Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk is dat het kaaat zo'n 3D echo haha m'n vriendin had dat ook gedaan en na de geboorte naast echte foto gehouden... Je ziet het zo goed allemaal!

Benji... Ik ben ook nieuwsgierig! :)

2. sesa

sesa Niet meer actief

@Kaat, heb je ook een film meegekregen?

@Benji, vertel....

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames hier een berichtje van mij en wat een geweldige dag zeg en alles was goed we hebben 2 kloppende hartjes gezien dus een tweeling voor ons

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowww benji dus jullie gevoel klopte!
    Gefeliciteerd meid geniet ervan, dubbel geluk!!

Sesa hoe gaat ie met jou meid, al getest?

5. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sesa ik zie t net in je onderschrift, sorry!

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sesa oownoh weer niet gelukt..:( Dikke knuff..
    Ja heb ook een heel mooi dvdtje meegekregen, zal eerdaags ook wat fotos in me album plaatsten..

Benji wowwie 2 wat super de duper zeg..!! Dubbel gefeliciteerd..!!

7. sesa

sesa Niet meer actief

@Benji, van harte meid!!Dubbel geluk

8. sesa

sesa Niet meer actief

@KImmie hoest met jou?

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Benji Gefeliciteerd! super leuk zeg!

meiden sorry dat ik zolang niets heb laten horen!
    ik was druk met de bruiloft! en daarna als verrassing van mannetje huwelijksreis naar egypte gehad 2 weekies super cool! en daarna koninginne nacht en dag gevierd hahaha ben kapot nu! en ik heb deze maand toch geen terug plaatsing gedaan omdat ik een lange cyclus had dus zou mogen testen op me trouwdag en dat zag ik niet zo zitten! dus nu weer verder morgen echo! hihi. hoe is het net jullie allemaal? x

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Sammy,

Welcome back.! Klinkt als een mooie dag en prachtige huwelijksreis..! Gefeliciteerd.!!:D

En nu weer aan de slag met ziekenhuizen enzow, spannend hoor..

Hier alles nog steeds goed, rugpijn gaat en komt (gelukkig!), maar de vermoeidheid heeft goed toe geslagen, dus probeer nu elke week iig 1 dag thuis te werken, dat scheelt al heel wat reiskosten, zo nu ook vandaag thuis aan de slag.. I love it..:)

Hoe is het met de andere ladies.. Iedereen is zo stil geweest de afgelopen dagen..:) Iedereen een leuke koninginnedag gehad.?

11. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden!

@sammy welkom terug meid, gefeliciteerd met je huwelijk! Wat een gaaf cadeau zo'n reis!! Wowww!
    Nu gaan we weer voor je duimen dat je je geluk compleet kunt maken binnenkort!

@kaaat, tja het is idd best stilletjes hier... wel jammer!
    Goed te horen dat alles goed met je gaat!

Hier ook alles goed, behalve dan een flinke verkoudheid/griep die ik te pakken heb... dus ook thuis en uitzieken.
    Ben morgen 14w en gelukkig gaat alles nog goed, een groeiende buik en zo nu en dan een gemene steek (banden), en met regelmaat moe, en een beetje last van mijn stuitje zo nu en dan... maar mag niet klagen, het hoort er allemaal bij en zolang het geen echte (pijnlijke) lasten zijn hoor je me ook niet klagen :)

Hoe is het met de rest, ben ook wel nieuwsgierig hoe het iedereen vergaat in het mmm traject of zwangerschap

12. sesa

sesa Niet meer actief

Hey SAmmie, vn harte meid!

Ik heb een luke koninnedag gehad, jullie ook?

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames hier een rustig weekend gehad geen koninginnendag gevierd dus maar heb heerlijk op de bank een filmpje gekeken heerlijk en hebben vandaag weer even mogen spieken bij jut en juul en alles was goed waren op schema ben 1 dag na achteren gezet maar dat kan de volgende keer ook weer veranderen

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Ladies,

JustB wat vervelend zeg dat je je zo naar voelt..:( Griep is nooit leuk..:S
    Ja je klachtje haha zolang je er niet heel erg veel last van hebt is het alleen maar fijn dat ze er zijn toch..:) Dat vond ik iig..

Sesa woensdag weer je eerste FM, spannend hoor.. Hoe sta je er nu in.?

Benji, wat leuk dat je alweer hebt mogen spieken en dat ze het beide zo goed doen.. Ik ben ook een dag naar achter gezet met de 12 weken echo, maar ik houdt lkkr me eigen datum aan..:D

Hoe is het met de anderen.?

15. sesa

sesa Niet meer actief

@Kaaat, ik ben het zat, emotioneel uitgeput.Toch ga ik door hoor.

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sesa dat kan ik heel goed begrijpen, teleurstelling naar teleurstelling doet niet niets met je he.. DIkke knuffel.. Je bent een topper..

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sesa,... geloof best dat het heel erg zwaar is, geestelijk vreet het natuurlijk aan je... maar je hebt 1 motivatie om er de moed in te houden en positief te blijven...en da's hetgeen dat je in gedachten moet houden hoor!
    Ook jou gaat het lukken, en ook al is het misschien een schrale troost... je weet iig zéker dat je zwanger kan worden!
    Kop op meid! We blijven keihard voor je duimen! X

18. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Kaat en Justb :)

19. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Even weer een berichtje van mij... ben helemaal in mn nopjes vandaag.
    Tot nu toe heb ik 3 echo's gehad, maar nog geen enkele keer het hartje gehoord, alleen maar gezien dus.
    Ik wilde het zó graag horen dus had een Angelsound besteld... vandaag binnengekregen en meteen ff testen natuurlijk.
    Wow... een echte aanrader, wat een heerlijk geluid, en ook erg geruststellend voor tussen de controles en echo's door!
    Kaaat jij had er ook een geloof ik he?

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Jaa JustB, heb het echt vanaf 10 tot 20 weken alle dagen gebruikt, heerlijk.. En wat fijn dat je het gelijk kon vinden, is het mooiste geluid van de wereld..

Vandaag naar de vk geweest en weer helemaal goed gekeurd.. Bloeddruk netjes.. Hoofdje ligt al vast en ze is iets ingedaald..:) Ze schatte vandaag dat als het met 40 weken geboren wordt het rond de 3,2 kilo is..:) Nice..

Deel Deze Pagina