Kimmie, GEFELICITEERD!! super cool zeg!! Heb je een foto tje? Pff ik twijfel nu want vanochtend weer test gedaan maar het streepje is nog steeds heel licht... Benji en sesa klote
Thanks Sammy! Niet twijfelen meis, een streepje is een streepje dus HCG.. Daarnaast voel je je zwanger en het HCG verdubbeld zich 1 x in de 2 dagen dus dan zou t morgen beter moeten zijn! Positief blijven Sammy!
Kimmie super gefeliciteerd.! En Sammy dikke knuffeln zo oneerlijk.. Benji oownee omowit is niet goed En Sesa ook geen goed gevoel.! Dikke knuff beide!
sammy een dikke knuffel voor jou weet helaas ook hoeveel zeer dit doet ik hoop toch ondanks dit gauw dat je weer zwanger mag zijn en dat je dan een pracht van een beebje mag krijgen
Dank jullie wel meisjes! Pf ben heel de dag down geweest en huilen.. Mannetje was zo lief voor me heeft me heel de dag getroost en was ook zo verrot. Heeft ie me vriendinnetjes gebeld die kwamen langs met pizza en ben & jerry Mmmm..nou ze hebben me even heerlijk in de watten gelegd lekker film gekeken en gelachenen. Ik ga niet meer depressief zijn. Bel morgen het ziekenhuis en op naar de volgende cryo!
Jeeeetje Sammy!! Wat een vreselijke domper! Gelukkig heb je zulke fijne vrienden die je er weer ff doorheen trekken. Houd moed meid! Benji en Sesa, hoe gaat het met jullie, nog getest? Ik voel me nog steeds prima, kan alleen die klok wel vooruit kijken pffff.... moet nog 2 weken wachten op de 1e echo.... de dagen kruipen nu echt voorbij
Sesa ja inderdaad hoe voel jij je nu? Ah kimmie dank je wel! Maar denk jij nou maar liever aan je cryotjes warm in je buikie hihi! Wanneer krijg je een echo? justb ja dat begrijp ik! Duurt lang he dat wachten elke keer. Ik haat dat et meeste tvan heel die mmm.
Hoi Sammy, ik heb vorige zwangerschap gelijkertijd een baarmoederlijke en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Om deze reden wordt ik deze keer nauwkeurig gevolgd. Dit houdt in 2x in de week voor bloedcontrole, morgen eerste keer en dan vrijdag nog eens. Misschien vrijdag al een echo'tje om te kijken waar het vruchtzakje of vruchtzakjes zich bevinden.. spannend allemaal. Maar ik probeer echt te genieten en de angst een beetje los te laten. Positieve vibes zijn belangrijk
O spannend kimmie! Ja donderdag moet k me jurk gaan passen is op maat gemaakt hihi en ik ga zo meteen even schoenen kopen. Bruidskindjes zijn klaar nu alleen nog even haar dingetjes halen.. Voor derest is alles geregeld haha ik word nu wel zenuwachtig! Maar vind et ook heel spannend ik hoop dat het weer een beetje mee werkt!
Super spannend!! Stuur je na je trouwdag wel een foto'tje? Ben heel benieuwd hoe je er uit ziet en wat voor jurk je hebt!! En ik ga duimen voor super weer
hai justb hier helaas gisteren ongi geworden ga morgen weer beginnen met iui nummer 2 van 2012 dus hopen dat die meer geluk brengt
Balen Benji, je zag het al aankomen he? Pfff... alvast heel veel geluk toegewenst in de volgende ronde!!
ja dank je kimmie ik ga nu met nr 2 beginnen en dan als het nodig is nog nummer 3 en dan echt over op ivf ik hoop dat het me allemaal nog wel een keertje gegund word soms word je er wel erg moedeloos van zoals van waarom nou wij niet gewoon natuurlijk weet ik beter maar af en toe mag je ook wel eens echt aan jezelf denken en dan ook nog vorige week te horen gekregen dat onze beste vrienden weer zwanger zijn zijn me nu voor de 2e keer te snel af en dan heb je de balen in sorry voor me klaagzang
@ Sammy en JustB, ik doe geen test. Ik voel me niet zwanger. Ik voel dat ik ongesteld moet worden. Als het goed is morgen...dan kan ik weer verder. Ik heb wel de kliniek gebeld en ze hebben een match gevonden gelukkig.