Ja idd sesa, ik weet dat ik er doorheen moet! Zoooo lastig maar denk idd dat ik niet de enige pril zwangere ben die zo bang is of het wel goed zit
Waaaat kimmie!?!? Echt waar meid? Sorry weet zo gauw niet wat ik moet zeggen... Wat een klap moet dat zijn voor je :'( Sterkte.........
@kimmie wat vind ik dit erg voor je het is allemaal zo ontzettend oneerlijk ik hoop dat hoe moeilijk het ook is en voor een ander om te zeggen dat je het uiteindelijk een plekje kan geven ik hoop ondanks alles dat je gauw weer zwanger mag raken en begrijp het heel goed als je wat rust wilt zorg goed voor je zelf dikke knuffel van mij
Kimmie oownoh wat erg moppie..! Hele dikke knuffel, woorden doen nu niets he.. Neem je tijd schatje.. Sammie how are u.? Benji en Sesa gaan jullie nu weer gelijk op of ook samen met Sammie.? JustB iedereen is onzeker in het begin idd, hoe vervelend ook.. Wat bij mij wel hielp (ik had ook pas me eerste echo met 8 weken) was heel streng tegen mezelf zijn door er echt niet aan te mogen denken.. Veel werken, mezelf echt bezig houden en tegen mezelf blijven zeggen afwachten het komt wel goed, dat is bij de meeste mensen zo en als dat niet zo is dan merk je het vanzelf.. Dit hielp bij mij maja iedereen is anders.. Wij slepen je er wel doorheen.. Kiki hoe is het met jou..? Vergeet ik iemand..? Hmm... Sorry iig.. Hier alles goed groei nu echt lkkr, zie pics in me album en voel me goed af en toe wat rug pijn en harde buiken, maar allemaal goed uit te houden.. Fijn weekend..!
@Kimmie, wat rot voor je meid. Ik weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je een dikke knuffel wil geven. @Kaat, ik moet 20 maart voor een FM, ik zit dan op dag 14
@kaaat: ik werk ook veel ( fulltime) in winkel en sta meestal alleen, als het druk is heb ik genoeg afleiding maar dat is helaas niet altijd zo. Ik pep mezelf ook wel op door te denken dat er totaal geen aanleiding is dat het niet goed zou zijn! Ik tel de dagen af en hoop op een goed nieuws echo... Nog 10 dagen
He kaat ik heb 16maart fm en ga ervan uit dat ik zo ongeveer 21 a 22 maart iui 2 krijg en dan zullen wel wel gaan zien wat die ons brengt ik ga je pics even bekijken
Ik heb fm op dag 12. 18 maart maar heb ongeveer 23 maart pas eisprong en dan denk 27 maart terugplaatsing ..
Das idd nogal verschillend sesa, maar als ie dag 14 is ben je toch wel laat voor de fm toch? Hoe gaat het met jou sammy? Mentaal weer klaar voor de volgende poging? Hoe voel je je? En met de rest? Hoe gaat ie met jullie? Hier gaat alles nog steeds prima, nog steeds geen kwaaltjes. Vanmorgen nog een testje gedaan haha, knalde er meteen vanaf. Dat is tot nu toe de enige echte bevestiging dat ik zwanger ben. Mijn tepels zijn soms gevoelig, soms ook totaal niet. Slaap wel veel en zit overdag op m'n werk al te gapen. Voel me eigenlijk prima. Afgelopen zondag mijn ouders en mijn zoon verteld dat we zwanger zijn. Mijn zoon (12) schrok en vond het helemaal niet leuk. Mijn moeder ook, maar die was toch wel positief verrast. Ik ben 38 en manlief 48 dus ze hadden het niet meer verwacht. Gelukkig draaide mijn zoon na de eerste schrik wel bij en gelukkig bind hij het nu wel erg leuk en ook spannend allemaal! Vandaag gaan we het mijn schoonouders vertellen, denk dat mijn schoonmoeder (80) in shock zal zijn maar ik hoop toch ook positief. Daarna moeten we het de kids (19 en 21) van manlief nog vertellen.... Zo spannend hoe de reacties zullen zijn! En natuurlijk nog steeds aan het aftellen naar de eerste echo... nog 7 dagen pffffttt schiet echt niet op
@ justB, leuk hoor. Dus je zoon vindt het toch wel leuk om grote broer te worden? Ik meestal niet mijn eisprong op dag 14, zowel dan gaan we toch gelijk IUI doen?
Ja hij vind het nu wel erg leuk! Mijn schoonmoeder sprong gisteren zowat door t dak van blijdschap haha echt een hele leuke reactie. Zaterdag zijn de kinderen van manlief aan de beurt. We hebben ze uitgenodigd om mee uit eten te gaan, anders is het lastig om ze beide tegelijk te zien/spreken. Dus hopelijk zijn zij ook blij met een broertje of zusje... Hoewel ik me op hun leeftijd wel voor kan stellen dat ze dat niet meer verwachten, dus ik ben benieuwd.
Spannende dagen hier weer.. Veel weer aan t begin van de nieuwe ronde en dus de verschrikkelijke wachtweken.. JustB wat een super reactie van schoonmoeder en van zoontje nadat hij aan t idee was gewent Succes met t vertellen aan de andere 2 kids, zal voor hun ook als een vverrassing komen Hier alles nog steeds helemaal lkkr! Weer helemaal terug in t werkritme wat ik stiekem wel fijn vind, gaan de dagen en weken lkkr snel.. Al ben ik wel stuk naar een dag, maja dat mag..
Ja werk 36 uur, ja ben als ik niet zwang ben ook al snel moe haha dus het zal nog wel erger worden.. Naja gewoon lkkr op tijd naar bed elke dag..