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd 2 deze keer, vorige keer had ik er 3 en was dus net op t randje voor iui, deze keer wat lagere dosis Clomid en waren het er 2, blij met de oogst dus haha

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel reageren.

Justb, weer op het wachtbankje. Duim voor je!!!

Verder ben ik hier heel erg moe, soms lichtelijk misselijk, duizelig en regelmatig hoofdpijn.
    Dit heb ik sinds vorige week toen ik begonnen ben met de Utrogestan en dit kunnen allemaal bijwerkingen ervan zijn. Dus ik denk dat het met elkaar al die hormonen in mijn lijf zijn en ik er echt aan moet wennen...hoop ik.
    Hierdoor heb ik dus zo weinig puf om ook maar iets naast het dagelijks leven hier te doen. 's Avonds zit ik op de bank een spelletjes Wordfeud te spelen en lig er meestal al vroeg in.
    Ik lees dus wel mee, maar gewoon geen zin meer om uitgebreid achter de pc te gaan zitten.

Ik hoop dat het snel wat opknapt en ik weer wat meer hier te vinden ben.

Denk aan jullie, liefs!!!

19. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Allemaal.
    Ik heb ook niks nieuws te melden. Alleen ik heb een gardnarella infectie. Krijg ik van de huisarts pillen voor 7 dagen. Lees ik op de bijsluiter dat je dat niet mag als je zwanger probeerd te worden of ben. Ik heb er gelukkig maar 1 genomen. Morgen maar weer bellen voor iets anders.

@ justB: spannend hoor. Ik duim voor je mee. Het zijn iig goede eitjes :)

20. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal dames..

Ook ik lees mee maar weinig puf... ik ben zo extreem moe en misselijk... krijg niks uit mijn handen op het werk en wil thuis alleen maar slapen.. saai..naast de misselijkheid en moeheid heb ik eigenlijk nergens last van.. ik hoop dan ook dat de echo woensdag positief is en er een hartje klopt. Dan pas komt het geloof er, denk ik..

Op het werk weten ze van niks en dat wil ik zo houden voorlopig, er zit een vast contract aan te komen in februari en de wetenschap het daarvoor te vertellen maakt me toch een beetje nerveus..

Succes allen!;)

Deel Deze Pagina