Hai kaat ik mag om 14uur heerlijk voor de eerste keer na de kleine(tjes) kijken ben benieuwd jij ook weer effe spieken leuk is dat he
Spannend benji, en kaaat voor jou ook weer leuk om de kleine te zien! Ik mag 24 april ook weer, vind het ook weer enorm spannend Tijd duurt zo lang, tel echt de dagen af!
Goedemorgen meiden, hoe gaat het met jullie? Sesa, nog een weekje in spanning? Ik duim nog ff door! Benji, hoe voel je je? Kaaat, jee meis al bijna 30 weken, wat gaat dat snel, bij jou ook alles goed? Sammy, hoe was je trouwdag en hoe gaat het verder met je? Kimmie, hoe gaat het nu met jou? Ben ik nog iemand vergeten? Met mij gaat alles goed, m'n buikje ziet er al uit als een zwangere buik en gelukkig voel ik me nog steeds goed. Kijk erg uit naar dinsdag, de 3e echo ... Erg spannend of het allemaal nog mooi op termijn gegroeid is! Fijn weekend allemaal!
Justb hier gaat alles goed hoor geen kwaaltjes alleen erg moe maar verders goed hoor iedereen een fijn weekend gewenst
Ja heeel rustig.. JustB heel veel succes vandaag, leuk leuk.!! Benji fijn dat je je nog goed voelt.. Al zin in vrijdag.? Ikke wel..! Sesa spannend weer hoor, zit je nog lkkr of gaan de dagen veels te langzaam.? En ja hier morgen gewoon 30 weken.. Whaa ik groei enorm en nog soms ik kan het gewoon nog steeds niet geloven..
Thnks kaaat! Weer een geweldig leuk moment gehad hoor, heerlijk om onze spartelende frummel te zien als bevestiging dat alles in orde is! Nog steeds precies, op de dag nauwkeurig, op termijn! Ben vandaag echt op de roze wolk geklommen en ga nu echt intens genieten!
@kaat, vandaag heb ik ff een dipdag, ik was erg verdrietig en de tranen blijven vloeien. Wanneer lukt het nou een x? Maarja dat zijn weer de 'bekende'vragen waar je geen antwoord op krijgt. Morgen is het weer over en ga ik er weer tegenaan.
Sesa, is deze ronde alweer voorbij dan? Begrijp dat het lastig is wat je voelt, denk dat er hier best een aantal het gevoel herkennen... Ik wel iig! Jouw tijd komt ook meid!
@kaat ja heb ontzettend veel zin in vrijdag kan mij niet snel genoeg gaan dan zullen we eens zien hoeveel het er zijn en of het hartje(s)
Sesa snap je gevoel idd heel goed hoor.. Helaas zitten die dagen er altijd tussen.. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en met goede moed naar de toekomst kan kijken.. JustB super goed om te horen en ja het blijft bijzonder.. Benji haha ja ben benieuwd bij jou alles kan he.. Heb je zelf een voorgevoel voor 2, of gewoon omdat het kan.. Ik ken iemand die d8 oow leuk miss wel 2 en die heeft nu een drieling.. Dat kan ook nog he.. Ik ga zo voor het eerst naar zwangerschapscursus..
Haha kaat jij maakt het extra spannend ik heb geen idee maar me mannetje heeft al een keertje gedroomd dat we een tweeling kregen dat was gelijk de avond nadat we posi teste dus we zullen het zien vrijdag begin wel zenuwachtig te worden hoor
Benji hoe was het vandaag..??? Hier was de 3D helemaal mooi, ze lijkt nog steeds alleen maar op papa..