Goedemorgen dames, JustB spannend weer.! Succes op het wachtbankje.. Miss wel een tweeling.! Ja Sammy hoe is het met jou.? Vertel... Lyanna klinkt goed, maar kan allemaal van de utrobollen komen ja.. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt..! Ik duim door.. Sesa, gadsie zeg..! Vandaag gelijk weer even bellen.? Kiki spannend he, whaa ik ben ook pas geruster naar de eerste echo hoor en dan kijk ik ws gelijk uit naar de volgende.. Hier niet heel erg moe, wel moeier als normaal, maar niet dat ik niets kan gelukkig.. Wel veel misselijk, viese smaak en nergens trek in en nog steeds de boobbies he.. Maar alles met een hele grote big smile hoor.. Lieverds fijne dag.!
Hey allemaal, met mij is het goed hoor! Heb vandaag echo om te kijken hoe groot me ei is. Dus hoop dat het goed is en snel terugplaatsing heb. Kaat hoe is tie?
@kaaat: tweeling zou ook welkom zijn hahha. Vorige keer had ik 3 eitjes en had m'n ventje het continue over dat we toch een tweeling zouden krijgen haha... Deze ronde eigenlijk nog niet eens bij stilgestaan dat dat ook nu weer zou kunnen. Vorige keer werden we door de arts meerdere keren op de reële kans van een meerling gewezen, nu niet.
Fijn voor je Sammy Ik heb de HA gebeld en heb nu ovulettes met flagyl. Ik heb de kliniek gebeld of ze mag gebruiken....en dat mag. Nou hopen dat het overgaat. Het is een dysbalans van de PH in de vagina, kan ook komen door al die vaginale echo's zei de HA.
Hai Dames, Sammy wat goed zeg, je gaat hard voor mij gevoel of is het ook zo.? Ik duim voor donderdag, doe jij dat dan voor woensdag.. JustB, ja oow ik wilde ook altijd wel een tweeling hoor heb nu zo iets ben met alles blij, net zo als wij allemaal natuurlijk, maar toch het is wel leuk he.. OW hoe is het nu met jou.? Al je bekende symptoom of niet.? Sesa wat fijn dat je toch je medicatie kan blijven gebruiken en dan hopen dat het snel over is.. Hier alles goed, het is gewoon bijna woensdag hahahah ben erg blij.! vandaag werken en dan even de stad in en morgen vrij maar op nichtjes passen en daarna alle dagen werken, dus het is zo woensdag.. Kiki hoe voel jij je, al op van de zenuwen of valt het mee.? Fijne zondag.!
Inderdaad bijna woensdag... Deze week is hard gegaan, ben nog vrij rustig en twijfel elke dag.. ben continue misselijk en moe maar mijn borsten doen geen pijn meer, zijn wel iets gegroeid hoop op een hartje! En jij kaat? Zenuwen?
@ Kaat: het gaat, ik ga weer op naar poging 5.Ik ga twijfele of er niet iets mis is met mijn lichaam ofzo. Geduld is een schone zaak...
Hè kaat, ja het ging opeens heel hard nou dinsdag al terug plaatsing vind het echt spannend!! Tuurlijk duim ik voor je!! En voor jou ook kiki. Dat jullie maar mooie echos hebben. X
Sammy wow dinsdag nu al, spannend hoor.! Ik duim.! Sesaa snap je angst en onzekerheid heel goed of er dan tog niet iets meer mis is waarom het niet lukt.. Je moet perse 12 IUI doen tog? Of niet.? Ik zou idd wel om meer onderzoek bij jou vragen, waar hebben ze al naar gekeken bij jou.? Kiki ja ben op zich nog wel rustig.. Denk er nog niet aan of het goed of niet is al sta ik er wel positief in hoor.. Boobbies en misselijkheid verschilt hier ook per dag hoor.. Probeerr er niets bij te verzinnen en het over me heen te laten komen.. Maaaar ben dus wel heel erg toe aan woensdag
Jaa dat is zeker snel... Pfff ik ben zoo zenuwachtigg!! IK Wil het zoooo zooooo graaaaag.. heb soms het gevoel dat het nooit gaat lukken ... Bijna woensdaggggggg... ik wil hier dan lezen dat jullie mooie echo gehad hebben!!!!! duim voor jullieee xxx
Nog 2 nachtjes slapen Kiki en kaaat! Wel even laten weten he, hoe het was! Sammy: wat fijn dat je tp gepland staat! Wij hebben vandaag een evaluatiegesprek, zit nu in de rustmaand, en dan denk ik half dec tp van de cryo...oeffff, ik hoop toch zo dat ie goed gaat ontdooien dan!
Nog 2 nachtjes... Morgen hele drukke dag.. voel mij zwanger maar de twijfel blijft.. eerste keer icsi en meteen zwanger erg onwerkelijk, daar durfde ik van te voren niet op te hopen... Leef met alle meiden mee, knap Om na een negatieve test toch weer die positieve instelling te hebben... Kanjers zijn jullie!
@ Kaat: ze hebben nog niks onderzocht bij mij. Ze gaan er vanuit dat ik vruchtbaar ben. Een "normaal"stel moet het ook eerst een jaar proberen dus daarom ik ook. Maar ik ga weer vragen of ze de HSG niet eerder kunnen doen. @ Kikki: lijkit me idd ook lastig om te geloven maar...geloof het maar haha. Mocht het lukken bij mij zal ik dat ook zo hebben hoor.