Komt door alle drukte van haar huwelijk à.s vrijdag! Sammy meis, hoe gaat t? Gun je zo'n fantastische dag! Thanks Kaaat!
Oowja dat is ook zo Sammy, zoo spannend.. We willen wel foto's zien he na vrijdag.. Gaan jullie ook op honeymoon.?
Ach kimmie wat een tegenvaller! Dikke knuff!! Doe rustig aan en hopelijk horen we toch gauw weer wat van je!
vandaag ben ik voor FM geweest. Ik heb er een van 19mm dus ik kreeg decapeptyl ipv pregnyl(deze is haast op in nederland) en morgen voor IUI
Nou sesa das al best weer snel of niet?! Héél veel succes deze ronde, ik ga stevig voor je duimen!!! Ben benieuwd hoe sammy dr bruiloft is geweest... Laat je gauw weer van je horen sammy? Hier verder alles oke, heb al een beste buik en heb al paar keer opmerking en vragen over gekregen. Voelt nog best ongemakkelijk want ben pas 11 weken
@JustB, das idd snel maar ik ben er blij mee. Leuk toch als je al een buikje gaar zien. Ben al veel aangekomen dan?
De weegschaal is niet mijn beste vriend sesa dus die gebruik ik niet haha. Denk zelf niet dat ik al veel aangekomen ben, het is toch merendeels m'n darmen. Maar je ziet wel dat het geen gewone dikke buik is (ben niet slank maar ook geen overgewicht) Heb slappe buikspieren dus schijnt dat het daarvan ook kan komen dat je het sneller ziet. Superfijn dat je alweer mag meid! Ik doe mijn best om de flessen van mvm vol te piesen voor de pregnyl, maar we gaan ervan uit dat jij die niet meer nodig hebt!! Ik had bij de geslaagde poging ook geen pregnyl maar ovitrelle ivm het tekort.... Dus wie weet....
@sesa: 24 april weer afspraak bij gyn voor echo en controle. Dan ben ik 12w4d dus weer benieuwd of de kleine mooi op termijn groeit.
@sesa hier gaar het goed hoor heb nergens last ban heb gelukkig geen kwaaltjes maarja soms twijfel je daardoor ook weer een beetje nou nog een goede amderhalve week en dan hebben we de echo en zullen we zien of het er goed uit ziet en jij zit weer in de w8weken zag ik nou mijn duimpjes draaien voor je
Fijn dat alles goed gaat benji! Ik herken de onzekerheid, ik heb tot nu toe ook niet echt last gehad van kwaaltjes... ondanks dat ik nu 2 mooie echo's heb blijf ik toch iets onzeker omdat ik nog steeds niets merk van het zwanger zijn. De ene dag hier een steekje, de andere dag hoofdpijn, weer een keer moe en af en toe meer aandrang om te plassen. Maar dit is dus echt niet dagelijks aanwezig. Vandaag zelfs geen opgezette buik (van mijn darmen)...dus op t oog niet eens zwanger, terwijl 2 dagen geleden ik op een feestje van iedereen te horen kreeg "woww... dat gaat hard" haha Ik ga ervan uit dat alles oke is daarbinnen, volgende week mag ik weer een kijkje nemen Hoe is het met de rest van de meiden hier??
Kimmie oownoh.. Dikke knuffel..!! Sesa weer op de w8bank.. Mijn duimen draaien, spannend.. Just B ja de onzekerheid blijft he, ook al je echo's hebt gehad.. Het beseft groeit met de dag, maar ook heel langzaam.. Benji spannend nog anderhalve week, welke datum heb je je echo.? Hier alles goed, wordt wat zwaarder, meer moe en last van me onderrug, maar al bij al goed te doen..