Hiii sesa, ik voel me prima! Merk er nog niet veel van. Heel af en toe ff niet lekker, meestal na t eten. En meeste tijd wel gevoelige tepels, soms niet en dan ga ik alweer twijfelen. Dus alles nog steeds onwerkelijk en toch best onzeker.
Haha ja probeer al heel de tijd foto té plaatsen maar het lukt niet. Het is nu 9 dagen na tp hoop dat et nu goed gaat.
hee sammy wat een geweldig nieuws zeg mijn nod is maandag maar net als alle andere keren heb ik geen aanleiding om te denken dat ik zwanger ben alleen heb ik met me vmk en de vorige maand vreselijke rugpijn voordat ik ongi werd dat is me duidelijk geworden maar nu natuurlijk nergens last van alleen dat in de avond mijn buik wel wat opgeblazen is en gisteren de hele dag door toch af en toe aan het kokhalzen was maar dat heb ik zo 10 jaar geleden voor het laatst gedaan toen had ik vreselijke griep maar ja me lichaam zal wel een loopje met me nemen hahahahah
Dank jullie! Nou benji ik voelde me vorige x na tp zo anders. Wist meteen dat k zwanger was toen. Helaas vmk.. Keer daarna voelde k meteen dat et niet goed was. En nu voelde ik me weer duidelijk zwanger en yes een positieve test! Maar mocht officieel dinsdag testen dus we wachten het nog even af. Im ieder geval nog geen bloed. Vorige keren wel bij dag 8 na tp. Zit nu op dag 9.
Sammy wat een super nieuws..!! Gefeliciteerd.. JustB hoe is het met jou.? Allemaal op het wachtbankje nog eventjes.. I keep my fingers crossed..!! Kiki hoe is het met jou, voel je hem al.? Hier weer thuis na een heerlijke vakantie.. Echt t gevoel 6 maanden weg te zijn geweest.. Vandaag de verjaardag van me nichtje gehad ze wordt maandag 1.. Erg gezellig en ze schrokken allemaal van me buikje..
Kaaat, wat super dat jullie zo genoten hebben!! Ik ben al vroeg wakker en moest nodig naar het toilet, dus dacht.. Waarom nu geen testje en jawel hoor: 2 DIKKE STREPEN; ik ben ZWANGER!!!! Ik mag donderdag pas voor de bloedtest, maar ik voel me echt zwanger.. Nog meer dan de vorige keer.. Natuurlijk ben ik bang, maar ik heb me voorgenomen om te genieten van deze zwangerschap, en daar hoort positiviteit bij! Benji en Sesa, ik duim voor jullie, ik hoop dat jullie mogen volgen met een mooie positieve test!!
@Kimmie van harte!!! Ik hoop dat ale jullie zwangeren besmettelijk zijn!IK wil het ook zooooooo graag. NU zijn Benji en ik als enige over. Ik moet nog 2,5 week wachten voor de IUI dus voorlopig kan ik me nog niet niet toevoegen aan het zwangerlijstje.
@Kimmie, ik weet het zeker. Mijn boobies zijn nog steeds slappe hap. Ik heb geen gevoelige tepels en heb enorme hoofdpijn. Dat ik heb ik altijd voor mijn menstruatie begint.
hee kimmie wat een geweldig nieuws zeg weer een zwangere erbij hier helaas omowit wat ik ook wel gedacht had hoor dus op na iui2 laat ongi maar gauw komen
Benji en Sesa, wat jammer!! Vol goede moed naar de volgende ronde!! Ik hoop dat jullie ons snel achterna komen!!!