@kimmy, Lyanna en kaat: ik moet het afwachten of het loslaat.ik had al een voorgevoel. Uiteindelijk ken je zelf je lichaan het beste he. Ik heb nog een kaartje voor de 9maandenbeurs. Heeft iemand interesse?Anders gooi ik het weg.
Sesa ja raar is dat he dat je dan tog zo een gevoel al had.. Had k ook bij me miskraam.. Kimmie ik snap t clomid verhaal nu en voor de rest niets gebruiken of de utrotroep na de tp?
@sesa wat vind ik het erg om te lezen dat je het hartje van de beebje niet is gaan kloppen vind het zo erg en heb gewoon het hoop erin dat je het nog een keer gaat lukken voor nu heb je daar niks aan dat weet ik maar al te goed maar ook voor jouw gaat het goed komen dat voel ik gewoon hou de moed erin en weet idd dat je wel zwanger bent geweest en dat je meer vruchtbaarder bent hier gisterochtend ongi geworden dus mag vandaag voor uitgangsecho zodat we weer kunnen beginnnen met de van deze reeks 1e iui heb er zin in liefs allemaal
Benji heel veel geluk deze rondje! Sesa, ik denk aan je, probeer moed te houden ( hoe moeilijk nu ook), kaaat idd mutsenbollen gebruiken ;-( en 1 spuit pregnyl.,,
Benji fijn is niet het goede woord.! Maar iig fijn dat j e weer van start kan en dat je er zin in hebt, das ook heel erg belangrijk..
Dankje voor je berichtje. Jij weet ook hoe het voelt, net als anderen hier. Dat geeft me ook steun! Suc6 met je echo vandaag.
@ Kimmy en Lyanna: bedankt voor het vragen. Hetgaat. Vanncht lag ik ik als een wild dier te kermen. Wat een pijn zeg. Paracetamol en een flink glas wijn genomen. Vandaag is de pijn minder. Ben echt blij dat ik niet lang hoef te wachten tot het begon. Donderdag heb ik een echo om te kijken of alles weg is. Lyanna kan je wel genieten?Duurt lang he totje echo?
Ohh sesa, lees het nu pas! Wat erg meid, dit moet echt vreselijk voor je zijn! Sterkte! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en je positieve instelling weer terug kunt pakken!! Liefs Justb
Voor de gene die dit ook hebben meegemaakt: Hoelang blijf je nabloeden na een MK? Ik heb as donderdag al een echo maar dat is een krappe week na de MK. Is dat niet te vroeg om te kijken of ik "schoon"ben?
Sorry Sesa, ik kan je er niet mee helpen. Ik ben gecuretteerd en bloeden was snel over omdat natuurlijk alles schoon was. Hoop dat de anderen het weten. Dikke knuff voor jou!!!
Wat Vreselijk Sesa, heel veel sterkte! Bij mij was alles ok bij de vk, was een beetje zenuwachtig omdat ik de dag ervoor bruinverlies had.. op mijn werk weten ze het nu ook dus kan eindelijk tegen iedereen zeggen dat ik zwanger ben. Best grappig als je zegt, Ja 18 weken.. iedereen zegt. Weet je het zeker? Is nog steeds.weinig te zien
Goedemorgen dames! Fijn dat alles goed is Kiki! Hier vandaag weer Fm dus het circus begint weer Fijne dag allemaal
Sesa, ik bleek uiteindelijk 2 vruchtjes te hebben, waarvan er 1 niet goed zat. Ik heb hierdoor 6 weken veel bloedverlies gehad..Het vruchtje in mijn baarmoeder was inderdaad binnen een kleine week weg. Ik zou er maar vanuit gaan dat het vruchtje nu helemaal weg is bij je, zeker nu je zo'n heftige bloeding hebt gehad..Hoe is het nu met je?
Lieve Lieve Sesa...ik kom hier weer even spieken en lees het vreselijke bericht. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van deze klap..
@sesa ook ik heb een goede week gehad eigenlijk net zolang als mijn ongi alleen wat heftiger alleen ik heb totaal geen krampen enzv gehad dus daar kan ik niet over mee praten hoop voor je dat het niet al te lang duurt en als ik jouw was zou ik gewoon over een week de echo aangaan dan weet je in iedergeval dat je evt schoon bent van binnen ik wens je heel veel sterkte toe en dat je gauw weer zwanger bent (oja zo heb ik ook kunnen kijken hoe ik ervoor stond met evt nieuwe eisprong) @justb ook weer lekker bezig vandaag weer beginnen met prikken ik vanaf zaterdag alweer gaan we miss wel weer gelijk op en dan allebei op roze afgesproken