Sesa, zoontje???? Ik wist echt niet dat je al een zoontje had, sorry! Hoe oud is hij?? Wat leuk zeg!!
Ik snap je Benji het is ook zo lastig.. Ik duim verder, wanneer wil je gaan testen.? Kimmiee jeeeeh broeden nu..!! Sesa zoontje idd.? Dat wist ik ook niet.. Wat leuk hoe oud.?
Oh Sesa, dat wist ik ook niet joh! Beterschap, hoop dat hij snel weer naar huis mag en beter wordt! Pfff meiden ik begin alweer de kriebels te krijgen! Morgen de 2e echo, vind het weer heeeeel spannend en eng. Ik denk steeds... waarom voel ik niks? Is dat wel goed? Maar overal lees je dat wel of geen symptomen hebben niets zegt over de zwangerschap. Dus daar hou ik me dan maar aan vast, en bouw op de gedachte dat ik ook niets voel van dat het eventueel misgegaan is. Hoop dat ik morgen na de echo de onzekerheid een beetje kan laten varen en de roze wolk wat dichterbij komt.
hai kaat ja is gewoon erg vervelend elke keer dat ik zwanger was had ik ook totaal geen kwaaltjes en als ik ongi word heb ik ook geen tekenen dat die eraan zit te komen dus we wachten wel af en ik denk dat ik vrijdag ga testen maar weet niet zeker
@All, bedankt voor je lieve reacties. Het gaat een stuk beter. Hij krijgt hoge doseringen augmentin(3300 mg per dag). Waarschijnlijk morgen of overmorgen mag hij met ontslag. Gelukkig werk ik 4 verdiepingen lager dan de kinderafdeling. Ik heb een zoontje van 10. Ik dacht dat ik dat al eens had verteld, blijkbaar niet. Bij mijn zijn de rodefeest dagen weer begonnen. Op naar IUI8
Ohh sesa wat fijn dat het alweer een stuk beter met hem gaat en jammer dat de rode duivels er weer zijn hoop dat nummer 8 jouw gelukgetal gaat worden
JustB snap dat je van geen kwaaltjes ook onzeker wordt.. Maar wat je zegt is waar ja het zegt niets over de zwangerschap.. Hoop dat je na morgen wat meer kan genieten.. Benji helemaal niets voelen bij beide is ook niets nee.. Hoop op een prachtige test vrijdag.. Sesa oow wat fijn dat ie weer naar huis mag en toch zo dichtbij is..! Kimmie hoe voel je je nu.. Geen last meer van de punctie.?
Ik ben ook blij hem snel weer thuis te hebben. @Benji, nr 8 gaat hem worden hoor haha. Ik duim nog wel mee voor jou. @Kaat, hoe gaat het met jou? @Kimmie, hoe voel je je? @ JustB, veel plezier met de echo morgen. Voor iedereen die ik vergeet, een dikke knuffel
@ Sesa, wat leuk zeg een zoon van 10!! Fijn dat t beter met m gaat! Weet hij van de mmm voor een brusje? @ Kaat, hoe gaat het met jou? @ Benji, jouw lichaam laat jou echt in spanning zitten zeg!! Ik voel me prima, geen last meer van de punctie.. Donderdag bloedcontrole om te kijken of ik Pregnyl-spuitjes moet zetten ter ondersteuning...
Hey meiden Ben weer enorm opgelucht, onze kleine frummel is goed gegroeid, nog steeds een sterk kloppend hartje en zit precies op termijn! (zie foto album) Ben heeeeeel blij!
@KImmie, ja hij weet het sinds de miskraak. Daarvoor heb ik niks gezegd. Ik wilde het pas vertellen al ik 13 weken was....
Best bijzonder dat er zoveel leeftijdsverschil is he sesa, bij ons ook 13 jaar. Hij kijkt er naar uit hahaha, mijn zoon is er ook heel erg mee bezig en vind het ook erg leuk. Ze realiseren zich niet wat er gaat komen maar zijn wel bewuster van wat er gebeurt! Hopelijk mag jij dat geluk ook snel met je zoontje delen!!