Justb, hopelijk heb ik dezelfde uitslag over 2 weken!! Geniet ervan!!! Sesa, Thanks! Ik ga echt m'n best doen!!!
@ justB'je bent echt zwanger haha!! @ Benji en Sammy, hoe zit het op de bank?Duurt weer lang he?pffff
Ik zit er ook bij hoor Sesa Sammy, ik vind het ontzettend spannend!! Dat gaan lange weken worden.. Mag jij 5 maart al testen??
He sesa ja ik zit hier eigenlijk wel goed op het bankje nog een lange week te gaan helaas hoe is ie bij jullie zou wel leuk zijn als we alle 4 roze testennou iedereen den fijn weekend gewenst
12 dagen na terugplaatsing moet ik testen dus 6 maart. Maar word normaal dan 4 maart ongi dus test ik 5 maart haha. Wanneer mag jij dan kimmie?
Gaat goed hoor. Ik heb alleen het id dat dit nit is gelukt. Vorige keer hd ik na een week al pijnlijke borsten, het is nu nog steeds slappe hap. dus vrees het ergste
Sesa, hou nog even hoop. De ene keer gaat het sneller als de andere keer. Ik was 6 weken zwanger en had nergens last van.. Sammy, hier spannend... Pffff....
Hey Sesa, kom op he! Nog een weekje wachten zoiets? Hoe is het bij de rest op het wachtbankje? Kaaat en Kiki hoe gaat het met jullie? Hier alles rustig, nog steeds een onwerkelijk gevoel! Heb alleen last van enorm gevoelige tepels, af en toe wat steekjes hier en daar...maar voor de rest niks. Ik mag 20 Maart voor de eerste echo in het ZH Het ZH zei dat ik nog geen VK hoefde te bellen omdat ze na de 20e mrt nog een afspraak met de gyn inplannen, en van daaruit gaan kijken of ik al dan niet onder controle blijf in het ZH.