@Kaat, fijn hoor dat alles goed gaat. 3,2 kg is gelukkig ook niet zo zwaar. Mijn zoontje was met 38 wk 4 kg en ik ben maar smal(normaal 53 kg)
Sesa hoe voel je je weer op het wachtbankje.? Ik schrijf ook wel op andere forums hier, 1tje al bijna 2 jaar en 2 voor zwangere door de MMM.. Het is hier idd erg stil de laatste tijd..
Ik lees wel met regelmaat op diverse onderwerpen op het forum maar ben eigenlijk hier alleen aktief laatste tijd wat minder ivm drukte op t werk en savonds dus moeeee maar ik lees mee en hou het in de gaten! Sesa, hoe voel je je? Weer spannende tijd op t bankje, ik duim!
@All, ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. Ik ben nu de laatste niet zwangere in dit topic en het topic is niet zo aktief meer. Ik klets nu ook bij andere topic's en volgens mij jullie ook. Groetjes Sesa
Hey sesa! Ik lees nog mee hoor en ben zowiezo niet echt heel aktief op ZP. Vind dit topic ook rustig maar is wel het enige dat ik volg en echt benieuwd ben hoe het iedereen vergaat. Idd ben je de laatste maar weet zeker dat ook jij je bij ons gaat voegen en hoop dat je ons zo nu en dan nog laat weten hoe het met je gaat! Ik duim door voor je, wie weet is het raak nu! Succes iig verder!
Hai Sesa, Ja snap heel goed dat je ook lkkr op andere plekken gaat kletsen.. Maar was idd benieuwd hoe het met je is.. Bijna testdag, spannend weer.. JustB hoe is het bij jou.. Hier lekker een weekendje weg geweest alweer naar het sanadome, heerlijk massage gehad, echt even eruit.. Donderdag weer VK en morgen partneravond op de cursus, ben benieuwd..
Sesa lees je nog mee? Ben benieuwd hoe het gaat? Hoe gaat het met de rest? Het is echt wel heeeeel erg stil hier Hier gaat alles goed, beetje last van mijn rug maar voor de rest geen onaangename klachten. Gelukkig ook niet echt last van het warme weer tot nu toe. Met de kleine gaat ook alles goed, hartje luister ik nog regelmatig met de angelsound, heerlijk! Vorige week nog op controle geweest bij de gyn, keek ff met echo hoe het ging, geen verdere metingen e.d. Maar gewoon ff kijken en de kleine zwaaide naar ons hihi! 11 juni hebben we de 20wkn echo, das nog wel ff spannend vind ik, dus duimen dat alles in orde is en dan kan ik denk ik nog meer genieten! Ik wacht nog op overtuigende beweging vanuit mijn buik, voel af en toe wel wat, maar dat is zo kort rn zachtjes dat ik wacht op de eerste overtuigende tuimeling of schopje Iedereen (die dit nog leest haha) een fijne dag!
Hai Ladies, Zo ik was drukdrukdruk, maar nu eindelijk verlof en ook nog erg druk hoor met alle laatste dingetjes maar die wil ik eind volgende week wel af hebben zodat als ze eerder komt alles wel echt klaar is.. DUs nu nog even bikkelen maar wel thuis en lkkr uitslapen elke dag.. Sesa, heb je alweer inseminatie gehad of rond de 22ste.? JustB oow spannend hoor maandag de 20 weken echo, ja daarna begint het genieten pas echt he.. Hoop duim en bid dat alles heerlijk okee is.. En ja het voelen schoppen ik kon ook niet wachten en hoewel ik er nu nog heeel erg van geniet, doet ze me ook echt pijn met haar billetjes in mijn ribben.. Hoe is het met alle andere ladies.?? Kimmie, Sammie.??
Hey kaaat! Lekker verlof! Jij hebt ook nog lekker lang doorgewerkt, geniet nu maar lekker van de rust... Nog ff Ik kijk vol spanning uit naar maandag, we hopen dat alles goed is met de kleine en gaan dan ook horen wat we krijgen Gisteren trouwens de eerste echt overtuigende beweging gevoeld, heerlijk gevoel is dat en zo herkenbaar van de vorige keer! Volgens mij heeft sesa gisteren iui gehad, ik blijf voor je duimen sesa! De rest idd ook al lang niets meer van gehoord, ben erg benieuwd!?
@kaaat en Justb, ik heb gister de inseminatie gehad. Ik heb wel 6,5 uur in de file gestaan. De kliniek heeft op mij gewacht. Ik had om 18 uur een afspraak en was om 15.45 vertrokken. Ik kwam om 22.15 aan.tof dat ze op me hebben gewacht
Wow sesa dat is wel onwijs lief van ze dat ze gewacht hebben... Ik ga duimen dat dit hét voorteken mag zijn!!! Succes meis!!!