Meiden, wij hebben na lang wikken en wegen toch besloten voor een terugplaatsing van 2 eskimo'tjes te gaan...ik word daarna extra goed in de gaten gehouden, omdat ik zo bang ben voor nog een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Toch willen we er deze ronde weer vol voor gaan, spannend!! Zal onze droom nu uitkomen...??
Ahh kimmie wat fijn zeg! Hoop dat het deze x lukt voor je! Ik hoop dat ik 24 ste terugplaatsing heb. Hoor et morgen. Hihi
Hoi Sammy, wat super voor je! Dan lopen we weer gelijk!! Spannend! Hopelijk is het geluk nu eens echt met ons... Hou je me op de hoogte?
@sammy en Kimmie, ik duim voor jeliie hoor meiden!!! Bij mij nog geen ei gespot met LH-testen. Maandag ochtend de kliniek bellen of ze de match hebben gevonden en 's avond daar naar toe voor een echo. vandaag moet ik naar een begrafenis en morgen op kraambezoek?!
Dankjewel Sesa, hopelijk is bij jou ook snel een ei te spotten! Sterkte bij de begrafenis en ergens ook bij de kraamvisite..
Hai Lieverds.. Allemaal weer druk bezig, spannend wordt het weer hier.. Leuk.!! Kiki een jongen, super... Dus nu gericht shoppen, nice.!! Als ik terug ben ga ik weer goed meelezen.. Het is hier heerlijk, staat een nieuwe buikfoto in me album, want groei nu best hard.. En voel er best vaak en goed, heerlijk..! En hier lkkr in de zon, lkkr carnaval, ik geniet..! Tot snel.!
Sammy!!! Wat leuk!!!! Dan lopen we echt gelijk.. Spannend hè.. Sesa, succes morgen! Kaaat, ben jaloers!!! Geniet maar lekker van je vakantie, maar vooral van je dikke buik!
hai sammy en kimmie hoop voor jullie dat de cryo`s dan maar mogen blijven plakken ik doe met jullie mee alleen dan met iui ik krijg morgenochtend me 1e iui van 2012 in totaal de 8ste nu dus we gaan weer heerlijk 2 weken wachten
jaa zeker kimmie we gaan er zeker met zijn 3 voor alledrie roze graag he mijn nod zal 5 mrt zijn en die van jullie dan