Hoi Sammy, ik ga er gewoon met frisse moed tegenaan!! Positief denken is belangrijk denk ik. En jij??
Ja ik weet het niet.. Hoop dat de test positief is maar als die dat is ben ik ook bang! Ik zie et soms niet meer zitten dan denk ik ik stop ermee maar de kinderwens wint het toch elke keer.
@ Benji, hoe ging het? Ik heb net d echo gehad. Ik kreeg eerst slecht nieuws. Ze hadden nog geen macht gevonde. Degene die dat doet is er de hele week niet ivm carnaval.Kut carnaval. Ik heb een follikel van 19 mm. Ik baal echt. Heb de hele weg terug zitten janken. Ik mijn Donor waar ik het eerder mee geprobeerd heb gebeld. Gelukkig kan hij. Hij komt uit groningen dus hij is hier pas rond middennacht. Zo gaat de poging iig niet verloren.
Jeetje Sesa, wat een verhaal weer... Pfff.. En wat super dat die man kan komen zeg!!! Daar heb je geluk mee! Dus jij gaat ook met weer een spannende tijd tegemoet! Nou meid, super dat er al zo'n mooie follikel zit na je mk! Dat beloofd veel goeds
@ kimmie, ik ben ook blij dat hij kon komen. Wat wel altijd rar is mijn LH-test is neg. terwijl de follikel er wel is. Ik heb nog pregnyl thuis liggen dus heb die er maar in gejast
Sesa, en heb jij altijd een eindsprong bij een follikel van 19mm? Bij mij moet ie nl. nog groter zijn, laatste keer was 22mm.. Maar Pregnyl is een wondermiddel hè ben heel benieuwd, hoe nu verder?
Hallo meiden.... ik heb vanmorgen positief getest!!!!!!!! Nu hopen en duimen dat het goed mag gaan!! Liefs Justb
Thnks meiden! Besef het nog niet helemaal geloof ik... was echt verbaasd vanmorgen.. en nog wel eigenlijk haha
justb wat een geweldig nieuws zeg een positieve test heb je een fototje hier is alles goed gegaan gisteren ik had dus eigenlijk 3 eitjes 2van ruim 17mm en 1 van 15mm dat was zondag dus en zondag ook een positieve ovutest dus moest gisteren de iui dacht eigenlijk dat ik weer pregnyl moest gaan gebruiken is eigenlijk niet voor gekomen dat ik een posi ovutest had eigenlijk altijd met pregnyl behalve de allereerste iui nu weer 2 weken wachten dan doen we dat samen sesa heerlijk op die luie bank