Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Justb, spannend allemaal zeg!!
    Ik hoop echt dat wij je mogen volgen!! :D

Sesa, ik snap je gevoel... maar gewoon rustig afwachten, volgende week weet je meer...

Ikzelf begin behoorlijk gespannen te worden, beetje irritaties richting mijn partner, terwijl het nergens over gaat en hij zo ontzettend zijn best doet! Traantjes zitten hoog.. etc etc... Ook ga ik iedere middag 2 uurtjes slapen, ik ben echt moe van de spanning en mutsenbollen.. Ik probeer afleiding te zoeken hoor, maar vind het wel heel moeilijk! Nog 9 dagen....

2. sesa

sesa Niet meer actief

@ kimmie, het eist zijn tol he? Werk je niet dat je elke dag 2 uurtjes kan slapen?

3. sesa

sesa Niet meer actief

spannend hoor! Lang he dat wachten tot de echo?

4. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Sesa, wij hebben een kantoor aan huis, dus dat is ideaal :)
    Dus ik neem gewoon een lange pauze zeg maar....

5. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmie, das ideaal zeg! Wat voor kantoor?

6. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa: ja dat wachten op de echo duurt idd nog wel ff... Ben tegen die tijd ca 8 wkn... Wel spannend allemaal hoor!

7. sesa

sesa Niet meer actief

@ justB, het is zeker spannend. Ik hoop je snel te mogen volgen

8. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    He dames wat duurt het wachten lang he hier nog een klein weekje heb er geen gevoel bij dus nog even vol houden

Justb wat lekker dat je nog niet na de vk hoef en dat je je eerste echo in zh krijg is altijd mooier beeld en dan kunnen ze daarna je dossier stopzetten tot je evt voor se volgende beebje weer komt nou iedereen een fijne dag

9. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben ff naar de huisarts geweest. Ik laat morgen op mijn werk ff bloedprikken. Ik blijf zo moe. Ik wil weten of mijn HB en vitB12 goed is.

10. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Sesa.. Goed dat je bloed hebt laten prikken! Hopelijk is alles goed!'

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jullie al last van kwaaltjes?

12. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Sammy, moe, vlagen van misselijkheid en emotioneel... maar ik denk niet dat dit al te maken kan hebben met een zwangerschap (dag 5 naar tp), maar meer met de mutsenbollen.... Jij??

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kimmie, ik ben ook elke x zo moe.. Niet echt misselijk maar beetje zeurend gevoel in me buik.. Ik gebruik niks nu.. Dus geen idee waar et van is. Maar denk ook niet van een zwangerschap . Als et innestelt gebeurt dat toch nu ongeveer? Ik ook 5 dagen na tp.

14. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Ja, wij lopen precies gelijk he :D
    Gebruik jij nu helemaal geen hormonen?

Ze zeggen inderdaad dat bij dag-3 eskimo's, de innesteling tussen de 3e en 5e dag plaatsvindt..
    Ik had 2 dag-5 toppertjes en die nestelen waarschijnlijk tussen de 1e en 3e dag in..

Ik hoop dat die moeheid voor ons heel goed nieuws is!!!!

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik duim voor jullie, spannend hoor!

Hier nog steeds geen kwaaltjes, aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant maakt het je ook ontzettend onzeker.
    Dat zal voor elke pril zwangere wel hetzelfde zijn, die onzekerheid...
    Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik ook nergens last van heb gehad, pas op 7 mnd begon ik vocht vast te houden,... en voor de rest nergens echt last van gehad.

Nog 3 weekjes wachten op de echo :) en tot die tijd, hopen, duimen, dromen en de klok vooruit kijken!! ;)

16. sesa

sesa Niet meer actief

@ sammy, ik heb nergens last van. Ik denk ook niet dat het gelukt is. Mijn boobies zijn echt slappe hap, pick en wick zeg maar. Ik ben wel erg moe maar dat kan vanalles zijn.

@JustB, het blijft zo onzeker tot de echo. De een heeft geen klachten, de ander wel.Ik had erg gevoelige tepels en grotere borsten met 4 weken zwangerschap.

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nee kimmie, bij ons ziekenhuis krijg je helemaal geen enkel hormoonbij tp in een natuurlijke cyclus.. Ja ik hoop ook dat et is gelukt maar heb er niet echt vertrouwen in.. Maar we zien het denk zaterdag.. Dan moet k ongi worden..

Sesa wat denken wij eigenlijk negatief he haha ja k voel niets aan me borsten ofzo maar weet ook niet echt meer of ik dat vorige x wel had.. Ik hoop dat et voor ons allemaal nu eindelijk lukt.

Wanneer is jullie nod?

18. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Sammy, bij mij is dat ook zaterdag.. Maar ik gebruik mutsenbollen, dus dan heb je een grote kans dat je menstruatie tegengehouden wordt!

Ennn ehh meiden, moed houden hè!!!

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    He mijn nod is 5maart

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922