Kimmie fijn dat je geen napijn van de punctie meer hebt.. JustB wowwie wave voor frummel..!! Sesa super dat je zoontje het ook helemaal ziet zitten, cool..! Hier alles goed hoor, alleen moe moe moe..!
Thnks meiden, we gaan nu zelf ook een beetje meer geloven in het wondertje! Mag 24 april alweer een kijkje nemen of onze frummel het nog steeds zo goed doet jeejj. Roze wolk komt iets dichter bij
Hai dames ik kon me niet meer beheersen om niet te gaan testen tot morgen maar heb het toch gisterochtend en vanavond gedaan en zie hieronder mijn resultaat __________________ 26-02-2010 1e iui Zwanger! 18-11-2010 onze dochter geboren. 22-12-2010 onze dochter overleden. IUI 1 tot 5 MISLUKT 04-12-2011 : 6e iui Zwanger 27-12-2011 helaas een nieuw * erbij 20-02-2012 IUI 1 Mislukt. 23-03-2012 IUI 2 ???????
Yesssss benji!!! Wowwww gefeliciteerd!! @sesa: ik krijg zoveel echo's omdat we ervoor gekozen hebben in het zh bij de gyn onder controle te blijven ipv naar verloskundige. De gyn zei zelf dat ze toch een echo apparaat hebben staan en het een kleine moeite is om dan even te kijken. Bij verlos luisteren ze naar het hartje, zei kijken ff met echo. Vind wel fijn hoor
Just B veel echo's is idd een pre aan de gyn.. Benji, WOWWIE..!!! Niet verwacht he, maar daardoor nog mooier..!!! Gefeliciteerd..
Hai dames dank jullie wel voor de felicifaties en nu hopen dat deze wel lekkef bij mama blijft zitten
Nu zijn Kimmie en ik nog 'over' .We moeten maar de volgende ronde tegelijk zwanger zijn ander word ik gek als ik de laatste ben.
Sesa, nu ga je te snel. Ik zit nog midden in mijn wachtweken en hoop echt op deze 2 wondertjes die nu in mijn buik zitten.
Justb, ik ben een late tester Dus donderdag kan ik, als ik naar de vorige keren kijk, nog geen positieve test hebben.. Toch vertelden ze in het zkh dat ze t donderdag toch al aan t bloed kunnen zien.. 14 dagen na pu.. Dus ik laat het dit keer helemaal aan het zkh over.. Spannend!
Hoe nu verder? Ik ga vrijdag voor fm.dan weet ik meer.met mijn zoontje gaat het veel beter, nog 3dagen ab en dan is het op.
SPannend Kimmie helemaal van het ziekenhuis horen hoe of wat.. Ik zou het niet durven, spannend.. Sesa jou tijd komt zkr nog wel, maar leuk is het niet om als 1 van de laatste achtr te blijven.. Ik klets ook al anderhalf jaar in een ander topic en daar zag ik ook vele lieve meiden voor me gaan en hoe je het iedereen ook gunt, leuk is het niet.. Maar we moeten Sammy niet vergeten, die is ook nog in de race toch.?