Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

tnx justb! ik hoop het ook

2. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben gisteren de 20 weken echo gehad.
    Vond het erg spannend vantevoren, maar gelukkig ziet alles er goed uit.
    We weten nu ook dat we een meisje verwachten.

Hoe gaat het verder met de rest?
    Sesa hoe voel je je nu?
    Kaaat hoe is het met jou, lekker aan het genieten van je verlof?

En Sammy, Kimmie,... we horen niks meer van jullie, hoe gaat het??

3. sesa

sesa Niet meer actief

@Justb, leuk dat je een dochter krijgt! Je had al een zoon toch?
    Ik heb een voorgevoel dat deze IUI ook weer niet gelukt is. Ik begin de moed een btje te verliezen....

4. Catharine

Catharine Lid

19 sep 2011
    28
    0
    0
    Rijswijk
    Hey meiden,
    terug van weg geweest. Vorig jaar meegekletst op dit forum, maar ik had even een pauze genomen.
    Onze tweede ICSI poging in afgelopen februari ook mislukt en ik wacht nu af of onze laatste poging wel gelukt is.
    Morgen mag ik eindelijk testen, maar het voelt goed. Vorige keren wist ik eigenlijk al dat het mislukt was, ik had een slecht voorgevoel. Nu voelt het anders. Veel krampen in mijn buik, al een week, maar geen teken van ongesteldheid. Ik durf die test morgen bijna niet te doen! Ik heb al ruim 20 testen gedaan in de afgelopen 4 jaar, allemaal negatief. Ik zou niet eens weten hoe ik moet reageren als die test morgen positief is! Maf is dat.
    Ik blijf een goed voorgevoel hebben. En ik kan echt niet meer wachten!

Ik las net geloof ik dat bijna iedereen van deze topic al zwanger is. Wauw! Heel erg gefeliciteerd allemaal :)

5. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa: weer niet gelukt lees ik in je onderschrift?! SH*T zeg, hoe gaat het met je??

@Catharine: Welkom "terug"! Idd bijna iedereen van dit topic is inmiddels zwanger, gelukkig maar! En degenen die het geluk nog niet hebben mogen hebben worden uiteraard gesteund... hoewel er weinig activiteit is de laatste tijd helaas!
    Heb je getest? En???

6. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat: hoe voel je je meis? Zwaar aan het worden die laatste loodjes of valt het nog mee? Ben je er helemaal klaar voor? Spannende tijd!! Succes!

7. Catharine

Catharine Lid

19 sep 2011
    28
    0
    0
    Rijswijk
    Hey JustB,

ik ben zwanger! Eindelijk, dik 4 jaar op gewacht, hard voor gewerkt en uiteindelijk is het dan toch gelukt. Vandaag precies 5 weken :D

Nu is het natuurlijk super spannend, als het maar niet alsnog fout gaat, maar dat zal iedereen wel hebben die zo'n tijd in de MMM heeft gezeten. Volgende week woensdag krijg ik al de eerste echo. Ik kan niet wachten!

Groetjes

8. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Catharina!!!

Iedereen is in het begin bang en onzeker hoor, hoort er allemaal bij!
    Ik had ook een vroege echo, hartje klopte dat was een geruststelling maar dan nog blijft het spannend!

Ik hield me vast aan de gedachte dat het vaker goed dan fout gaat!

Geniet ervan!

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai lieverds,

Ik was jullie al kwijt..

Catherine wat super zeg dat je zwanger bent en de onzekerheid hoort er helaas bij, maar je bent gewoon zwanger hoe cool.!!

JustB een meisje en alles goed bij de 20 weken echo super goed om te horen..:):)

Sesa weer niet gelukt.. Bummer het wordt toch wel eens tijd nu voor je, dikke knuffel..

Hier alles goed heel veel last van voorweeen maar sinds vorige week echt alles klaar dus we zijn er klaar voor..:) We zijn erg nieuwsgierig naar haar, dus van mij mag ze komen..

Deel Deze Pagina