Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    JustB, ik heb nog nergens last van. Morgen mag ik weer voor een bloed en echo naar het ziekenhuis. Hoop zo dat ik voor een tp deze maand mag gaan....
    Hoe is het met jou?

2. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai dames ja net wat sesa zeg het leven gaat door en je moet door omdat je nog zoveel wilt ik hoop dat we met zijn allen gauw allemaal roze mogen hebben zodat we gezellig door kunnen kletsen maar dan over de zwangerschap hoop het zo!!!!
    hoe zit iedereen nu zo ongeveer ik mag morgen weer voor fm vorige was nog alles klein dus verwacht nu wel wat te zien hopelijk nou voor iedereen een fijne zondag gewenst

3. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kimmie, hoop het voor je. Ik duim iig.

@ Benji, ik heb vanmogen een zw-test gedaan, deze is nu negatief(in dit geval is het positief). Dat betekend dat ik vanaf morgen weer lh-testen ga doen. Ik heb de 20ste een echo om te kijken of er al een follikel aan het groeien is.

jullie ook een fijne dag. Ik ga zo met een vriendin naar de sauna, nu mag het weer

4. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Dankjewel Sesa! Fijn dat er voor jou ook vooruitgang in zit!
    Benji succes morgen!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@ Benji, suc6 meid

6. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi meiden, mijn cyclus is goed op gang aan het komen. Woensdag weer terug voor bloed en echo controle.. Hopelijk zet alles mooi door, zodat er een mooie tp van 1 van onze eskimo's kan plaatsvinden...

7. sesa

sesa Niet meer actief

@ kimmie, mooi. Wat controleren ze in je bloed eigenlijk?

8. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Sesa, ze krijgen naar het LH en Progresteron. Zo kunnen ze precies zien waar ik zit in mijn cyclus in combinatie met de echo. Net voor mijn LH piek moet ik een spuit pregnyl zetten, zodat ze zeker weten dat ik na 36 uur mijn eisprong heb, zodat onze eskimo precies 6 dagen later teruggeplaatst kan worden.. Begrijp je t nog...??
    Goed nieuws trouwens van je zw-test! Nu kun je echt verder!

9. sesa

sesa Niet meer actief

Ok vandaar. Bij mij kijken ze alleen met de echo. Ik moet ook 24 h voor de eisprong pregnyl spuiten.

10. sesa

sesa Niet meer actief

Hoe is het met de zwangeren?

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    he sesa wat fijn dat je nu idd een nega test hebt kan je idd gewoon lekker door en fijn dat je de 20ste gewoon een echo krijg om te kijken of er al wat aan het groeien is

hier gisteren voor fm geweest en ik had er 2 van 10mm en 1 van 8 dus mag vrijdagochtend weer en dan gaan we waarschijnlijk plannen voor het weekend of maandag voor de 1ste iui van 2012 nummer 8 in totaal vanaf feb 2010 op hoop van zege dan maar

12. sesa

sesa Niet meer actief

@Benji, mooi we gaan er weer voor.

13. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met deze zwangere gaat het super! Gisteren 20 weken echo gehad, alles helemaal top en...... Het is een jongen!

14. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Wat leuk Kiki! Gefeliciteerd meis!

15. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Kiki, gefeliciteerd!

Meiden, net gebeld naar het ziekenhuis, morgenavond Pregnyl en volgende week donderdag 23-02 terugplaatsing!:D

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @kiki wat een leuk een klein manneke

@kimmie hoop voor je dat deze poging dan raak mag zijn zodat die kleine eskimo blijft plakken

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Dankjewel Benji, ik hoop het ook!

18. sesa

sesa Niet meer actief

Van harte!!!

19. sesa

sesa Niet meer actief

Ik doe nu dagelijks maar LH-testen Ik weet nu na de MK niet wanneer mijn eisprong is. Ik zit nu 13 dagen na de MK.

20. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa hoop dat je snel je ei weer spot en voor 9 mnd op roze mag!!
    Succes meid!

Deel Deze Pagina