hee sesa wat goed zeg dat ze weer een match hebben gevonden maar blijf je nu ook met je donor weer werken dan
@Sesa: Wat een goed nieuws! Waaraan moet zo'n match voldoen eigenlijk, of waar wordt op geselecteerd?
Lief van je Sammy! Ga je er deze cyclus weer voor of ga je lekker ontspannen van je trouwdag genieten? Snap het nl. allebei heel goed!
Hoi kimmie, kopieër even me verhaaltje van ander topic . ik loop in medisch centrum kinderwens in leiderdorp. Doe daar nog even me 2 cryos mits ze goed ontdooien. En heb net een afspraak gemaakt met prof de sutter in gent kan in juni dus dat is mooi.. Dan doe k daar me 3e poging en had gevraagd of dat mocht met de pipelle en dat kon dus ben helemaal blij. Heb er ineens weer vertrouwen in.
@justB, ik mag basale gegevens doorgeven, kleur haar, ogen lengte ed. @kimmie, van harte!!!! bij mij is rood doorgebroken, 20 maart mag ik voor fm
Goh sesa, dat lijkt me erg lastig om door te geven? Of gebruik je dan dat wat jij ook hebt? Hier gaat alles nog steeds goed. Voel me af en toe niet lekker, niet echt misselijk maar Bleghh gevoel zeg maar, en dat dan savonds niet smorgens?!
Jee Sesa, dat lijkt me apart zeg! Sammy en Sesa gelukkig is de eerste fm alweer in het vooruitzicht!! Justb, 6 weken vandaag! Wanneer eerste echo?
Goedemorgen allemaal! Ik word gek van mezelf! Ben zo onwijs onzeker en angstig dat ik constant met mijn gedachten bij de zwangerschap ben...voel me dus erg onrustig. Heb amper tot geen symptomen, en bij elke nattigheid die ik voel hol ik naar de wc... Is gewoon wit gelukkig maar toch zo bang steeds dat het rood is. Heb ook geen enkele aanleiding om te denken dat het niet goed zou zijn hoor, geen krampen of bloed dus. Moet nog tot de 20e wachten op de echo en lijkt echt een eeuwigheid te duren nu! Sorry voor mijn geklaag... Maar ik weet dat ik het bij jullie wel ff kwijt kan en mag Hoe gaat het met de rest?!
@JustB, dat had ik de vorige keer ook. Je kan alleen maar 24/7 eraan denken. Ik kon het ook niet uitzetten.Je moet er ff doorheen tot de eerste echo om wat geruster te worden.