Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Ik ben vanmorgen in het zkh geweest voor bloed en echo. Ik heb vanaf vrijdag helder rood bloedverlies bij het afvegen.. dus jullie raden het al... grote paniek natuurlijk, heel het weekend stress..
    Maar vanmorgen echo gehad en het bms was mooi gegroeid, waarschijnlijk dus een ader kapot in de baarmoedermond, dit kan geen kwaad gelukkig. Ook de bloedwaarden waren mooi. Ik denk dat ik nu met de verlaagde dosis van deze ICSI op 14 eiblaasjes uit ga komen.. gelukkig geen OHSS dit keer :)
    Morgen weer bloed en echo en als alles goed is, donderdag/vrijdag punctie...

2. sesa

sesa Niet meer actief

@Kimmie, dat was zeker schrikken voor je? Gelukkig valt het mee!!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Kimmie dat is tog echt een super score 14..:) Maar wat naar van het bloedverlies, iik zou er ook erg van schrikken.. Nu wel alles wel?

JustB hoe reageerde aankomend broer en zus bij het horen van een nieuwe beeb?

Hier alles goed..:)

4. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Sesa en Kaaat, ja dat was erg schrikken, als ik naar t toilet ben geweest heb ik nog steeds een beetje.. Morgen hopelijk laatste bloed en echo controle en dan meer duidelijkheid over wanneer punctie..

Sesa, hoe is t op het wachtbankje! Kaaat blij dat alles goed gaat!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmie, ik denk niet dat het gelukt is deze poging. Boobies zijn nog slappe hap enzo.Vorige keer had ik dat al na een week. Op naar de volgende maar weer.

6. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmie: hoop dat het bloeden gestopt is, geeft toch wat meer rust he... mooi hoor 14 follikels!!

@sesa: jammer meid, maar blijf nog wel ff voor je duimen hoor!

@kaaat: de kids waren ook blij verrast, vooral de dochter (19) reageerde erg enthousiast... gelukkig maar!

Vorige week maandag het merendeel van de collega's het nieuws al verteld (mn buik kan ik niet meer inhouden en het valt soms wel al wat op)
    Ook daar reageerde iedereen erg lief en positief!

Nu inmiddels alweer een week na de echo en kijk alweer uit naar de volgende week dat we weer ff mogen kijken.

Ik durf nog niet zo goed op mijn roze wolk te gaan zitten, blijft toch best eng allemaal.
    Ik voel ook zo ontzettend weinig, niet misselijk, zelden tot geen gevoelige tepels, borsten voel ik al helemaal niet (zelfde slappe hap als bij sesa vermoed ik haha), plas nog niet extreem veel.
    Het enige wat ik voel is s'avonds als ik ga liggen, wat steekjes rond lies en in vagina (gemeen soms), en verder kan ik érg
    slecht naar de wc voor de grote boodschap.
    En ja... die opgezette buik,... die zie je en komt denk ik ook door het slecht naar wc kunnen.
    Voel me dus eigenlijk nog nagenoeg hetzelfde als weken geleden ;)

7. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Meiden,

Sesa, nee, dat meen je niet. Het kan natuurlijk zo zijn dat je lichaam steeds anders reageert, ik blijf ook nog even duimen voor je hoor! Wanneer NOD?
    Justb, wat fijn dat alles zo goed met je gaat!

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, 12 grote follikels en nog een paar kleintjes.. Vanavond 22:30 Pregnyl en donderdag 9:30 punctie.. zo spannend allemaal!
    Nog steeds last van wat bloed, maar schijnt geen kwaad te kunnen...

8. sesa

sesa Niet meer actief

@Kimmie, fijn dat het er 12 zijn!!!Mooi hoor. Het kan zijn dat je andere klachten hebt bij zwangerschap, maar ik ken mijn lichaam heel goed. Ik weet wanneer het zover is als ik ongi moet worden helaas.

@JustB, had jij al een kind of niet? Sommige vrouwen hebben nooit klachten bij zwangerschappen, waarschijnlijk jij ook niet meid. Probeer maar te gaan genieten.

9. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Sesa, ik snap het.. Maar wil gewoon heel graag voor je dat het lukt!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    JustB wat fijn dat ze zo goed reageerde.!:) En ja ik voelde in het begin ook niet veel hoor.. Borsten deden alleen af en toe pijn en dat is nog steeds zo en veel plassen heb ik pas vanaf 20 weken.. Hoe voelde je je tijdens je vorige zwangerschap?

Kimmie, spannend donderdag punctie.!! Ik duim..!!

Sesa ja je kent jezelf het beste, helaas.. Maar ik duim nog wel even door..:)

11. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Meide,

Vandaag heb ik ff een dipdag. Voel me een btje verdrietig. Wanneer gaat het nou lukke?Hoeveel geduld moet ik nog hebben. Het zijn van die vragen waar je toch geen antwoord op krijgt. ik weet het

12. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is af en toe echt lastig he sesa, heel apart... Ik had dat gevoel de 5e poging heel sterk... En toen was het raak!
    Komt bij jou ook goed hoor meis!!! Hou moed!
    Af en toe ff je verdriet, angst en twijfel toelaten mag best hoor maar daarna vol goede moed weer verder!

Knufff van mij

Ik had overigens bij mijn vorige zwangerschap ook geen klachten, voor zover ik me herinner... Is 13 jaar geleden ;)

13. sesa

sesa Niet meer actief

tnx JustB

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Haha JustB ja idd wat je je daar nog van herinnerd..:)

Sesa snap je gevoel heel goed hoor, wij allemaal denk ik..!!! Naar stom gevoel, maar zo logisch.. Hele dikke knuffel.!!

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herinner me daarvan dat ik ook niet misselijk ben geweest toen, met 7 mnd moest ik het rustiger aan gaan doen ivm vocht vasthouden.

Word onzeker als ik niks voel, maar nu weeïg gevoel in onderbuik en laag in de rug... Ook daar word ik onzeker van dus ti's toch altijd iets haha.
    Ga ervan uit dat ik volgende week weer een mooie echo heb!

16. sesa

sesa Niet meer actief

tnx Kaat

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Sesa, oh wat ken ik dat gevoel goed! Heel veel sterkte meis, ook al weet ik dat het niet veel helpt op dit moment. Dikke knuff... Jouw tijd komt!

Ik heb vanmorgen laatste x bloed geprikt.. Pregnyl is aangetroffen en de waardes waren mooi. Morgen definitief om 9:30 punctie.. brrrrr... zenuwen beginnen alweer een beetje te komen. We gaan ons best doen en hopelijk met een super resultaat!

18. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeel veel succes morgen kimmie...!!!

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Thanks Justb!! Ik zal t nodig hebben...

20. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ja kimmie zet hem op hoop op een mooi aantal en dan een mooi aantal bevruchtingen

Deel Deze Pagina